ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Оцінювання ділової пропозиції
Франчайзі необхідно вивчити головну фірму-франчайзера за допомогою відповідей на такі запитання:
1. Яка структура фірми?
2. Яку допомогу надаватиме франчайзер для того, щоб франчайзі розпочав свій бізнес?
3. Які виробничі фактори та умови мають бути враховані?
4. Які умови отримання права на пільгове підприємництво?
5. Які послуги надаватимуться на постійній основі і на яких умовах?
На цьому етапі франчайзі має зрозуміти основні елементи господарської системи франчайзера та його методи роботи.
Треба отримати відповіді на такі запитання:
1. Яка загальна сума витрат, пов’язаних зі створенням підприємства в рамках даної системи пільгового підприємництва? Що включає ця сума?
2. Які необхідні додаткові капітальні або інші витрати?
3. Чи необхідно зробити внесок? Якщо так, то на яких умовах? За яких умов, у разі припинення дії угоди, буде втрачено завдаток або його частина?
4. Яка початкова плата за право пільгового підприємництва?
5. Який необхідний обсяг обігового капіталу?
6. Скільки часу необхідно з моменту підписання контракту до відкриття підприємства?
7. Який набір початкових послуг надає франчайзер?
8. Які умови навчання, його тривалість, зміст, місце проведення?
9. Хто оплачує навчання? Хто оплачує витрати, пов’язані з навчанням, включаючи оплату проїзду і розміщення в готелі?
10. Чи забезпечує франчайзер навчання персоналу? Якщо так, то на яких умовах? Якщо ні, то хто навчає персонал? Якщо сам франчайзі, то хто його забезпечує засобами навчання?
11. На який рівень валового прибутку можна розраховувати? Які майбутні витратні статті? Який рівень обороту треба мати, щоб забезпечити окупність витрат, скільки необхідно часу, щоб досягнути цього рівня?
12. Чи можна ознайомитися з розрахунками, які підтверджують прогнози франчайзера? Чи є вони надійними?
13. Які можливості та умови фінансування, погашення кредиту? Яка процентна ставка і чи необхідна банку або фінансовій компанії застава або поручництво?
Примітка: Відповіді на запитання, що стосуються фінансової діяльності, потребують особливої уваги. Більшість франчайзерів дуже неохоче надають докладну інформацію про прогнозовані фінансові показники. Якщо ж хтось з франчайзерів дає тверді гарантії, то до них потрібно поставитися з обережністю. Ніколи не треба вважати прогнози гарантією досягнення показників. Цьому можуть перешкодити багато факторів, включаючи як слабкість самого франчайзі, так і ринкові, загальноекономічні тенденції. Франчайзер повинен надати фактичні дані, результати, але не розкривати імені франчайзі, чиї показники розголошуються без його згоди.
14. Чи має бізнес сезонний характер? Треба переконатися, що пробне функціонування було досить тривалим і дає можливість урахувати сезонний фактор.
15. Який персонал головної фірми буде надано франчайзі для підтримки відкриття справи?
16. Чи забезпечує франчайзер процедуру відкриття? З чого вона складається?
17. Які джерела прибутків франчайзера?
18. Чи стягуються поточні платежі? Який їх розмір і метод розрахунку?
19. Чи встановлюється торгова націнка на товари, що постачаються франчайзі? Якщо так, то яка її величина і які заходи захисту від несправедливих і невиправданих підвищень її?
20. Чи отримує франчайзер комісійні від фірм, що постачають франчайзі товари або матеріали? Якщо так, то розкрити детальніше.
21. Чи отримує франчайзер інші прибутки або комісійні з будь-якого іншого джерела, пов’язаного відносинами з франчайзі даної системи? Якщо так, то розкрити детальніше.
22. Чи встановлюється мінімальний розмір поточних платежів або мінімальна кількість товару, яку повинен купувати франчайзі? Що буде, якщо франчайзі не зможе виконати цю умову? Як розраховуються ці мінімальні показники?
23. Яку рекламну підтримку забезпечує франчайзер?
24. Чи повинен франчайзі відшкодовувати рекламні витрати франчайзера? Якщо так, то в якому обсязі? Чи надаються документи, які підтверджують, що суми, отримані на рекламні цілі, витрачаються за призначенням?
25. Якими рекламними матеріалами забезпечуються франчайзі і за якою ціною?
26. Яку допомогу франчайзі може отримати від місцевих засобів реклами? Скільки це коштуватиме?
27. Чи є у франчайзі можливість набрати і зацікавити необхідну кількість кваліфікованих працівників? Чи повинні вони мати якісь спеціальні навички і чи є в наявності такі люди?
28. Які з наведених нижче видів постійного обслуговування франчайзер надаватиме після відкриття підприємства:
дослідження і розробки;
ринкові випробування;
переговори з оптових закупівель з вигодою для франчайзі;
оперативна підтримка;
моніторинг і контроль за діяльністю;
загальні ділові консультації;
реклама, маркетинг й просування товарів і послуг.
29. Чи існують інші види постійного обслуговування, які франчайзер може надати?
30. Хто з оперативного персоналу франчайзера підтримуватиме зв’язок із франчайзі після відкриття підприємства?
31. Чи може франчайзі зустрітися ще з кимось з оперативного персоналу підтримки та із співробітниками головного офісу?
32. Як давно вони працюють і чи є у них контракт, який забезпечує тривалу зайнятість?
33. У чому полягає підготовка франчайзі до відкриття підприємства?
34. Чи франчайзер забезпечує франчайзі приміщенням, чи він повинен робити це самостійно?
35. Робочий час підприємства-франчайзі.
36. Чи буде франчайзі власником обладнання?
37. Як скоро будуть необхідні кошти, щоб замінити обладнання або перепланувати приміщення?
38. Скільки разів у минулому франчайзер переобладнував і переплановував приміщення, скільки це коштувало франчайзі?
39. Які способи зв’язку франчайзі з франчайзером?
40. Чи публікуються регулярні інформаційні бюлетені про діяльність фірми-франчайзера?
41. Чи проводяться франчайзером семінари?
42. Чи існує в даній системі асоціація франчайзі?
43. Який порядок ведення бухгалтерського обліку і звітності?
44. Чи існуватимуть якісь обмеження щодо товарів, які може продавати франчайзі?
45. Чи надає франчайзер навчальні посібники і довідники?
46. Що робитиме франчайзер, якщо через власну помилку у виборі торгової точки франчайзі останній не вийде на заплановані показники, що завдасть збитків?
47. Що станеться, коли франчайзі зіткнеться з виробничою проблемою, яку не зможе вирішити? На яку допомогу можна розраховувати?
48. Що дає впевненість, що франчайзер зробить те, що обіцяє?
Отже, перш ніж прийняти рішення щодо входження у франчайзну систему, потенційний франчайзі повинен зважити та розглянути всі переваги та вади франчайзингу, а також відповісти на запитання, наведені вище. Необхідно вирішити, чи варті ці переваги того, щоб втратити певну самостійність у веденні бізнесу, що є притаманним франчайзингу.
Потенційний франчайзі має прийняти правильне рішення стосовно вибору головної фірми. Необхідно також визначитися, чи відповідає він за своїм характером та особистісними характеристиками відносинам, притаманним пільговому підприємництву. Доцільно проконсультуватися з керуючим місцевим банком або бізнесменом, чиїй думці він довіряє.
Коли всі ці фактори проаналізовано, розглянуто правові питання та франчайзний контракт, враховано думку професіоналів, потенційний франчайзі має прийняти остаточне рішення. Якщо ж він не спроможний це зробити, нехай замислиться: а чи варто йому взагалі займатися підприємницькою діяльністю.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оцінювання ділової пропозиції» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інвестиційний ринок та його інфраструктура
Сдвинуть земной шар
Технічні засоби для організації локальних мереж типу ARCNET; прав...
Статті формування власного капіталу
СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ГРОШОВИХ РЕФОРМ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 608 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП