Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
|
Шпаргалки! - Маркетинг Політика Комунікація МПК |
Пошук по сайту
Пошук по сайту
|
Головна » Шпаргалки! - Маркетинг Політика Комунікація МПК
240. Основні показники ефективності роботи служби маркетингових комунікацій з рекламування, стимулювання продажу товарів, паблік рилейшенз, персонального продажу, організації виставок і ярмарок. 241. Основні показники ефективності роботи служби маркетингових комунікацій. P.R. в органах влади.--102 Безкоштовні супутні послуги.--73 Бізнес-план маркетингових комунікацій як частини маркетинг-мікс.--235 Бюджет рекламної кампанії: методи визначення.--52 Вибір технічних засобів та носіїв реклами.--50 Вибір цілей рекламування у рекламній кампанії.--48 Види вітрин. Особливості оформлення. .--139 Види комунікацій. --31 Види персонального продажу. --190 Види стимулювання продажу товарів.--61 Визначення реакції споживачів на прямий маркетинг.--172 Визначення сфери діяльності роботи з громадськістю (P.R).--88 Використання зовнішньої реклами у РМП. .--141 Вимоги до торгових агентів.--202 Витрати на рекламування товарів та послуг.--51 Відмінності сучасної політичної реклами.--123 Внутрішні та зовнішні носії у РМП.--152 Дати перелік та охарактеризувати контролюючі складові в системі маркетингової політики комунікацій.--13 Дизайн, елементи оформлення торгових точок. Створення іміджу за допомогою РМП. --136 Документацій у маркетингових комунікаціях.--236 Досвід використання телевізійної реклами прямого відгуку в Укр..--186 Досвід сітьового маркетингу в Укр..--198 Елементи моделі сучасних маркетингових комунікацій.--27 Завдання, що стоять перед політичною рекламою--124 Загальна стратегія підприємства, стратегія маркетингу та стратегія рекламування у рекламній кампанії.--49 Задачі та функції служб маркетингових комунікацій.--232 Закон України “Про недобросовісну конкуренцію” (у частині, що стосується реклами).--18 Закон України “Про рекламу”: основні розділи--14 Законодавство економічно розвинутих країн щодо підприємництва та діяльності маркетингових служб та їхніх підрозділів з маркетингової політики комунікацій.--16 Законодавчі основи діяльності служб маркетингових комунікацій.--15 Закономірності визначення витрат на комунікації та окремі складові маркетингової політики комунікацій (МПК).--28 Закономірності витрат на рекламу у загальних витратах на МПК.--59 Закономірності витрат на рекламування на певних етапах життєвого циклу для товарів широкого вжитку і виробничо-технічного призначення.--58 Закономірності витрат на стимулювання у загальних витратах на комунікації.--84 Засоби інформативного характеру у РМП. .--132 Засоби прямого маркетингу.--163 Засоби рекламного характеру.--133 Засоби стимулюючого характеру. .--134 Застосування іміджевої реклами у РМП. .--145 Застосування моделей ієрархії пізнання та навчання у рекламі.--45 Змішані засоби прямого маркетингу.--176 Знижки з ціни, заліки, премії-товкачі, конкурси дилерів, безкоштовне навчання дилерів та дистриб’юторів, лотереї як інструменти маркетингової політики комунікацій.--75 Знижки і ціни. Купони. Премії. Безкоштовні зразки.--71 Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу: цілі, засоби, носії.--130 Інтегровані маркетингові комунікації.--32 Інтерактивний маркетинг як сучасний напрямок прямого маркетингу.--185 Інтернет та його застосування у прямому маркетингу. Інформаційні та маркетингові послуги в режимі реального часу – сучасні форми прямого маркетингу. --187 Квоти, що використовуються у плануванні діяльності торгового агента.--211 Керування кривою як один з напрямків діяльності у галузі P.R.--118 Класифікація дій з рекламування на різних етапах життєвого циклу товарів.--37 Класифікація основних засобів та носіїв реклами в торгівлі.--151 Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товарів.--36 Класифікація реклами.--35 Класифікація рекламних засобів у РМП, їхня оцінка та вибір.--149 Класифікація споживачів на основі менталітету.--33 Класифікація споживачів у РМП--157 Класифікація споживачів.--30 Ключеві моменти бесіди по телефону при застосуванні прямого маркетингу.--178 Кодекс професійної поведінки в галузі P.R.--125 Композиції оформлення вітрин у РМП. Планування рекламної діяльності торгового підприємства.--156 Комунікативні особливості персонального продажу.--191 Контроль ефективності рекламної кампанії.--56 Критерії, за якими необхідно вибирати менеджера служби маркетингових комунікацій.--238 Лінійна модель комунікації Лассвела, її складові.--25 Лотереї, конкурси, вікторини як інструменти комунікацій у маркетингу.--72 Маркетинг, комунікації, P.R. Особливості діяльності в P.R.--89 Маркетингова політика комунікацій на етапах життєвого циклу товарів.--29 Маркетингова політика комунікацій та позиціювання товарів.--24 Маркетингова політика комунікацій: завдання та функції.--11 Маркетингова політика комунікацій: цілі і завдання.--9 Маркетингова політика комунікацій: цілі і сутність.--10 Методи визначення товарів для рекламування за Г. Едвардсом та Р.Б. Брауном.--158 Методи розробки бюджету маркетингових комунікацій.--234 Механізм створення довіри до конкретної особи. Лобізм та групи тиску у P.R.--117 Модель комунікації персонального продажу товарів.--213 Недоліки створення власної служби з P.R.--106 Нормативи у персональному продажу товарів.--210 Носії РМП.--144 Організаційні форми персонального продажу.--193 Організація процесу рекламування товарів.--40 Організація служби з P.R.--93 Основне завдання торгового агента.--201 Основні етапи організації персонального продажу.--192 Основні етапи прямого маркетингу.--167 Основні кроки діяльності служби з P.R. на підприємстві у випадку кризової ситуації.--122 Основні напрямки діяльності з P.R.--90 Основні напрямки підвищення ефективності роботи торгового агента.--205 Основні напрямки стимулювання власного торгового персоналу.--79 Основні показники ефективності роботи служби маркетингових комунікацій з рекламування, стимулювання продажу товарів, паблік рилейшенз, персонального продажу, організації виставок і ярмарок.--240 Основні показники ефективності роботи служби маркетингових комунікацій.--241 Основні різновиди кризових ситуацій та етапи керування ними . Банкрутство основного постачальника як один з різновидів кризової ситуації на підприємстві. Основні напрямки ліквідації такої кризи.--119 Основні форми діяльності служб з P.R. підприємства.--95 Основні функції та властивості сучасної реклами.--34 Основні функції та характеристики масових комунікацій в суспільстві та бізнесі.--23 Основні цілі та завдання служб з P.R.--108 Особливості взаємовідносин служби P.R. з мас медіа.--96 Особливості визначення пред’явлення завдання у торгових закладах.--160 Особливості використання персонального продажу на окремих етапах життєвого циклу товарів.--203 Особливості використання рекламно-оформлювальних матеріалів у РМП.--140 Особливості діяльності у сфері роботи з громадськістю. Вимоги до фахівців у цій галузі.--94 Особливості застосування виставок у галузі зв’язків з громадськістю.--98 Особливості класифікації споживачів в умовах персонального продажу.--208 Особливості маркетингових комунікацій як складової загальних масових комунікацій.--26 Особливості оформлення вітрин у РМП.--155 Особливості проведення прес-конференцій та прийомів.--97 Особливості прямого маркетингу товарів виробничого призначення.--179 Особливості рекламув. на місці продажу товарів.--127 Особливості роботи в прямому маркетингу.--166 Особливості роботи з громадськістю.--87 Особливості роботи з контактними аудиторіями.--100 Особливості роботи служби з P.R. з пресою.--107 Особливості стимулювання продажу товарів.--66 Особливості та сфера застос. прямого маркетингу.-174 Особливості формування торговим агентом відповідей на заперечення потенц-го покупця.--228 Оформлення вітрин як форма реклами --138 Оформлення угоди в процесі персонал.продажу.--222 Охарактеризувати механізм стимул-ня продажу.--65 Оцінка результатів роботи торгового агента--204. П’ять видів можливих комунікацій продавців і покупців як основа персон-го продажу товарів.--199 Паблісіти та його завдання у P.R.--111 Переваги внутрішнього показу товарів.--154 Переваги прямого маркетингу та недоліки прямого маркетингу.--165 Переваги створення власної служби з P.R.--105 Переваги створення сітьового маркетингу.--197 Переваги телефонного зв’язку у прямому маркетингу.--177 Перспективи прямого маркетингу.--188 Підготовка до контакту у персональному продажі товарів та послуг.--218 Підготовка до кризи.--121 План маркетингу і план стимул. продажу товарів.--70 Планування асигнувань на цінову рекламу у РМП.--159 Планування заходів стимулювання продажу.--85 Планування маркетингових комунікацій.--233 Планування рекламної кампанії.--46 Планування та оформлення приміщень, використання вітрин як інструмента маркетингової політики комунікацій.--137 Політична реклама та її особливості.--104 Поняття АТL та BTL.--21 Поняття виставок та ярмарків.--6 Поняття ефективного рекламного звернення.--55 Поняття інтерактивного маркетингу. --184 Поняття комерційної реклами.--38 Поняття контактних аудиторій.--101 Поняття маркетингової політики комунікацій та її складових. Сучасні інтерактивні складові. --1 Поняття новин у P.R.--112 Поняття персонального продажу товарів.--5 Поняття перформансів. Політичні технології, рекламні та релігійні технології.--116 Поняття політичної реклами.--103 Поняття пропаганди та її застосування у P.R. --115 Поняття прямого маркетингу.--161 Поняття реклами на місці продажу товарів. --126 Поняття рекламної кампанії.--47 Поняття рекламування на місці продажу товарів.--8 Поняття рекламування товарів. --2 Поняття роботи з громадcкістю.--4 Поняття роботи з громадськістю.--86 Поняття робочого навантаження торг. агента.--209 Поняття сітьового маркетингу--196 Поняття стимулювання продажу товарів.--3 Попереднє тестування (протести) та тести, що необхідно проводити після випуску товару на ринок (посттести).--57 Попередня підготовка до персонал. продажу товарів та послуг.--224 Постановка цілей у роботі з громадськістю на рівні підприємства.--91 Пошук та оцінка покупця у персонал. продажі товарів та послуг.--217 Правила написання рекламного листа.--169 Презентація і демонстрація як елементи моделі персонального продажу. --220 Премії кращим торговим робітникам, участь кращих торгових робітників у прибутках фірми як інструменти маркетингової політики комунікацій.--78 Принципи підготовки матеріалів для прямого маркетингу.--175 Принципи поєднання кольорів у РМП.--153 Принципи поштової реклами.--168 Принципи роботи в умовах персонал. продажу.--194 Принципи роботи торгового агента.--229 Принципи, які формують тактику торгового агента в разі заперечень покупця. --227 Проведення контакту в умовах персонал. продажу.--219 Прогнозування кривих ситуацій. --120 Програма дій з P.R. на підприємстві.--92 Програма навчання торгового персоналу.--200 Процес персонал. продажу товарів та послуг.--216 Прямий маркетинг та процес прийняття рішень про купівлю товарів виробничого призначення.--181 Прямий маркетинг та процес прийняття рішень про купівлю товарів масового споживання.--180 Прямий маркетинг як складова частина комунікацій.--162 Психологічні механізми спілкування продавця і покупця. --214 Психологічні основи комунікацій в процесі персонал. продажу.--212 Реклама і спонсоринг.--42 Реклама і франчайзинг.--43 Реклама на місці продажу : сутність та завдання.--146 Реклама на місці продажу та мерчандайзинг.--135 Реклама на товарах масового попиту. --143 Реклама торгового закладу.--147 Реклама як продукт та як процес.--39 Рекомендації щодо ефективної організації служби маркетингових комунікацій.--239 Рекомендації щодо ефективного персонал. продажу.--195 Рекомендації щодо розробки ефективного рекламного звернення.--54 Різновиди презентації товарів та послуг.--226 Робота з владними структурами як з одним з напрямків діяльності.--113 Робота з контактними аудиторіями як один з напрямків діяльності у P.R.--114 Робота служб з P.R із внутрішнім середовищем. Поняття паблісіти.--110 Робота служб з P.R із зовн. середовищем. --109 Розробка рекламного звернення. Приклади рекламних звернень.--53 Ситуаційний аналіз у діяльності торг. агента. --206 Складові комплексу маркетингових комунікацій.--20 Складові пасивної реклами.--170 Способи підходу торгового агента до покупців.--225 Створення фірмового стилю та реклама.--41 Стимулювання власного торгового (збутового) персоналу як складова маркет. комунікацій.--77 Стимулювання власного торгового персоналу на етапах життєвого циклу товарів.--81 Стимулювання посередників на етапах ЖЦТ.--82 Стимулювання посередників.--63 Стимулювання посередників.--74 Стимулювання продажу товарів та етапи ЖЦТ.--69 Стимулювання продажу товарів як складова маркетингу та МПК.--67 Стимулювання споживачів на окремих етапах життєвого циклу товарів.--83 Стимулювання споживачів.--62 Стимулювання торгового (збутового) персоналу.--64 Структура витрат на маркетингові комунікації.--22 Сумісна реклама виробника та посередника: цілі, сутність.--76 Супровід угоди як складова моделі персонального продажу товарів та послуг.--223 Сутність персонального продажу.--189 Сутність понять маркетинг, політика, комунікації.--19 Сутність, завдання та функції стимулювання продажу товарів.--60 Сучасні засоби прямого маркетингу. --164 Сучасні мас медіа та їхнє застосування у роботі з громадськістю.--99 Сучасні технології прямого маркетингу. --182 Сфера застос. прямого маркетингу та його ефективність.--173 Сфери застос. реклами на місці продажу товарів.--129 Схема опитування покупців товарів широкого вжитку для ефективної організації РМП--150 Телевізійний маркетинг прямого відгуку як сучасний напрямок прямого маркетингу.--183 Теорія комунікацій та її застосування у рекламній діяльності (основи).--44 Упаковка товарів: сутність, значення, види.--7 Управління маркетинговими комунікаціями як складовою частиною маркетингу.--230 Устаткування та оснащення для реклами на місці продажу (РМП).--131 Усунення суперечностей в процесі переговорів під час персонального продажу.--221 Учасники маркетингових комунікацій.--14 Фактори визначення щодо використ. посилкової реклами.--171 Фактори ефективності МПК та торгівлі.--148 Форми і методи контролю ефективності маркетингових комунікацій.--237 Форми організації служб (підрозділів) маркетингових комунікацій.--231 Формування зон обслуговування торг. агента.--207 Характеристика двох підходів торг. агента до клієнта: орієнтація на продаж і орієнтація на клієнта.--215 Характеристика учасників маркет. комунікацій.--12 Цілі рекламування на місці продажу товарів. --128 Цілі стимулювання продажу товару.--68 Цілі та завдання стимулювання власного торг. персоналу.--80 Щитова реклама.--142
|
|
|