ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Паблік Рілейшнз: принципи і практика

Бизнес-стратегия, или стратегия конкуренции
Бизнес-стратегия, или стратегия конкуренции, заключается в определении путей и методов конкуренции компании на конкретных рынках. Таким образом, если корпоративная стратегия касается решений, относящихся к организации в целом, конкурентная стратегия в гораздо большей степени относится к различным хозяйственным подразделениям в пределах компании. Здесь решения могут быть сфокусированы на том, конкурировать ли на всем рынке в целом или сосредоточить внимание на конкретных сегментах рынка, а также на том, как наилучшим образом войти в новые рынки или противостоять угрозе со стороны конкурентов на тех рынках, на которых действует организация.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Бизнес-стратегия, или стратегия конкуренции» з дисципліни «Паблік Рілейшнз: принципи і практика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ
ПЛАНУВАННЯ, СТАДІЇ ТА ПРОЦЕДУРИ АУДИТУ
Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації дл...
У Британії сфотографували "нове чудовисько Лохнесське"
ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...


Категорія: Паблік Рілейшнз: принципи і практика | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 637 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП