ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Телекомунікації в бізнесі

Способи передачі повідомлення
Найпоширеніший спосіб передачі повідомлення власникові пей-джера — за допомогою оператора. Ви набираєте номер у міській телефонній мережі або на мобільному телефоні та зв’язуєтесь з опе-ратором, якому називаєте номер пейджера і текст (або номер для цифрових пейджерів) свого повідомлення. Оператор радіозв’язком відсилає ваше повідомлення на вказаний пейджер.
Повідомлення можна передавати і в автоматичному режимі.
Якщо телефонна мережа підтримує імпульсний набір номера (як більшість АТС України), то можна зарезервувати деяку кількість номерів, кожний з яких буде інтерпретуватися як певне повідомлення і за допомогою автоматичної станції передаватися на пей-джер. Крім того, ці АТС дозволяють визначити номер того, хто зво-нить, і передати його на пейджер.
Якщо АТС підтримує тональний набір, який дозволяє після з’єднання користуватися номеронабирачем, то ви набираєте номер контролера пейджингової мережі, потім номер пейджера, а після цього можна передавати цифрове повідомлення.
Текстове повідомлення також можна передавати в автоматично-му режимі, набравши його на комп’ютері. Потім за допомогою мо-дема повідомлення передається контролерові пейджингової мережі, який відправляє його на потрібний пейджер.
Окрім повідомлень, призначених конкретним абонентам чи гру-пам абонентів, у пейджингових системах зазвичай організується за-гальний інформаційний канал, який містить оперативну інформацію про погоду, біржові новини і т. ін.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Способи передачі повідомлення» з дисципліни «Телекомунікації в бізнесі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Апаратна база комп’ютерної телефонії
Поняття телекомунікаційної системи. Етапи розвитку телекомунікаці...
ГРОШОВО-КРЕДИТНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД У СВІТЛІ МО...
БАНК МІЖНАРОДНИХ РОЗРАХУНКІВ
Синоніми (ідеографічні, стилістичні, контекстуальні, перифраза, е...


Категорія: Телекомунікації в бізнесі | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 2526 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП