Як і чиста, монопольна конкуренція охоплює багатьох продавців і покупців. Але купівля і продаж уже не здійснюються за єдиною ринковою ціною, а існує широкий діапазон цін. Таку конкуренцію вважають недосконалою. Недосконала конкуренція означає, що виробник має можливості впливати на встановлення ціни. Тут виникають різні ситуації. Найбільш сприятлива з них така, коли існує багато виробників будь-якого товару, що задовольняє певну потребу, припустимо, зубної пасти. Різні також витрати праці на її виробництво, великий асортимент, неоднакова якість, упаковка тощо. Товаровиробник може призначити ціну на свій товар, безумовно, орієнтуючись на ціни і попит, що встановився на ринку. Споживач при такій конкуренції користується різноманітними товарами, має можливість широкого вибору. Тут необхідний певний контроль, який полягає, наприклад, у забезпеченні відповідності реклами і фактичної якості товарів.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Монополістична конкуренція» з дисципліни «Основи економічної теорії»