ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Шпаргалки! - Іноземні мови (КНЕУ)

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Шпаргалки! - Іноземні мови (КНЕУ)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Переклад
Я Переводжу на Українську:1
A market, or free enterprise, economy is one in which the decisions of many individual buyers and sellers interact to determine the answers to the questions of What, How and Who.
Ринок, чи вільне підприємство, економіка(економія) - той, у якому рішення багатьох індивідуальних покупців і продавців взаємодіють, щоб визначити відповіді на питання Що, Як і Хто.
На додаток до покупців і продавців, є кілька інших істотних елементів у ринковій економіці(економії). Один з них - приватна власність. "Приватною власністю" ми хочемо право індивідуумів і ділових фірм мати(визнавати) засобу виробництва. Хоча ринки існують у традиційному й економіки(економія) команди, головні засоби виробництва (фірми, фабрики, ферми, шахти, і т.д.) звичайно привселюдно маються(визнаються). Тобто вони належать групам чи людей урядом. У ринковій економіці(економії) засобу виробництва належать приватним індивідуумам. Приватна власність дає людям стимул використовувати їхню власність зробити речі, що продадуть і зароблять їхній прибуток.
Це бажання заробляти прибуток - другий компонент у ринковій економіці(економії). Часто називаний як привід прибутку, це забезпечує паливо, що змушує продавців робити речі, що покупці хочуть, і за ціною вони бажають платити.

Я Переводжу на Українську:2
Prices perform two important economic functions: They ration scarce resources, and they motivate production.
Ціни виконують дві важливих економічних функції: Вони нормують недостатні ресурси, і вони мотивують виробництво.
Як правило, чим більш недостатній дещо, тим вище його ціна буде, і менше людин будуть хотіти купувати це. Економісти описують це як ефект нормування цін. Іншими словами, тому що є недостатньо усього, щоб йти навколо, у ринкових товарах системи, і послуги розміщені(асигновані), чи розподілені, базуються на їхній ціні. Цінові збільшення і зменшення також посилають повідомлення постачальникам і потенційним постачальникам товарів і послуг. Як підвищення цін, збільшення служить, щоб залучити додаткових виробників. Точно так само цінові зменшення виганяють виробників з ринку. Цим способом ціни заохочують виробників чи збільшувати зменшувати їхній рівень продукції(випуску). Економісти іменують це як мотивуюче виробництво функція цін.

Я Переводжу на Українську:3
Large and small businesses organize in different ways to meet their objectives.
Великий і дрібні бизнесы організовують різними способами зустріти(виконати) їхньої мети. Корпоративні лідери можуть ризикувати їхніми власними робітниками місцями, коли вони роблять головні рішення, що торкають майбутнього корпорації негативно. Але навіть якщо вони втрачають їхні робочі місця, вони не втратили особисті інвестиції. Через величезні ресурси, доступних великому капіталу, головний відмовлення(невдача) у великій корпорації, менш імовірно, закриє той бізнес чим подібне нещастя в дрібному бізнесі. Але ризик і розмір - тільки частина історії.
Самий характер(природа) корпоративного ділового навколишнього середовища не може підходити для незалежної індивідуальності і спонукання типового підприємця. Великі корпорації можуть хотіти яскравий і творчий підприємницький талант розвити нові чи поліпшені чи вироби послуги. Але великі корпорації, з їхніми встановленими порядками і шарами влади(повноваження) керування, замічене як обмеження нововведення і волі, що незалежний підприємець шукає

Я Переводжу на Українську:4
In a competitive market, producers constantly strive to reduce their production costs as a way to increase profits.
На конкурентноздатному ринку, виробники постійно прагнуть зменшувати їхні витрати виробництва як спосіб збільшити прибуток. Збільшена ефективність, що дозволяє їм зменшувати їхньої витрати також, дозволяє виробникам продати їхні товари по більш низькій ціні. Таким чином, просуваючи ефективність, змагання веде до більш низьких цін.
Змагання також мотивує виробників, щоб поліпшити якість і збільшити розмаїтість товарів і послуг. Споживачі незабаром учаться, що таврують пропозиції краща цінність, і що фірма заробить великий прибуток чим її конкуренти. Точно так само виробники на конкурентноздатному ринку повинні постійно шукати нові і привабливі товари і послуги, щоб виграти велику частку(акцію) ринку.
Оскільки фірми конкурують за долар споживача на ринку, їхнього зусилля ведуть до виробництва розмаїтості кращих-якісних виробів по найнижчих цінах. І тому що ми - усі споживачі, з цього випливає, що змагання приносить користь нам усім.
Я Переводжу на Українську:5
Most taxes can be classified as, proportional progressive or regressive.
Більшість податків може класифікуватися як, пропорційний прогресивний чи регресивний. Прогресивний податок бере більший відсоток від більш високого доходу і меншого відсотка від більш низького доходу. Федеральний прибутковий податок - найвідоміший приклад прогресивного податку.
Пропорційний податок бере той же самий відсоток від усіх доходів, незалежно від розміру. Регресивний податок - той, котрий берет більш високий відсоток від низького доходу і більш низького відсотка від високого доходу. Хоча вони не базуються на доході людини, комерційні податки мають регресивний ефект, тому що вони беруть велику частку(акцію) доходу від платника податків з низьким доходом чим від платника податків високого доходу.
Який податок чи є самим справедливої? Деякі затверджували б, що регресивний податок справедливий. Ті, хто схвалює принцип здібності-до-платі, підтримали б прогресивний податок, і можливо пропорційний податок. Є деякі, однак, хто затверджує що пропорційний податок
не справедливий.

Я Переводжу на Українську:6
The factors of production can be combined in any number of ways, some more efficient than others.
Фактори виробництва можуть бути об'єднані в будь-якім числі(номері) шляхів, деякі більш ефективний чим інші. Коли вони об'єднані ефективно, продуктивність буде відносно висока. Коли вони об'єднані неефективно, продуктивність буде відносно низька. Рішення про об'єднання факторів виробництва відпочивають з керуванням.
У процесі виробництва, наприклад, це - відповідальність керування придбати необхідний капітал(столицю) (у формі машин, інструментів і устаткування). Точно так само керування повинне найняти і навчити робочу силу фірми і мотивувати робітників, щоб зробити роботу. Іншими словами, менеджери повинні використовувати і капітал(столицю) і робочу силу, щоб максимізувати продуктивність.
Інший спосіб збільшувати продуктивність полягає в тому, щоб дозволити робітником брати участь у проектуванні і поліпшенні процесу виробництва. Поділ прибутку і власність запасу(акції) також мотивують робітників. Це - точно, що багато компаній тепер роблять. Знаходилося, що робітники з часткою(ставкою) у добродійності фірми більш шикарний(більш сильний), тому що вони одержують частину прибутку, коли продуктивність збільшується.

Я Переводжу на Українську:7
One of the remarkable things about the American economic system is that it seems to run by itself.
Одна з чудових речей про американську економічну систему - те, що це, здається, біжить окремо. Ніяке центральне економічне агентство не диктує відповіді на Який, Як і Хто питання. Усе-таки питанням відповідають.
Ціни визначають те, що ми бажаємо і здатний купувати. Вони впливають на нас, щоб продовжитися в чи школі приймати роботу. Ціни допомагають визначати, коли і де фабрики будуть побудовані, які види комерційної діяльності процвітають, що буде зазнавати невдачі, і навіть колір і стиль одягу, що буде виготовлена.
Ціни, цінність грошей товарів і послуг, несуть так багато інформації і так торкніться поводження покупців і продавців, що економісти часто описують нашу економіку(економію) як спрямована ціною система.
Цінова система забезпечує відповіді на фундаментальні питання того, Які товари і послуги будуть зроблені, Як вони будуть зроблені, і Хто одержить(прийме) їх.
Я Переводжу на Українську:8
One of the things that young people discover as they grow older is that you can't have everything.
Одна з речей, що молоді люди виявляють, оскільки вони стають старше - те, що Ви не можете мати усього. Вам нагадують об цьому щораз, коли Ви робите покупки. Хоча Ви можете бачити двадцять чи тридцять пунктів(виробів), що Ви дійсно хотіли б купувати, Ви знаєте, що Ви повинні будете обмежити ваш вибір один чи два. Кожний проходить життя, що має необхідність робити вибори.
Кожен бізнес, навіть спортивні команди, повинний коверзувати з числа речей, що вони хотіли б мати, тому що, подібно Вам і мені, вони не можуть мати усього
Уряду, також, не можуть мати усього. Щороку найважливіші політичні дебати стосуються питань про те, щоб витрачати гроші платників податків.
Ні індивідууми, ні суспільства не можуть мати всі речі, що вони хотіли б мати. Просто є недостатньо усього, щоб йти навколо. Економісти звертають увагу, що немає ніякої межі чи кількості видам речей, що люди хочуть. Є, однак, межа ресурсам, речі мали звичай робити товари і послуги, доступні задовольняти ті хочуть. Як тільки та межа досягнуть, ніщо інше не може бути зроблено.

Я Переводжу на Українську:9
Economists have two ways of looking at economics and the economy. One is the macro approach, and the other is the micro.
Економісти мають два способи дивитися на економіку й економіку(економію). Кожний - макро-подход, і інший мікро. Макроекономіка - вивчення економіки(економії) у цілому; мікроекономіка - вивчення індивідуальних споживачів і ділової фірми.
Макроекономіка досліджує питання типу того, як швидко економіка(економія) біжить; скільки повної продукції(випуску) виробляється; скільки повного доходу. Це також шукає рішення макроекономічних проблем типу того, як зайнятість може бути збільшена, і що може бути зроблено, щоб збільшити продукцію(випуск) товарів і послуг.
Мікроекономіка досліджує відносини причини-і-ефекту, що впливають на вибори індивідуумів, ділових фірм і суспільства. Це зацікавлено(стурбоване) речами типу дефіциту, вибору й альтернативних витрат, і виробництвом і споживанням. Основний акцент дається мікроекономістами вивченню цін і їхніх відносин до одиниць в економіці(економії).


Я Переводжу на Українську:10
A sole proprietorship is a business owned by one person. There are other advantages.
Єдине право власності - бізнес, що належить одній людині. Є інші переваги. Одноособові власники мають(визнають) весь прибуток їхніх підприємств, і вони - їхній "власні боси, " звільните, щоб робити безвідносно змін(замін) вони будь ласка. Вони мають мінімальні юридичні(законні) обмеження і не повинні заплатити спеціальні податки, поміщені в корпорації. Одноособові власники також мають можливість досягти успіху і визнання через їхні індивідуальні зусилля.
Є також незручності. Дуже серйозний - необмежена відповідальність(схильність), що кожен власник зіштовхується. АХ борги і всі проблеми, зв'язані з бізнесом належать власнику. Якщо бізнес зазнає невдачі, власник повинний особисто прийняти борги. Це могло означати втрату особистої власності типу автомобілів, будинків і заощаджень. Друга незручність єдиного права власності - те, що це обмежило капітал(столицю). Гроші, що власник може підняти, обмежені кількістю його чи її заощадженнями і здатністю запозичати. Також, коли власник умирає, бізнес умирає. Інші незручності можуть уключити недолік можливостей для службовців, обмеження розміру і росту і недоліку ресурсів керування.

Я Переводжу на Українську:11
Business loans are generally classified as either short-term or long-term loans.
Ділові позички взагалі чи класифікуються як короткострокові чи довгострокові позички. Для короткострокових позичок, керівнику (запозичена кількість) потрібно відшкодувати протягом одного року. Довгострокові позички зрілий (прибудьте належним) через більше чим рік. Кредитори, люди, що роблять позички, очікують одержувати інтерес(відсоток), платежі за використання їхніх грошей, і повернення керівника (дане в борг кількість) наприкінці визначеного періоду часу. Інтерес(відсоток) виражений як відсоток від керівника.
Короткострокове Фінансування. Короткострокові позички використовуються, щоб фінансувати щоденні витрати ведення торгівлі, типу платіжних відомостей, сировини і товарів. Довгострокові позички, більш імовірно, будуть використовуватися, щоб купити устаткування, будинки й інші пункти(виробу) високої вартості. Самі загальні(звичайні) типи короткострокового фінансування - торговий кредит, позички від фінансових установ, і позичок від інвесторів.
Я Переводжу на Українську:12
To an economist, everything that takes place between production and consumption falls into the category of marketing.
Економісту, усе, що має місце між виробництвом і падіннями споживання в категорію маркетингу. Ринок - те, де покупці і продавці поєднуються. Маркетинг, тоді, включає дії, що примиряють покупця і продавця. Це - більше чим рекламування виробу. Маркетинг включає закупівлю і продаж, транспортування і збереження, планування виробу, ринкове дослідження, підтримку виробу, обслуговування(службу) клієнта, фінансування, страхування й інші дії.
Ринок видів комерційної діяльності їхні товари і послуги людям, вони думають, буде купувати їх. Досягати цих видів комерційної діяльності мети призначають різні робочі місця маркетингу на різні частини їхньої робочої сили. Головна корпорація може мати сотні людей, що перевіряють нові ідеї виробу. Інші будуть доручені розвити і зроблені пакувальні проекти. Усе ще інші будуть впливати на просування і рекламування виробів.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28


Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП