ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічна теорія » Основи економічної теорії

Монополістична конкуренція
Як і чиста, монопольна конкуренція охоплює багатьох продавців і покупців. Але купівля і продаж уже не здійснюються за єдиною ринковою ціною, а існує широкий діапазон цін. Таку конкуренцію вважають недосконалою.
Недосконала конкуренція означає, що виробник має можливості впливати на встановлення ціни. Тут виникають різні ситуації. Найбільш сприятлива з них така, коли існує багато виробників будь-якого товару, що задовольняє певну потребу, припустимо, зубної пасти. Різні також витрати праці на її виробництво, великий асортимент, неоднакова якість, упаковка тощо. Товаровиробник може призначити ціну на свій товар, безумовно, орієнтуючись на ціни і попит, що встановився на ринку.
Споживач при такій конкуренції користується різноманітними товарами, має можливість широкого вибору. Тут необхідний певний контроль, який полягає, наприклад, у забезпеченні відповідності реклами і фактичної якості товарів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Монополістична конкуренція» з дисципліни «Основи економічної теорії»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Оцінка ймовірності та здійснюваності інвестиційного проекту
Выстрел на дне океана
Основні види систем комп’ютерної телефонії
У Британії сфотографували "нове чудовисько Лохнесське"
Аудит фінансових інвестицій


Категорія: Основи економічної теорії | Додав: koljan (26.10.2012)
Переглядів: 584 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП