ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Аудит » Організація і методика аудиту сільськогосподарських підприємств

Аудит адміністративних витрат і витрат на збут та інших операційних витрат
На собівартість виробленої та реалізованої продукції не відносяться і покриваються за рахунок інших джерел:
адміністративні витрати;
витрати на збут;
інші витрати операційної діяльності;
фінансові витрати;
втрати від участі в капіталі;
втрати від надзвичайних подій;
витрати внаслідок вилучення капіталу власниками.
Мета аудиту — підтвердити достовірність формування та правильність відображення в обліку адміністративних витрат.
Завдання аудиту — встановити:
• повноту сформованих підприємством адміністративних ви-трат відповідно до П(С)БО 16 «Витрати» та Методичних рекоме-ндацій;
• документальне обґрунтування зазначених витрат;
• відповідність вказаних у обліковому регістрі сум і періодів, до яких вони відносяться, первинним документам (рахункам, до-говорам, банківським випискам, товарно-транспортним наклад-ним тощо). Аудитору необхідно перевірити наявність у докумен-тах усіх необхідних реквізитів: назву документа, дату складання, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст го-сподарської операції, її вимірники в натуральному і грошовому вираженнях, перелік посадових осіб та їх підписи;
• відповідність сум, зазначених у рахунках-фактурах, платіж-них вимогах-дорученнях тощо, сумам платіжних документів. Аудитор повинен порівняти тривалість проміжку між датами платежу, оприбуткування товарів (послуг), отримання рахунка-фактури;
• санкціонованість усіх витрат через ознайомлення з внутрі-шніми документами підприємства за підписом керівництва або уповноваженої ним особи, які регламентують політику підприєм-ства щодо затвердження витрат;
• правильність віднесення витрат до того періоду, в якому во-ни реально понесені (тобто до періоду, до якого належать пов’язана з ним діяльність), порівнянням даних первинних доку-ментів з бухгалтерськими записами;
• за наявності на підприємстві орендованих об’єктів основних засобів (чи їх частин) перевірити відповідність порядку нараху-вання орендної плати в бухгалтерському обліку порядку, встано-вленому договором, порядку відображення в обліку витрат, обу-мовлених їх змістом і ремонтом (проаналізувати умови договорів з орендодавцями);
• правильність включення сум зносу основних засобів, нако-пиченої амортизації нематеріальних активів до собівартості про-дукції (використовуючи дані, отримані в процесі перевірки по відповідних розділах);
• обґрунтованість віднесення до витрат вартості ремонтних робіт: наявність необхідної первинної документації.
При перевірці аудитор повинен врахувати, що згідно з П(С)БО 16 «Витрати» адміністративні витрати й витрати на збут є витра-тами звітного періоду і не входять до собівартості реалізованої продукції.
До адміністративних витрат відповідно до Методичних рекомендацій відносяться витрати на управління підприємством:
а) загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, ви-трати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо);
б) витрати на службові відрядження й утримання апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу;
в) витрати на утримання основних засобів та необоротних ак-тивів адміністративного призначення (операційна оренда, стра-хування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водо-постачання, водовідведення, охорона тощо);
г) винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо);
д) витрати на зв’язок (поштові, телеграфні, телефонні, телекс, факс тощо);
е) витрати на вирішення судових спорів;
є) податки, збори та інші передбачені законодавством обов’язкові платежі (крім податків, зборів та обов’язкових платежів, що включаються до виробничої собівартості продукції, робіт,
послуг);
ж) плата за розрахунково-касове обслуговування та інші по-слуги банків;
з) інші витрати адміністративного призначення.
Аудитор має з’ясувати:
• дотримання норм на службові відрядження та витрат на утримання управлінського персоналу;
• обґрунтованість визнання витрат на проведені ремонти;
• дотримання норм витрат на комунальні послуги, охорону тощо;
• обґрунтованість розміру винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські з оцінки майна тощо);
• оцінити правильність включення витрат до адміністративних;
• наявність договору на розрахунково-касове обслуговування та інші послуги банку.
• правильність відображення в регістрах бухгалтерського об-ліку адміністративних витрат та віднесення їх в кінці місяця на фінансові результати.
Залежно від використання класу рахунків адміністративні ви-трати відображують в обліку так (табл. 13.12).
Таблиця 13.12
ВІДОБРАЖЕННЯ В ОБЛІКУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ

пор. Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків
Дебет Кредит
Підприємства, які не використовують рахунки
класу 8 «Витрати за елементами»
1 Списано матеріальні витрати, що відносяться до адміністра-тивних 92 «Адміністра-
тивні витрати» 20 «Виробничі витрати»,
22 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»,
63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками»
2 Списано витрати на оплату праці працівників адміністративно-управлінського персоналу (директора, бухгалтера) 92 «Адміністративні витрати» 661 «Розрахунки за заробітною платою»
3 Нараховано відрахування на соціальні заходи з фонду опла-ти праці працівників адмініст-ративно-управлінського призначення 92 «Адміністративні витрати» 65 «Розрахунки за страхуванням»
4 Нараховано амортизацію не-
оборотних активів загально-
господарського призначення 92 «Адміністративні витрати» 13 «Знос (амор-тизація) необоро-тних активів»
5 Відображено інші адміністративні витрати (наприклад, оплату послуг телефонного зв’язку, поштового зв’язку, оплату юри-дичних і аудиторських послуг) 92 «Адміністративні витрати» 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками»,
68 «Розрахунки за іншими операціями»
Закінчення табл. 13.12

пор. Зміст господарської операції Кореспонденція рахунків
Дебет Кредит
Підприємства, які використовують рахунки
класу 8 «Витрати за елементами»
6 Списано виробничі запаси, ма-лоцінні і швидкозношувані предмети, використані для за-гальногосподарських потреб, інші матеріальні витрати 80 «Матеріаль-
ні витрати» 20 «Виробничі запаси»,
22 «Малоцінні та швидкозношува-ні предмети»,
63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками»
92 «Адміністративні витрати» 80 «Матеріальні витрати»
7 Нараховано заробітну плату працівникам адміністративно-
управлінського персоналу 81 «Витрати на оплату праці» 661 «Розрахунки за заробітною платою»
92 «Адміністративні витрати» 81 «Витрати на оплату праці»
8 Нараховано відрахування на со-ціальні заходи з фонду оплати праці працівників адміністрати-вно-управлінського персоналу 82 «Відрахування на соціальні заходи» 65 «Розрахунок за страхуванням»
92 «Адміністративні витрати» 82 «Відрахування на соціальні заходи»
9 Нараховано амортизацію не-
оборотних активів загальногосподарського призначення 83 «Амортизація» 13 «Знос (амор-тизація) необоро-тних активів»
92 «Адміністра-тивні витрати» 83 «Амортизація»
10 Відображено інші адміністра-тивні витрати (наприклад, оплату послуг телефонного зв’язку, поштового зв’язку, юридичних і аудиторських послуг) 84 «Інші опера-ційні витрати» 63 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками»,
68 «Розрахунки за іншими опера-ціями»
92 «Адміністративні витрати» 84 «Інші опера-ційні витрати»
Як і адміністративні, витрати на збут є витратами звітного періоду і відносяться на фінансовий результат основної діяльнос-ті підприємства. Аудитор перевіряє:
• дотримання підприємством П(С)БО 16 «Витрати» та Мето-дичних рекомендацій щодо віднесення окремих витрат до витрат на збут та обґрунтованість їх величини;
• віднесення витрат на збут у кінці місяця на фінансові ре-зультати;
• правильність відображення їх в обліку.
Витрати на збут включають витрати, пов’язані з реалізацією (збутом) продукції (товарів, робіт, послуг):
а) витрати пакувальних матеріалів для затарювання готової продукції на складах;
б) витрати на ремонт тари для зберігання продукції;
в) оплата праці та комісійні винагороди продавцям, торговим агентам і працівникам підрозділів, що забезпечують збут;
г) витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг);
д) витрати на передпродажну підготовку товарів;
е) витрати на відрядження працівників, зайнятих збутом;
є) витрати на утримання необоротних активів, пов’язаних із збутом продукції, товарів, робіт, послуг (оперативна оренда, стра-хування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона);
ж) витрати на транспортування, перевалку і страхування гото-вої продукції (товарів), транспортно–експедиційні та інші послуги;
з) витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування;
і) інші витрати, пов’язані із збутом продукції, товарів, робіт, послуг.
До складу витрат на збут не відносяться витрати, які згідно з договором поставки виконуються постачальником за окрему пла-ту (вартість тари, відпускна ціна доставки цінностей до спожива-ча тощо).
Аудитор повинен встановити:
• дотримання основних положень з обліку тари на підприємс-твах, правильне і своєчасне документальне відображення опера-цій по заготівлі, надходженню та відпуску тари за місцями її зберігання й обґрунтованість витрат на її ремонт;
• правильність включення до витрат нарахованої заробітної плати працівникам, пов’язаним із збутовою діяльністю;
• дотримання норм витрат на відрядження працівників, зайня-тих збутом;
• правильність відображення сплачених штрафів, пені, не-устойок;
• обґрунтованість списання витрат на утримання необоротних активів, пов’язаних із збутом, витрат на гарантійний ремонт, га-рантійне обслуговування та інших витрат.
У бухгалтерському обліку формування витрат на збут відо-бражується такими записами (табл. 13.13).
Таблиця 13.13
ВІДОБРАЖЕННЯ В ОБЛІКУ ВИТРАТ НА ЗБУТ

пор. Зміст господарської
операції Кореспонденція рахунків
Д-т К-т
Підприємства, що не використовують рахунки
класу 8 «Витрати за елементами»
1 Списано матеріальні ви-трати, які відносяться до витрат на збут 93 «Витрати на збут» 20 «Виробничі витрати»,
22 «Малоцінні та швид-козношувані предмети»,
63 «Розрахунки з постачальниками та під-рядниками»
2 Нараховано заробітну плату працівникам відділу збуту 93 «Витрати на збут» 661 «Розрахунки за за-робітною платою»
3 Відображено суму відра-хувань на соціальні заходи з фонду оплати праці пра-цівників відділу збуту 93 «Витрати на збут» 65 «Розрахунки за страхуванням»
4 Нараховано знос по не-
оборотних активах, що використовуються для збуту продукції 93 «Витрати на збут» 13 «Знос (амортизація) необоротних активів»
5 Нараховано інші витрати на збут 93 «Витрати на збут» 63 «Розрахунки з постачальниками та під-рядниками»,
68 «Розрахунки за ін-шими операціями»
Підприємства, що використовують рахунки
класу 8 «Витрати за елементами»
6 Списано матеріальні ви-трати, які відносяться до витрат на збут 80 «Матеріальні витрати» 20 «Виробничі запаси»,
22 «Малоцінні та швидкозношувані предмети»,
63 «Розрахунки з постачальниками та під-рядниками»
93 «Витрати на збут» 80 «Матеріальні ви-трати»
Закінчення табл. 13.13

пор. Зміст господарської
операції Кореспонденція рахунків
Д-т К-т
7 Нараховано заробітну плату працівникам від-ділу збуту 81 «Витрати на оплату праці» 661 «Розрахунки за за-робітною платою»
93 «Витрати на збут» 81 «Витрати на оплату праці»
8 Відображено суму відрахувань на соціальні заходи з фонду оплати праці працівників відділу збуту 82 «Відрахування на соціальні заходи» 65 «Розрахунок за страхуванням»
93 «Витрати на збут» 82 «Відрахування на соціальні заходи»
9 Нараховано знос по не-
оборотних активах, що використовуються для збуту реалізованої продукції 83 «Амортизація» 13 «Знос (амортизація) необоротних активів»
93 «Витрати на збут» 83 «Амортизація»
10 Нараховано інші витрати на збут 84 «Інші опера-ційні витрати» 63 «Розрахунки з постачальниками та під-рядниками»,
68 «Розрахунки за ін-шими операціями»
93 «Витрати на збут» 84 «Інші операційні витрати»
Наступним етапом аудиту є перевірка правильності форму-вання інших витрат операційної діяльності. Аудитор повинен впевнитись, що до них віднесені:
а) витрати на дослідження та розробки;
б) собівартість реалізованої іноземної валюти;
в) собівартість реалізованих виробничих запасів;
г) сума безнадійної дебіторської заборгованості та відраху-вання до резерву сумнівних боргів;
д) втрати від операційної курсової різниці;
е) втрати від знецінення запасів;
є) нестачі та втрати від псування цінностей;
ж) визнані штрафи, пені та неустойки;
з) витрати на утримання об’єктів соціально-культурного при-значення;
і) інші витрати операційної діяльності

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Аудит адміністративних витрат і витрат на збут та інших операційних витрат» з дисципліни «Організація і методика аудиту сільськогосподарських підприємств»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МЕТОДИ ПРОГНОСТИКИ
Посередництво комерційних банків при операціях з іноземною валюто...
Неоінституційна теорія фінансування
ОРГАНІЗАЦІЯ І СТРУКТУРА АУДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Оцінка


Категорія: Організація і методика аудиту сільськогосподарських підприємств | Додав: koljan (21.02.2011)
Переглядів: 4913 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП