ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Філософські науки » Енциклопедія постмодернізму

Капуто, Джон Д.
Капуто, Джон Д. (Caputo, John D.)
Нар. 26 жовтня 1940 p., Філадельфія,
Пенсильванія, CLUA.
Філософ релігії і теоретик етики
Починаючи з публікації в 1993 р. своєї праці "Проти етики", Джон Д. Капуто здобув найбільшу відомість як теоретик постмодерністської етики. Проте виклик, який Капуто кинув модерністській етиці, може бути належно оцінений лише в контексті зацікавлення, яке знайшло свій вияв у всіх його наукових розвідках, завдяки опрацюванню та розширенню критики
модерністської раціональності, яку він спочатку знайшов у творах Томи Аквінського та Марті-на Гайдеґера, а згодом у працях Сьорена К'єркеґора, Шридриха Ніцше, Емануеля Ле-вінаса, а найбільше Жака Дерида. У своїх ранніх дослідженнях містицизму у Гайдеґера та Томи Аквінського Капуто докладав всіх можливих зусиль, аби підірвати пріоритет, який надається ratio в модерній думці через застосування домодерної, містико-релігійної герменевтики побожності.
І в своїй "Радикальній герменевтиці" (1987), і в праці "Деміфологізуючи Гайдеґера" (1993) Капуто й далі критикує модерністську раціональність, але тут він відступає від свого колишнього домодерністського підходу на користь деконструкції Дерида. В цих текстах він відкидає і міфологізацію Буття, і звернення до первісної етики, котра, як він сам тепер твердить, спотворює думку Гайдеґера, і висуває проект осмислення постмодерної історизованої раціональності, яка, на його думку, буде сумісною з нефундаментальною етикою. Така етика, що виникає в "Проти етики" як вид постмодерністської антиетики, відірвана і від прагнення містичної релігійності та універсального розуму опрацювати концепт обов'язку, натомість ґрунтуючись на переконаності, що "обов'язок виникає" (Caputo, 1993: 6), тобто що обов'язок, як конкретний і можливий, завжди чинить опір здатності абстрактного, необхідного й універсального концепту містити його в собі, водночас залишаючись примусовим. Після публікації "Проти етики" наукова праця Капуто знову зосередилась більш виразно на питаннях про релігійний досвід, що зумовлювали його ранні праці, проте тепер він переосмислив ці питання у світлі свого пізнішого прочитання творів Дерида і намагається формулювати постмодерну релігію в стилі Дерида, оперту на концепцію Бога без Буття (Caputo: 1997).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Капуто, Джон Д.» з дисципліни «Енциклопедія постмодернізму»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Створення і перегляд Web-сторінок, броузери
Оцінка умов розміщення об’єктів інвестування
Аудит нерозподіленого прибутку
О впливі Гольфстріму на погоду взимку у Москві
Історизми, архаїзми, неологізми і фразеологізми


Категорія: Енциклопедія постмодернізму | Додав: koljan (11.12.2011)
Переглядів: 631 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП