За видами підприємницький ризик поділяють на: · ризик помилкової стратегії; · ризик вибору товарів і споживачів (сегмента ринку); · ризик неправильної оцінки кон’юнктури ринку (співвідно-шення попиту і пропонування, потенційної ємності ринку, ступе-ня конкуренції, цінової політики тощо); · ризик інфляції і зумовленого нею зростання цін на сирови-ну, напівфабрикати, комплектуючі, зміни темпів зростання заро-бітної платні; · ризик транспортування сировини і готової продукції; · ризик нестабільності податкового законодавства, кредитно-грошової політики, митних правил тощо. Детальніше класифікація фінансових ризиків та їх аналіз по-дані, зокрема, в [67, 227, 230, 307, 323, 356].
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Підприємницький ризик» з дисципліни «Ризикологія в економіці та підприємстві»