ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Податкове право

Організаційно-правовий статус органів державної податкової служби
Загальні засади організаційно-правового статусу державної податкової служби в Україні, її функції та правові основи діяль-ності визначено Законом України «Про державну податкову слу-жбу в Україні» № 509 від 4 грудня 1990 р.
До системи органів державної податкової служби (ДПС) належать такі: Державна податкова адміністрація України (ДПА України), державні податкові адміністрації в Автономній Респу-бліці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні по-даткові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севасто-поля), районах у містах.
Положення про Державну податкову адміністрацію України затверджене Указом Президента України № 886 від 13 липня 2000 р.
У складі органів державної податкової служби знаходяться відповідні спеціальні підрозділи по боротьбі з податковими пра-вопорушеннями — податкова міліція.
Державна податкова адміністрація України, залежно від кіль-кості платників податків та інших місцевих умов, може утворю-вати міжрайонні (на два та більше районів), об’єднані (на місто й район) державні податкові інспекції та в їхньому складі відпо-відні підрозділи податкової міліції.
У ДПА України та державних податкових адміністраціях в Ав-тономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі утворюються колегії. Чисельність і склад колегії ДПА України за-тверджуються Кабінетом Міністрів України, а колегій державних податкових адміністрацій в Автономній Республіці Крим, облас-тях, містах Києві та Севастополі — ДПА України. Колегії є дорад-чими органами й розглядають найважливіші напрями діяльності відповідних державних податкових адміністрацій.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» структура Державної податкової адміністрації України затверджується Кабінетом Міністрів України. Відповід-но до пункту 12 Положення про ДПА України, структуру ДПА України затверджує Голова ДПА України.
За місцем у системі органів виконавчої влади Державна пода-ткова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади.
Законом установлено систему підпорядкованості органів державної податкової служби. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севасто-полі підпорядковуються ДПА України.
Державні податкові інспекції у районах, містах (крім міст Ки-єва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні та об’єднані державні податкові інспекції підпорядковуються відповідним державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Законом передбачена взаємодія органів ДПС з іншими органа-ми. Органи державної податкової служби України координують свою діяльність з фінансовими органами, органами Державного ка-значейства України, органами служби безпеки, внутрішніх справ, прокуратури, статистики, державними митною та контрольно-ревізійною службами, іншими контролюючими органами, устано-вами банків, а також із податковими службами інших держав.
Закон встановлює загальний порядок призначення керівни-ків органів ДПС.
Державну податкову службу України очолює Голова ДПА України, якого призначає на посаду та звільняє з посади Прези-дент України за поданням Прем’єр-міністра України.
Відповідно до Закону, заступники Голови ДПА України призна-чаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Голови Державної податкової адміністрації України. Кількість заступників Голови Державної податкової адмі-ністрації України визначається Кабінетом Міністрів України.
(офіційний сайт http://www.sta.gov.ua.)
Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі очолюють голови, які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Голови ДПА України.
Державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Ки-єва та Севастополя), районах у містах, міжрайонні та об’єднані державні податкові інспекції очолюють начальники, які призна-чаються на посаду та звільняються з посади Головою ДПА Укра-їни за поданням голів відповідних державних податкових адміні-страцій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
Положенням про ДПА України передбачено дещо інший по-рядок призначення заступників Голови ДПА та керівників серед-ньої та нижчої ланок системи органів ДПС.
Начальники управлінь податкової міліції призначаються Го-ловою ДПА України.
Законом визначено юридично-особовий статус органів ДПС. Державна податкова адміністрація України, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах, міжра-йонні та об’єднані державні податкові інспекції є юридичними особами, мають печатку із зображенням Державного Герба Укра-їни та своїм найменуванням, інші печатки та штампи, відповідні бланки, рахунки в установах банків.
Видатки на утримання органів державної податкової служби визначаються Кабінетом Міністрів України й фінансуються з державного бюджету.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Організаційно-правовий статус органів державної податкової служби» з дисципліни «Податкове право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Технологічний процес виготовлення ДСП
Аудит витрат на оплату праці. Мета і завдання аудиту
БАНК МІЖНАРОДНИХ РОЗРАХУНКІВ
Визначення потреби в інвестиціях та вартості капіталу
НЕБАНКІВСЬКІ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНІ УСТАНОВИ


Категорія: Податкове право | Додав: koljan (03.03.2011)
Переглядів: 2389 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП