17) надходження від реалізації матеріальних цінностей
державного резерву;
18) надходження від реалізації розброньованих матеріальних
цінностей мобілізаційного резерву понад обсяги, визначені додатком
N 1 до цього Закону по загальному фонду Державного бюджету
України;
19) надходження від секретаріату ООН, ОБСЄ та іншої
регіональної організації за участь українського контингенту
органів внутрішніх справ України в миротворчих операціях;
20) надходження до Фонду соціального захисту інвалідів;
21) 65 відсотків збору за забруднення навколишнього
природного середовища та грошових стягнень за шкоду, заподіяну
порушенням законодавства про охорону навколишнього природного
середовища внаслідок господарської та іншої діяльності;
22) 70 відсотків надходжень від збору за проведення
гастрольних заходів;
23) 74,55 відсотка збору за геологорозвідувальні роботи,
виконані за рахунок Державного бюджету України;
24) надходження від плати за оформлення посвідчення
закордонного українця;
25) надходження від Державного підприємства "Національна
атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" від погашення
заборгованості компанії перед цільовим галузевим фондом створення
ядерно-паливного циклу в Україні за придбаний концентрат
природного урану та поставлене йому на компенсаційній основі
протягом 1994-1999 років ядерне паливо у сумі
165.687 тис. гривень;
26) надходження коштів від збору на розвиток виноградарства,
садівництва і хмелярства;
27) надходження коштів від Державного підприємства
"Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом"
відповідно до статті 7 Закону України "Про впорядкування питань,
пов'язаних із забезпеченням ядерної безпеки" ( 1868-15 );
28) надходження збору у вигляді цільової надбавки до діючого
тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності;
29) надходження від енергогенеруючих компаній у рахунок
погашення заборгованості перед Державним комітетом України з
державного матеріального резерву за поставлене протягом
1997-2000 років органічне паливо, але не менше
50.000 тис. гривень;
30) 90 відсотків коштів, отриманих від продажу земельних
ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у
державній власності, на яких розташовані об'єкти, які підлягають
приватизації;
31) відсотки за користування пільговим довгостроковим
державним кредитом, наданим молодим сім'ям та одиноким молодим
громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла;
32) платежі, що пов'язані з виконанням Угоди між Урядом
України і Урядом Російської Федерації про участь Російської
Федерації у розвитку соціально-економічної сфери міста Севастополя
та інших населених пунктів, в яких дислокуються військові
формування Чорноморського флоту Російської Федерації на території
України ( 643_255 );
33) надходження від реалізації військових містечок та іншого
нерухомого майна Збройних Сил України;
34) надходження від Національної акціонерної компанії
"Нафтогаз України" в рахунок погашення заборгованості перед
Державним комітетом України з державного матеріального резерву за
поставлені матеріальні цінності у сумі не менше
50.000 тис. гривень;
35) кошти, що надійдуть від плати за використання бюджетної
позики в межах режиму державних заставних закупівель зерна;
36) надходження від оплати витрат з інформаційно-технічного
забезпечення розгляду справ у судах;
37) реєстраційний збір за проведення державної реєстрації
прав та їх обтяжень;
38) надходження податкової заборгованості Національної
акціонерної компанії "Нафтогаз України" з податку на додану
вартість, податку на прибуток та рентної плати за транзитне
транспортування природного газу.
Стаття 9. Державному підприємству "Національна атомна
енергогенеруюча компанія "Енергоатом" забезпечити щомісячно
рівними частинами протягом 2007 року перерахування до спеціального
фонду державного бюджету 165.687 тис. гривень заборгованості перед
цільовим галузевим фондом створення ядерно-паливного циклу в
Україні за придбаний концентрат природного урану та поставлене
йому на компенсаційній основі протягом 1994-1999 років ядерне
паливо.
Стаття 10. Установити, що у 2007 році погашення
заборгованості Національної акціонерної компанії "Нафтогаз
України" за отримані матеріальні цінності з державного резерву
здійснюється у сумі не менше 50.000 тис. гривень у рахунок
зобов'язань Державного комітету України з державного матеріального
резерву за поставлені до державного резерву матеріальні цінності
перед суб'єктами господарювання, які мають заборгованість по
розрахунках з Національною акціонерною компанією "Нафтогаз
України".
Порядок проведення розрахунків відповідно до цієї статті
встановлюється Кабінетом Міністрів України.
III. ДЕРЖАВНИЙ БОРГ ТА ФІНАНСУВАННЯ
ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Стаття 11. Установити на 31 грудня 2007 року граничний розмір
державного внутрішнього боргу України в сумі
20.274.714,9 тис. гривень та в сумі 1.033.911,9 тис. доларів США,
граничний розмір державного зовнішнього боргу України - в сумі,
еквівалентній 9.890.764,5 тис. доларів США.
Стаття 12. Установити, що державні внутрішні і зовнішні
запозичення здійснюються в межах загального обсягу встановлених
цим Законом граничних розмірів державного внутрішнього боргу
України та державного зовнішнього боргу України. У разі
надходження коштів із внутрішніх (зовнішніх) джерел фінансування
певного типу, визначених додатком N 2 до цього Закону, у неповному
обсязі допускається збільшення надходжень коштів із зовнішніх
(внутрішніх) джерел фінансування іншого типу з відповідним
перевищенням граничного розміру державного зовнішнього
(внутрішнього) боргу України за рахунок перевищення відповідних
обсягів запозичень з відповідним коригуванням загального обсягу
державного боргу, визначеного статтею 11 цього Закону, з
щомісячним обов'язковим інформуванням Комітету Верховної Ради
України з питань бюджету.
Стаття 13. Установити, що у 2007 році державні підприємства,
у статутному фонді яких державі належить більше 50 відсотків
акцій, здійснюють внутрішні довгострокові і середньострокові та
зовнішні запозичення за погодженням з Міністерством фінансів
України, внутрішні короткострокові запозичення - за погодженням з
відповідними органами центральної виконавчої влади, у сфері
діяльності яких вони знаходяться.
Стаття 14. Установити, що у 2007 році державні гарантії
надаються відповідно до законів України за поданням Кабінету
Міністрів України.
Юридичні особи, щодо яких приймається рішення про надання
кредитів або гарантій (крім Державної служби автомобільних доріг
України), зобов'язані подати зустрічні, безвідзивні та безумовні
гарантії банків, які протягом 2005-2007 років додержуються
встановлених Національним банком України обов'язкових економічних
нормативів, або надати інше належне забезпечення та сплатити до
Державного бюджету України плату за їх отримання у розмірі,
встановленому Кабінетом Міністрів України.
{ Частина друга статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 900-V ( 900-16 ) від 05.04.2007 }
Установити, що у 2007 році надання гарантій Ради міністрів
Автономної Республіки Крим та гарантій органів місцевого
самоврядування (крім гарантій за кредитами, які надаються
міжнародними фінансовими організаціями або на умовах
співфінансування разом із міжнародними фінансовими організаціями)
не здійснюється.
Дозволити Кабінету Міністрів України у встановленому ним
порядку надавати державні гарантії за зобов'язаннями Державної
іпотечної установи у сумі 1.000.000 тис. гривень та кредитними
коштами, залученими Державною службою автомобільних доріг України
у сумі до 4 700 000 тис. гривень на розвиток основних
автомобільних доріг загального користування, у тому числі у сумі
200 000 тис. гривень на придбання обладнання та механізмів для
ремонту і утримання автомобільних доріг.
{ Частина четверта статті 14 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 900-V ( 900-16 ) від 05.04.2007 }
Стаття 15. Міністерство фінансів України має право брати
зобов'язання від імені України, пов'язані із здійсненням
запозичень, передбачених цим Законом, у тому числі щодо відмови
від суверенного імунітету в можливих судових справах, пов'язаних
із поверненням позик та звільненням платежів згідно з угодами від
будь-яких комісій, податків та інших обов'язкових платежів,
протягом часу дії зобов'язання з повернення запозичених коштів.
Стаття 16. У разі виконання державою гарантійних зобов'язань
перед іноземними кредиторами шляхом здійснення платежів за рахунок
коштів Державного бюджету України або шляхом укладання з такими
кредиторами договорів про реструктурування сум, повернення яких
гарантовано Україною, у юридичних осіб, зобов'язання яких
гарантовані, з моменту такого виконання виникає прострочена
заборгованість перед державою за кредитами, залученими під
державні гарантії, в обсязі фактичних витрат державного бюджету
та/або таких реструктурованих сум, а до держави, відповідно,
переходять права кредитора та право вимагати від боржника
погашення такої заборгованості в установленому законом порядку.
Якщо угодою з позичальником передбачається зобов'язання з
погашення та обслуговування іноземних кредитів, залучених державою
або під державні гарантії, невиконання або неналежне виконання
позичальником таких зобов'язань тягне за собою перехід до держави
права стягнення простроченої заборгованості у повному обсязі
незалежно від стану виконання державою зобов'язань за такими
кредитами.
Стаття 17. Надати право Міністерству фінансів України
здійснювати операції з державним боргом України з метою економії
бюджетних коштів, включаючи операції щодо обміну, випуску та
викупу державних боргових зобов'язань, при дотриманні граничного
розміру державного боргу на кінець року.
Міністерство фінансів України щомісяця інформує Верховну Раду
України про здійснені операції з державним боргом України.
Детальний перелік здійснених операцій з державним боргом України
включається окремим додатком до річного звіту про виконання закону
про Державний бюджет України, який подається до Верховної Ради
України.
Стаття 18. Надати право Міністерству фінансів України
здійснювати на конкурсних засадах операції короткострокового
характеру на ринку цінних паперів та розміщення бюджетних коштів
на депозитах за рахунок тимчасового залучення коштів єдиного
казначейського рахунку з наступним їх поновленням до кінця року у
порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за погодженням з
Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.
Стаття 19. Установити, що до надходжень фінансування
загального фонду Державного бюджету України на 2007 рік належать:
1) надходження в результаті здійснення державних внутрішніх
та державних зовнішніх запозичень;
2) кошти, одержані від приватизації державного майна та інших
надходжень, безпосередньо пов'язаних з процесом приватизації та
кредитуванням підприємств, а також кошти, які надійдуть від сплати
штрафів та пені за невиконання власниками приватизованих об'єктів
умов договорів їх купівлі-продажу, з урахуванням пункту 2
статті 20 цього Закону;
3) повернення коштів з депозитів або пред'явлення цінних
паперів, що використовуються для управління ліквідністю;
4) зміни обсягів готівкових коштів загального фонду
Державного бюджету України.
Стаття 20. Установити, що джерелами формування спеціального
фонду Державного бюджету України на 2007 рік у частині
фінансування є:
1) позики, що залучаються державою від міжнародних та
іноземних організацій з метою їх подальшого рекредитування або
надання трансфертів для впровадження проектів розвитку;
2) кошти, які надійдуть від приватизації об'єктів
незавершеного будівництва, що споруджувалися відповідно до
Чорнобильської будівельної програми, але не більше ніж
242 тис. гривень.
Стаття 21. Визначити в 2007 році органи державної податкової
служби України органами стягнення заборгованості юридичних осіб
перед державою за кредитами, залученими державою або під державні
гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на
поворотній основі (яка надходить за кодами програмної класифікації
видатків та кредитування державного бюджету 2801440 та 3511630).
Дозволити Міністерству фінансів України залучати в 2007 році
юридичних осіб для представництва органів державної влади в судах
у справах про стягнення заборгованості перед державою за
кредитами, залученими державою або під державні гарантії,
бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на
поворотній основі, в тому числі в процесі банкрутства, стосовно
стягнення якої органам податкової служби було відмовлено.
Надати Міністерству фінансів України право використовувати на
оплату таких послуг юридичних осіб до п'яти відсотків від
фактичних надходжень до державного бюджету внаслідок забезпечення
цими особами здійснення стягнення.
Стаття 22. Установити, що кошти, отримані згідно з пунктом 6
статті 8 цього Закону, спрямовуються на погашення державного боргу
України перед Російською Федерацією відповідно до укладеної
міжурядової угоди.
Стаття 23. Фонду державного майна України забезпечити в
2007 році надходження до Державного бюджету України коштів,
отриманих від приватизації державного майна, відповідно до
пункту 2 статті 19 та пункту 2 статті 20 цього Закону, у сумі не
менш як 10.587.711 тис. гривень.
Стаття 24. Надати Міністерству фінансів України право
здійснювати у 2007 році на відкритих аукціонах продаж права вимоги
погашення простроченої більше ніж три роки заборгованості перед
державою за кредитами, залученими державою або під державні
гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на
поворотній основі, у тому числі оформленої простими векселями на
ім'я Міністерства фінансів України.
Векселі видаються у валюті кредиту, бюджетної позички та
фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, за якими
юридичні особи-резиденти мають заборгованість перед державою. При
цьому дозволяється зниження початкової ціни продажу прав вимоги до
50 відсотків їх номінальної суми.
Сума пені, яка нарахована внаслідок невиконання позичальником
зобов'язань за кредитом та/або бюджетною позичкою, фінансовою
допомогою, наданою на поворотній основі, на оформлену векселями
суму заборгованості, списується.
Міністерство фінансів України здійснює продаж таких прав
вимоги у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Стаття 25. На часткову зміну частини другої статті 21 Закону
України "Про приватизацію державного майна" ( 2163-12 ) (Відомості
Верховної Ради України, 1997 р., N 17, ст. 122; 2002 р., N 12-13,
ст. 92; 2003 р., N 10-11, ст. 86; 2005 р., N 7-8, ст. 162,
NN 17-19, ст. 267; 2006 р., N 4, ст. 59, NN 9-11, ст. 96)
дозволити в процесі приватизації державного майна оплату його
вартості у вільно конвертованій іноземній валюті.
IV. ВИДАТКИ ТА КРЕДИТУВАННЯ
ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
Стаття 26. Затвердити бюджетні призначення головним
розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2007 рік у
розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами та
централізовані заходи і програми в розрізі
адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатками N 3, N 4
та N 5 до цього Закону.
У процесі виконання державного бюджету у виняткових випадках
за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів державного
бюджету Міністерство фінансів України здійснює перерозподіл
видатків за бюджетною програмою в розрізі економічної класифікації
в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по
загальному та спеціальному фондах державного бюджету. Перерозподіл
бюджетних призначень за бюджетними програмами у межах загального
обсягу головного розпорядника коштів державного бюджету,
збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок
зменшення бюджетних призначень на видатки споживання окремо по
загальному та спеціальному фондах здійснюються лише за погодженням
із Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. Передача
бюджетних призначень, передбачена частиною шостою статті 23
Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ), перерозподіл бюджетних
призначень на централізовані заходи і програми між
адміністративно-територіальними одиницями здійснюються за
погодженням із Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету у
порядку, визначеному Міністерством фінансів України.
Забороняється збільшення бюджетних призначень по загальному
та спеціальному фондах Державного бюджету України на:
оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок
зменшення інших видатків;
видатки за бюджетними програмами, пов'язаними з
функціонуванням органів державної влади, за рахунок зменшення
інших видатків.
Перелік бюджетних програм, по яких затверджуються порядки
використання коштів державного бюджету, визначається Кабінетом
Міністрів України ( 134-2007-п, 139-2007-п, 178-2007-п,
182-2007-п ).
Установити, що у 2007 році норми законодавства щодо
виготовлення документів про освіту реалізуються в розмірах і
порядку, визначених Кабінетом Міністрів України, в межах видатків,
врахованих у розрахунках до Державного бюджету України та місцевих
бюджетів на 2007 рік.
Розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів (далі -
розпорядникам) при виконанні бюджету забезпечити у повному обсязі
проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію,
водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку,
які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої
простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та
послуг. Розпорядникам коштів забезпечити укладання угод по кожному
виду енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним
розпорядником обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням
зменшення обсягів споживання енергоносіїв щонайменш як на
10 відсотків.
Державне казначейство України здійснює платежі за дорученнями
розпорядників коштів державного бюджету виключно за наявності
затверджених в установленому порядку паспортів бюджетних програм.
Перерозподіл обсягів коштів між субвенціями з державного
бюджету місцевим бюджетам та місцевими бюджетами у межах
загального обсягу відповідних субвенцій у 2007 році здійснюється у
порядку, визначеному Міністерством фінансів України.
Стаття 27. Перелік об'єктів та обсягів бюджетних коштів на
будівництво та реконструкцію автомобільних доріг загального
користування державного значення затверджується Кабінетом
Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради
України з питань бюджету.
Стаття 28. Видатки, пов'язані з утриманням працівників
закордонних дипломатичних установ України, незалежно від їх
відомчої підпорядкованості (крім військових аташе), проводяться
виключно через Міністерство закордонних справ України.
{ Положення статті 29 втратило чинність, як таке, що визнано
неконституційним на підставі Рішення Конституційного Суду
N 6-рп/2007 ( v0a6p710-07 ) від 09.07.2007 } Стаття 29.
Установити, що у 2007 році виплата щорічної разової допомоги
відповідно до законів України "Про статус ветеранів війни,
гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 ) та "Про жертви
нацистських переслідувань" ( 1584-14 ) здійснюється у таких
розмірах: інвалідам I групи - 450 гривень, інвалідам II групи -
360 гривень, інвалідам III групи - 300 гривень; учасникам бойових
дій та колишнім неповнолітнім в'язням концентраційних таборів,
гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які
народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, -
280 гривень; особам, які мають особливі заслуги перед
Батьківщиною, - 450 гривень; членам сімей загиблих та дружинам
(чоловікам) померлих інвалідів війни та дружинам (чоловікам)
померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв
нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами, - 150
гривень; учасникам війни та колишнім в'язням концентраційних
таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були
насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів,
підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським
режимом у тилу ворога - 55 гривень.
Стаття 30. Установити, що у 2007 році вступ до міжнародних
організацій і приєднання до міжнародних угод, умови членства в
яких передбачають сплату внесків або здійснення будь-яких інших
виплат за рахунок коштів державного бюджету, здійснюється за
рішенням Кабінету Міністрів України в межах обсягів, визначених на
цю мету у додатку N 3 до цього Закону, у порядку, визначеному
Законом України "Про міжнародні договори України" ( 1906-15 ).
Стаття 31. Затвердити такий перелік захищених статей видатків
загального фонду Державного бюджету України на 2007 рік за
економічною структурою видатків:
оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110);
нарахування на заробітну плату (код 1120);
придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код
1132);