ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова діяльність субєктів господарювання

Емісія облігацій
Умови випуску і розміщення облігацій підприємств визнача-ються законодавчими та нормативними актами, а також статутом емітента. Розміщення облігацій на ринку може здійснюватися або безпосередньо емітентом, або з допомогою фінансового по-середника. В європейських країнах звичною є ситуація, коли розміщенням облігацій займаються банківські консорціуми, які викуповують усю емісію в емітента за певну винагороду, яка в середньому становить від 2,5 до 4,0 % вартості емісії.
Витрати, пов’язані із залученням коштів на основі емісії облі-гацій складаються з одноразових накладних витрат і поточних (чи остаточних) виплат доходів за облігаціями. Одноразові на-кладні витрати становлять у середньому 4—7 % вартості емісії і включають:
• виплату комісійних фінансовому посереднику чи банківсь-кому консорціуму;
• витрати на реєстрацію емісії та опублікування інформації про випуск облігацій;
• сплату державного мита у розмірі 0,1 % загальної номіналь-ної вартості облігацій, що пропонуються для продажу, за реєст-рацію інформації про емісію цінних паперів;
• витрати на друкування сертифікатів цінних паперів;
• відшкодування послуг аудиторів;
• інші витрати.
Враховуючи достатньо високий рівень накладних затрат, пов’язаних з емісією облігацій, вважається що вона є доцільною лише за значного обсягу залучення коштів. У західноєвропейсь-ких країнах рекомендується вдаватися до цього інструмента за-лучення коштів, починаючи з обсягу емісії у 3 млн євро.
Порядок емісії облігацій наведено на рис. 6.2. Рішення про ви-пуск облігацій підприємств приймається емітентом та оформля-ється протоколом зборів власників чи іншим уповноваженим на те органом. Протокол рішення про випуск облігацій підприємств по-винен обов’язково містити: реквізити емітента; відомості про ста-тутний капітал, господарську діяльність і службових осіб; на-йменування аудиторської фірми; дані про розміщення раніше випущених цінних паперів; мету випуску і вид облігацій (іменні чи на пред’явника); загальну суму емісії, кількість і номінальну вар-тість облігацій; кількість учасників голосування; порядок випуску облігацій та виплати доходів по них; строки повернення коштів при відмові від випуску облігацій; порядок повідомлення про ви-пуск та розміщення облігацій; порядок оплати облігацій.
Якщо прийнято рішення про емісію процентних облігацій, то основними їх параметрами, які потребують узгодження, є такі:
• загальна номінальна вартість;
• номінальна вартість однієї облігації та їх кількість у випуску;
• форма випуску;
• сума випуску за курсом емісії;
• процентна ставка;
• термін виплати процентів;
• період розміщення та дата погашення облігацій.
Особливості розміщення облігацій з нульовим купоном бу-дуть охарактеризовані в наступних підрозділах.
Якщо умовами випуску облігацій підприємств передбачено їх публічний обіг, а також у разі випуску облігацій відкритими ак-ціонерними товариствами емітент подає реєструвальному органу для одночасної реєстрації випуску та інформації про емісію цих облігацій, такі документи:
а) заяву про реєстрацію випуску та інформації про емісію об-лігацій підприємств;
б) інформацію про емісію облігацій,
в) копію платіжного доручення про сплату державного мита;
г) рішення про випуск облігацій, що оформлено протоколом;
д) зразок бланка сертифіката облігацій, якщо випуск здійсню-ється в документарній формі;
е) копію договору з торговцем цінними паперами щодо роз-міщення даного випуску облігацій (якщо емітент користувати-меться його послугами);
є) копію свідоцтва про державну реєстрацію підприємства.
В інформацію про емісію облігацій повинні бути включені ті самі відомості, що й при емісії акцій, про що йшлося у розд. 3. Особливості стосуються лише інформації про параметри обліга-цій. Дані про емісію облігацій повинні включати:
• дату і номер рішення (протоколу) про емісію облігацій;
• найменування органу, який прийняв рішення;
• загальну номінальну вартість облігацій, що пропонуються до продажу;
• мету використання фінансових ресурсів, залучених від про-дажу облігацій, та джерела погашення позички і виплати доходу по облігаціях (конкретні обсяги, напрями використання та дже-рела погашення);
• кількість облігацій за типами і категоріями (іменні або на пред’явника, процентні або безпроцентні);
• форму випуску облігацій (документарна або бездокументарна);
• перелік засновників товариства, розмір частки кожного із засновників у статутному капіталі;
• права, що надаються власникам облігацій;
• номінальну вартість, серії та порядкові номери облігацій;
• адреси місць, дати початку та припинення продажу, пога-шення облігацій та виплати доходів по них;
• умови і термін обігу облігацій;
• дії, що провадяться у разі несвоєчасного подання облігацій для погашення;
• інформацію про можливі привілеї власників облігацій;
• запланований курс продажу облігацій та відомості щодо ринкової вартості облігацій даного емітента, що перебувають в обігу (окремо — на біржах, позабіржових торговельно-інформаційних системах та позабіржовому ринку);
• докладний опис відомостей про порядок оплати облігацій із зазначенням найменування банківської установи та номера розрахункового рахунку, на який має бути внесена оплата за облігації;
• найменування торговця цінними паперами (якщо емітент користується його послугами);
• відомості щодо умов договору з торговцем цінними папера-ми із зазначенням суми винагороди торговця цінними паперами (якщо емітент користується його послугами);
• по процентних облігаціях — заплановані проценти, метод обчислення, порядок виплати доходів та погашення, здійснення операцій і депонування.
Успішне розміщення облігацій на ринку капіталів визначають такі основні чинники:
• наявність і характер публічної інформації про емітента;
• кредитний рейтинг, присвоєний емітенту рейтингови-
ми агентствами (на міжнародному рівні Moody’s; Standard & Poor’s та ін.);
• оцінки незалежних фінансових аналітиків.
На міжнародних ринках капіталів ціни на облігації здебі-льшого формуються за принципом дисконтування майбутньо-го Сash-flow, тобто майбутні грошові потоки від облігацій (проценти та основна сума) шляхом дисконтування приво-дяться до теперішньої вартості , на основі чого приймаються рішення про доцільність вкладення коштів у даний вид борго-вих цінних паперів.
Як і за інших форм залучення позичкового капіталу, під час емісії облігацій може бути передбачено кредитне забезпечен-ня. В економічно розвинутих країнах за кредитного забезпе-чення при емісії облігацій здебільшого використовують такі інструменти:
• застава майна, в т. ч. іпотека;
• гарантії або поручительство;
• негативні застереження, під якими розуміється договірне зобов’язання емітента не використовувати майно підприємства як кредитне забезпечення на користь інших кредиторів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Емісія облігацій» з дисципліни «Фінансова діяльність субєктів господарювання»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит малоцінних і швидкозношуваних предметів
Контроль за дотриманням розрахункової дисципліни
Класифікація кредитів комерційних банків
ВВЕДЕННЯ В ДІЮ ОБ’ЄКТІВ ІНВЕСТУВАННЯ
. СУТНІСТЬ ТА ЕКОНОМІЧНА ОСНОВА ГРОШОВОГО ОБОРОТУ


Категорія: Фінансова діяльність субєктів господарювання | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1185 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП