ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Екологія » Екологія, авіація і космос

Аварії РН з низькокип’ячими (кріогенними) і вуглеводневими КРП
В екологічному відношенні кріогенні палива і пари
“вуглеводневе пальне – кріогенний окислювач” суттєво безпечніші,
ніж висококип’ячі палива. Роздільні виливи водню і кисню не
мають суттєвих екологічних наслідків, крім часткового і
локального ураження рослинного покриву в зоні виливу.
В зоні роздільного виливу водню відбувається його
випаровування. В результаті утворюється воднево-повітряна
суміш, здатна запалюватись і горіти в широких концентраційних
границях (4,0–74,2 %). Оскільки газоподібний водень при
температурах, близьких до температури кипіння, має більш високу
густину, ніж повітря при нормальній температурі, воднева хмара
“стелеться” біля поверхні землі і може поширюватись на великі
відстані (кілька десятків метрів). Внаслідок того, що теплове
випромінювання воднево-повітряного полум’я достатньо високе,
його дія на обслуговуючий персонал може виявитись на значних
відстанях від місця горіння. Крім того, вона може викликати
запалювання хмари, що утворюється в сусідній віддаленій точці
витікання.
У випадку виливу вуглеводневого пального (тип РГ-1, RР-1)
екологічні наслідки визначаються токсичністю речовини і
характеризуються утворенням площинних забруднень (лінз) на
поверхні землі, які можуть існувати місяцями і роками.
При аварії ракети в районі стартового комплексу вилив пари
КРП “вуглеводневе пальне – кріогенний окислювач”
супроводжується утворенням зони пожежі в міру змішування і
згоряння компонентів палива на стартовому столі, яке починається
з детонації невеликої кількості палива (швидкість детонації 100 –
1500 м/с) і супроводжується виділенням відповідної енергії. В
результаті розширювання продуктів детонації тиск на протязі
декількох мілісекунд знижується. Однак паливо продовжує
надходити в зону детонації і згоряти там при тиску, близькому до
тиску навколишнього середовища. Завдяки повільному
випаровуванню пального (порівняно з часом випаровування
окислювача), вибух не виникає. Продукти, що при цьому
утворюються – слаботоксичні або нетоксичні.
При виливах водню в безпосередній близькості від виливів
окислювача (кисню) концентраційні границі збільшуються (4,7 –
93,9 %) і підвищується вірогідність вибуху або пожежі. Потужність
вибуху залежить від характеру виливу і кількості вилитих
компонентів. При вибухах РН виникає ударна хвиля, яка швидко
перетворюється в акустичну.
Випаровування кисню, водню, вуглеводневого пального не
несуть екологічної небезпеки.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аварії РН з низькокип’ячими (кріогенними) і вуглеводневими КРП» з дисципліни «Екологія, авіація і космос»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Модель оцінки дохідності капітальних активів (САРМ)
ЕТАПИ ПЛАНУВАННЯ НОВОГО ПРОДУКТУ
Стратегічні міркування
МОНЕТИЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ ТА ВАЛОВОГО ВНУТРІШНЬОГО ПРОДУКТУ...
Оцінка і управління процентним ризиком


Категорія: Екологія, авіація і космос | Додав: koljan (18.04.2013)
Переглядів: 488 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП