Товарознавство - наука про основоположні характеристики товарів, що визначають їх споживчі вартості і чинники забезпечення цих характеристик. Термін "товарознавство" складається з двох слів: "товар" і "знання". Останнє слово відбулося від санскритського уесіа , що означає "знання". Отже, товарознавство - це знання про товари. Ці знання необхідні як технологам підприємств-виробників, товарознавцям промислових, сільськогосподарських і торгових організацій, експертам, комерсантам, економістам, бухгалтерам, менеджерам, так і покупцям. Останні отримують знання про товар з допомогою засобів інформації - маркування, реклами, статей, книг і т. д., тому дуже важливо, щоб засоби масової інформації, як основне джерело використовували товарознавчі знання про товар. Предметом товарознавства є споживні вартості товарів. Тільки споживна вартість робить продукцію товаром, оскільки володіє здатністю задовольняти конкретні потреби людини. Якщо споживна вартість товару не відповідає реальним запитам споживачів, то він не буде затребуваний, а отже, не буде використаний за призначенням в його сфері застосування. Мета товарознавства - вивчення основоположних характеристик товару, складових його споживну вартість, а також їх змін на всіх етапах рухи товару. До завдань товарознавства як науки і учбової дисципліни відносяться: -- чітке визначення основоположних характеристик, складових споживної вартості; -- встановлення принципів і методів товарознавства, що обумовлюють його наукові основи; -- систематизація безлічі товарів шляхом раціонального застосування методів класифікації і кодування; -- вивчення властивостей і показників асортименту для аналізу асортиментної політики промислової або торгової організацій; -- управління асортиментом організацій.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Основи товарознавства» з дисципліни «Комерційне товарознавство»