ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова санація та банкрутство підприємств

ПРОГРАМА РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ ПО-ШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ «УКРПОШТА»
Як приклад використання комбінації різних заходів щодо рест-руктуризації підприємства розглянемо Програму реструктуризації Українського об’єднання поштового зв’язку «Укрпошта», яка була затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 4 січня 1998 року і почала виконуватися в централізованому порядку.
Програма передбачала здійснення організаційно-економічних, правових і технічних заходів, спрямованих на зміну структури об’єднання, його управління та організаційно-правової форми, що мали забезпечити підвищення якості, розширення асортимен-ту та зростання обсягів послуг поштового зв’язку, фінансове оздоровлення об’єднання.
Необхідність реструктуризації «Укрпошти» зумовлювалася тим, що обсяги надання послуг поштового зв’язку об’єднанням та його підприємствами мали стійку тенденцію до спаду. Водно-час самі послуги характеризувалися невисокою якістю, а вироб-ництво — надмірною витратністю, низьким рівнем продуктивно-сті праці та заробітної плати працівників, автоматизації та меха-нізації виробничих процесів.
Головними недоліками структури об’єднання були громізд-кість і затратність, адміністративні методи управління, відсут-ність механізму генерування доходів. Недосконалість системи управління полягала насамперед у недостатньо ефективному вза-ємозв’язку її елементів, паралелізмі та дублюванні функцій на рі-зних рівнях. Послуги поштового зв’язку підприємствам, органі-заціям та населенню України надавали тоді 27 поштамтів, 536 вузлів зв’язку та близько 16 тис. стаціонарних відділень зв’язку, причому 20% (без урахування доходів від доставки пенсії — 60%) відділень зв’язку були збитковими.
Мета реструктуризації — перетворити монопольне об’єднання на ефективне конкурентоспроможне підприємство, зорієнтоване на споживача, а також оптимізувати управління технологічним процесом і фінансовими ресурсами. Щоб досягти цієї мети, передбачено вирішити такі завдання:
• привести основні фонди, матеріальні та людські ресурси у відповідність до обсягів надання послуг згідно зі світовими стан-дартами та попитом споживачів;
• розробити ефективну організаційну, функціональну, техно-логічну систему управління;
• створити систему управління фінансами, сконцентрувавши доходи на рівні підприємства, й організувати кошторисне фінан-сування філій, представництв та інших відособлених підрозділів, щоб забезпечити ефективний і гармонійний розвиток поштового зв’язку в усіх регіонах України.
Реструктуризація має відбутися в два етапи.
На першому етапі програмою було передбачено перетворити об’єднання на підприємство, створивши в його складі вертикаль-ні організаційні спеціалізовані структури:
• з оброблення й перевезення всіх видів поштових відправлень між зональними вузлами, обласними центрами, а також у межах областей;
• з продажу послуг поштового зв’язку, організації доставляння всіх видів поштових відправлень з поштових відділень до спожи-вачів та роботи зі споживачами.
При цьому на дирекцію «Укрпошти» покладаються функції стратегічного планування, управління фінансами, проведення кадрової політики, розроблення єдиних стандартів та нор-мативів внутрішньооператорської діяльності.
Зауважимо, що перший етап реструктуризації було завершено до 1 серпня 1999 року. Насамперед принципово змінилася органі-заційна структура управління поштовим зв’язком завдяки створен-ню на базі об’єднання «Укрпошта» єдиного підприємства пошто-вого зв’язку, до складу якого на правах філій увійшли 29 дирекцій.
Крім того, у регіональних дирекціях залежно від типу струк-тури станом на 1 серпня утворено 501 вузол зв’язку, 24 пош-тамти, 15 центрів оброблення та перевезення пошти, 4 центри перевезення пошти, 5 зональних вузлів оброблення пошти, 15 тис. відділень зв’язку, в тому числі 14 тис. сільських, 145 пересу-вних відділень, 293 пункти зв’язку.
Водночас упродовж останнього півріччя було закрито 248 стаціонарних відділень зв’язку, замість яких відкрито 22 пересу-вні відділення, 137 пунктів зв’язку. Такі заходи дали змогу пошті значно зменшити витрати, а для споживача збереглася можли-вість користуватися послугами поштовиків у повному обсязі.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ПРОГРАМА РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ОБ’ЄДНАННЯ ПО-ШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ «УКРПОШТА»» з дисципліни «Фінансова санація та банкрутство підприємств»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аналіз використання основного та оборотного капіталів позичальник...
АКТИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
Аудит інвестицій. Мета, завдання та джерела перевірки
Сервіс WWW
Настройка параметрів модемів


Категорія: Фінансова санація та банкрутство підприємств | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1093 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП