Головна » Шпаргалки! - Інформатика та інформаційні мережі
72. Поняття звіту в СУБД MS Access. Технологія створення звітів. Використання Майстру звітів. Звіти: використовуються для більш зручного представлення даних при друці, створюються на базі значень таблиці і запитів. Створення: в основному вікні БД відкриваємо вкладку Отчеты – Мастер Отчета. Потім у вікні списку таблиці Запроси вибирають таблицю або запит на базі яких створюємо звіт, з»являється вікно «Доступні поля», вибираємо кнопку > , далі вибираємо поле, по якому відбувається групування даних, активізуємо поле і >. В цьому вікні можна визначити критерії для групування значень. В наст. вікні визначають які підсумки будуть розраховуватися. В наст. вікні – критерії сортування значень. В наст.вікнах вибираємо вид та стиль звіту, в останньому – назву, кнопка”Готово”. Для роботи зі звітами використ.такі графічні елементи: кн.”Надпись” для створ.текстових полів, кнопка “Поле“ для створ.розрахункових полів. Для створ.текстового поля активіз.кнопку ”Надпись” вказівник стає + і малюємо поле. Для створ.розрахункового поля актив.кнопку”Поле”,з”являється 2 поля: для назви і визначення значень, активізуємо поле і свойства. Типи звітів: - рядкові - звіти в стовпчик - звіти для розсилок - поштові наклейки 1. Вибрати вкладнику Отчеты, натиснути на кнопку Создать, вибрати Мастер отчетов та натиснути на кнопку Ok. 2. Вибрати потрібну таблицю або запит та поля 3. Задати рівні групування, а саме поля, для яких у звіті будуть виводитися проміжні підсумки (Наприклад, НАЗВА МІСЯЦЯ). Натиснути на кнопку Далее (рис. 10.151). 4. Визначити порядок сортування записів у звіті та, натиснувши на кнопку Итоги, задати підсумкові операції (рис. 10.152). Натиснути на кнопку Далее. 5. Вибрати макет для звіту (рис. 10.153). Натиснути на кнопку Далее. 6. Вибрати стиль звіту. Натиснути на кнопку Далее. 7. Увести назву звіту і натиснути на кнопку Готово. 8. Переглянути звіт, вибравши його у вікні бази даних та натиснувши на кнопку Просмотр. 73. Поняття звіту в СУБД MS Access. Створення звітів із полями, що обчислюються, та підсумковими даними. Розрахунок заг.функцій в звітах. Звіт відкривають у режимі конструктора кнопкою Поле, створюють поле в частині Примечание Отчета. Після створення із меню правою мишею команда Свойства – Данные – Данные, з'являється вікно Построитель выражений, ліворуч - перелік функцій Встроенные Функции, в третій частині вибираємо функції, середня частина містить категорії функцій, кнопка Вставити. З'являється у вікні назва функції AVG (Expr), треба виділити те, що в дужках, замість нього: активізувати “Звіт по” або відповідний об’єкт і шукаємо потрібне і кнопка ОК. 76, 77. Створення і робота з макросами Макрос – визначена послідовність дій, яка виконується автоматично після активізації макросу. Макрос включає прості команди для автоматизації виконання задач без програмування. Шляхи створення М.: - Вставка → Макрос - У вікні БД перейти на вкладку Макроси та виконати вказівку Створити - У режимі таблиці або запиту клацнути по кнопці Макрос на Панелі інструментів Вікно макросів: верхня частина – список макрокоманд, нижня частина- вибираємо відповідні аргументи до макрокоманд. Відкрити таблицю, “На запись”,аргументи макрокоманди вміщує такі каманди: Тип-Таблиця,ім’я – таблиця1,Заись. В аргументах макрокоманди встановлюємо додаткові команди. Пр.:Необхідно створити макрос, що відкриває таблицю в режимі таблиці і активізує останній запис, виконуємо такі дії. В списку макрокоманда вибираємо команду Открыть таблицю, в розділі аргументи встановлюємо параметри, ім’я таблиці(у режимі таблиці). В списку макрокоманди вибираємо “На запис”(тип об’єкта, таблиця,ім’я об’єкта – Товар,запис- последняя). Активізують кнопку закрытие макроса, вводять ім’я макросу. Для перевірки роботи М.необхідно, залишаючись у вкладці М. активізувати кнопку запис.
|