ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Міжнародний маркетинг

Понятие нового товара в международном маркетинге и основные этапы его разработки
Интернационализация и глобализация инноваций и научно-технических разработок предполагает в теории их передачу из одной страны в другую. Однако это в действительности бывает справедливо по отношению кнесколько устаревшей технологии, когда основные «сливки» с новейших разработок были сняты крупнейшими ТНК и глобальными компаниями (так называемая стратегия откушенного яблока).
В международном маркетинге, как и в маркетинге вообще, различают несколько категорий товаров, определяемых как новые.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Понятие нового товара в международном маркетинге и основные этапы его разработки» з дисципліни «Міжнародний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТТЯ ФІНАНСОВИХ РІШЕНЬ
Інвестиції у виробничі фонди
БАНКІВСЬКА СИСТЕМА: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ТА ФУНКЦІЇ. ОСОБЛ...
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНФЛЯЦІЇ


Категорія: Міжнародний маркетинг | Додав: koljan (13.09.2011)
Переглядів: 540 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП