ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Товарознавство » Комерційне товарознавство

Мета і завдання, принципи і методи стандартизації
Найважливіші цілі стандартизації:
-- поліпшувати якість продукції, що випускається;
-- підвищувати конкурентоспроможність товарів вітчизняного виробництва і забезпечувати умови для їх експорту на світовий ринок;
-- встановлювати раціональну номенклатуру вироблених товарів;
-- розвивати міжнародне співробітництво в усіх сферах людської діяльності;
• захищати навколишнє середовище в екологічному плані і
забезпечувати безпеку людей.
Головним завданням стандартизації є створення комплексу нормативних документів, які визначають сучасні вимоги до продукції, до її розробки, виробництва і застосування, а також нагляд за правильним використанням стандартів.
Основний принцип стандартизації -- це програмно-цільове планування. Іншими важливими принципами стандартизації є: директивність, системність, динамізм і оптимальність.
Директивність чи обов'язковість стандартизації полягає в тому, що в стандарти закладаються вимоги і норми, обов'язкові за своєю державно-правовою основою. Недотримання таких вимог переслідується за законом. Системність допускає розглядати стандарт як елемент системи. На основі цього принципу розробляються системи міжгалузевих стандартів, наприклад, стандарти на систему показників якості продукції (СГОТП).
Основні методи стандартизації:
-- математичні методи (використання рядів кращих чисел і параметричних рядів);
-- уніфікація (приведення продукції до однаковості за формою, нормами і типорозмірами);
-- агрегатування (конструювання готових виробів з уніфікованих і стандартних деталей і вузлів);
-- комплексна стандартизація (розробка єдиної системи взаємопов'язаних вимог до готової продукції, сировини, матеріалам, а також до процесів розробки, виробництва і споживання);
-- випереджальна стандартизація (встановлення підвищених вимог до об'єкта стандартизації, обґрунтоване прогнозом науково-технічного розвитку).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Мета і завдання, принципи і методи стандартизації» з дисципліни «Комерційне товарознавство»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит Звіту про власний капітал
ІНВЕСТИЦІЙНІ РИЗИКИ. Концепція і вимірювання ризиків
Загальна характеристика витрат на організацію телекомунікацій
Странный карандаш
Теорема іррелевантності


Категорія: Комерційне товарознавство | Додав: koljan (29.09.2012)
Переглядів: 978 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП