Головна » Шпаргалки! - Державне регулювання економіки
92. Державне управління у сфері охорони навколишнього середовища. До системи органів управління в галузі охорони навколишнього середовища належать: І. Органи загального державного управління: 1. Органи центральної державної виконавчої влади: — Кабінет Міністрів України; — Постійна урядова комісія з питань техногенної екологічної безпеки І надзвичайних ситуацій; — Рада національної безпеки. 2. Органи державної виконавчої влади Автономної Республіки Крим: — уряд Автономної Республіки Крим. 3. Органи місцевої державної виконавчої влади: — обласні державні адміністрації; — Київська міська державна адміністрація; — Севастопольська міська державна адміністрація; — районні державні адміністрації: — районні в м. Києві державні адміністрації; - районні в м. Севастополі державні адміністрації; II. Органи спеціального державного управління 1. Органи надвідомчого управління і контролю в галузі екології: — Міністерство екології та природних ресурсів України; — Міністерство охорони здоров'я України. 2. Органи спеціального поресурсного управління: — Державний комітет України по земельних ресурсах: — Державний комітет України по водному господарству; — Міністерство праці та соціальної політики України; — Державний комітет лісового господарства України. 3. Органи спеціалізованого функціонального управління: — Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи; — Міністерство внутрішніх справ України; — Державний комітет України стандартизації, метрології сертифікації. 4. Органи спеціалізованого галузевого управління: - Міністерство палива та енергетики України ІІІ. Органи місцевого самоврядування міські Ради народних депутатів; селищні Ради народних депутатів; сільські Ради народних депутатів; районні в містах Ради народних депутатів. Обласні ради районних депутатів; Районні ради народних депутатів. IV. Органи громадського управління 1. Українське товариство охорони природи; 2. Українська екологічна академія наук; 3. Українська екологічна асоціація «Зелений світ»; 4. Національний екологічний центр; 5. Український екологічний фонд. Метою управління в галузі охорони навколишнього середовища є реалізація законодавства, контроль за додержанням вимог екологічної безпеки, забезпечення проведення ефективних і комплексних заходів щодо використання природних ресурсів, досягнення узгодженості дій державних і громадських органів. 93. Економічний механізм забезпечення природоохоронної діяльності. Під час переходу до ринкової економіки важливе значення мають економічні заходи для забезпечення охорони навколишнього природного середовища, які передбачають: — взаємозв'язок усієї управлінської, науково-технічної та господарської діяльності підприємств, установ та організацій з раціональним використанням природних ресурсів та ефективною охороною природного середовища; — визначення джерел фінансування заходів з охорони навколишнього природного середовища; — установлення лімітів використання природних ресурсів, викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище та захоронення (складування) відходів; — установлення порядку оплати та нормативів і розмірів платежів за використання природних ресурсів, викиди та скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, захоронення відходів та інші види шкідливого впливу; — надання підприємствам, установам та організаціям, а також громадянам податкових, кредитних та інших пільг за впровадження ними маловідходних енерго- і ресурсозберігаючих технологій та нетрадиційних видів енергії, здійснення інших ефективних заходів з охорони навколишнього природного середовища; — відшкодування в установленому порядку збитків, завданих порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища 87.Система трудових балансів. Основним документом для прогнозування трудових ресурсів є зведений баланс трудових ресурсів, який складається з чотирьох розділів: 1. Населення; 2. Трудові ресурси; 3. Розподіл трудових ресурсів; 4. Розподіл зайнятих за сферами і галузями народного господарства (табл). І. Населення II. Трудові ресурси — усього Утому числі: працездатне населення в працездатному віці особи старшого віку, шо працюють підлітки до 16 років, що працюють III. Розподіл трудових ресурсів 1. Зайнято в народному господарстві — усього; утому числі: — працівники державних, громадських підприємств, установ та організацій (ураховуючи споживчу кооперацію) —колгоспники, зайняті в суспільному господарстві колгоспів — особи, зайняті в селянському фермерському господарстві — особи, зайняті в кооперативах та малих підп-вах (без сумісників) — особи, зайняті індивідуальною трудовою діяльністю — особи, зайняті в особистому підсобному господарстві — інші 2. Учні працезд віку, які навчаються з відривом від вир-ва. — усього з них таких, що проходять профперепідготовку і підвищення кваліф-ї 3. Служителі релігійного культу 4. Працездатне населення у працездатному віці, зайняте Б домашньому господарстві — усього утому числі: особи, яким потрібна робота Довідково: чисельність працівників, які працюють у кооперативах та малих підприємствах за сумісництвом IV. Розподіл зайнятих за сферами і галузями н\г — усього; у т. ч.: 1. У галузях сфери матеріального виробництва з них: — у промисловості;— у будівництві;— у с\ г;— у лісовому господарстві; — на транспорті, у зв'язку і в галузі обслуговування виробництва; — у торгівлі, громадському харчуванні, заготівлях, матеріально-технічному постачанні, збуті, в інформаційно-обчислювальному обслуговуванні; в ін галузях матер-го виробництва 2. У галузях невиробничої сфери з них: — в освіті, культурі та мистецтві; — у науці й науковому обслуговуванні; — в охороні здоров'я, фізичній культурі та соціальному забезпеченні — у житловому та комунальному господарстві й невиробничих видах побутового обслуговування — на транспорті, у зв'язку, у галузі обслуговування та невиробничих галузях — в апараті органів державного управління, органів управління кооперативних і громадських організацій, у кредитних і страхових установах. Робиться звіт, оцінка і прогноз.
|