ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Екологія » Екологія, авіація і космос

Перспективні способи зниження емісії авіаційних двигунів
Подальше вдосконалення двигунів магістральних літаків буде
сприяти зниженню викидів СО та С х Н у на одиницю тяги завдяки зниженню
питомих витрат палива на режимах малого газу.
Висока повнота згоряння палива характерна для режимів з
максимальною чи близькою до неї тягою. Емісія СО та С х Н у є результатом
неповного згоряння палива.
В міру зниження R температура і тиск повітря в камері згоряння ГТД
понижуються, що не сприяє ефективному процесу згоряння палива. Крім
того, на таких режимах погіршується і розпилювання палива, що також
призводить до зниження повноти згоряння палива і збільшення викидів СО
та С х Н у .
Окисли азоту утворюються в камері згоряння в зонах з високою
температурою внаслідок окислення азоту, що міститься в повітрі, киснем,
причому швидкість реакції окислення підвищується з ростом температури
за експоненціальним законом.
Таким чином, заходи, спрямовані на підвищення економічності
двигуна, автоматично призводять до зменшення викидів СО та С х Н у , однак
ніяк не сприяють зниженню викидів NО x без впровадження спеціальних
заходів, які в той же час не повинні погіршувати експлуатаційні
характеристики повітряного корабля. Одним з ефективних способів регулювання маси викидів є оптимальний вибір часу перебування палива у
зоні горіння, який дозволяє раціонально збалансувати викиди СО, С х Н у та
NО x . При попаданні в камеру згоряння порції дуже багатої суміші значно
затягується процес вигоряння палива, сприяючи росту емісії СО, С х Н у та
сажі. Присутність в камері згоряння багатої суміші може призвести до
появи вкінці зони горіння області з максимальною температурою газу і,
отже, з максимальними викидами оксиду азоту NO x .
Для уникнення попадання багатої суміші в зону горіння
використовують змішування палива з повітрям за допомогою
пневмофорсунок, форсунок з аерацією паливного факела, пристроїв з
попереднім випаровуванням палива (в кілька разів зменшуються викиди
СО, С х Н у , практично відсутня сажа, суттєво зменшуються викиди NO x );
застосовують двохзонні камери згоряння; спалювання гомогенних (тобто
однорідних за фазою та складом) збіднених сумішей (зменшуються викиди
NO х без збільшення викидів СО та С х Н у ); застосування каталітичних
пристроїв (викиди NО х зменшуються приблизно на два порядки).
Також існують і експлуатаційні способи зниження емісії шкідливих
речовин. При рулінні після посадки повітряного корабля можна,
наприклад, вимкнути частину двигунів, а працюючі двигуни будуть
розвивати підвищену тягу, при цьому зменшаться сумарні витрати палива і
знизяться викиди СО та С х Н у .
При рулінні перед зльотом застосування цього способу пов’язане з
додатковими витратами на облаштування місць попереднього старту та
іншими проблемами.
Пропонується також буксирування повітряного корабля до злітно-
посадочної смуги за допомогою засобів на електричній тязі тощо.
Відповідність викидів з авіадвигунів нормам встановлюється
вимірюванням концентрації шкідливих речовин в вихлопних газах двигуна
в ході сертифікаційних випробувань.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Перспективні способи зниження емісії авіаційних двигунів» з дисципліни «Екологія, авіація і космос»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Оцінка ймовірності та здійснюваності інвестиційного проекту
Аудит акцизного збору
ВВЕДЕННЯ В ДІЮ ОБ’ЄКТІВ ІНВЕСТУВАННЯ
Странный карандаш
Вартість капіталу та інфляція


Категорія: Екологія, авіація і космос | Додав: koljan (15.04.2013)
Переглядів: 610 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП