ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова санація та банкрутство підприємств

ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
Першим симптомом фінансової кризи на переважній більшості підприємств є зменшення рівня реалізації продукції. І навпаки, досяг-нення необхідного рівня реалізації продукції є головним критерієм
успіху санації суб’єкта господарювання. У довгостроковому періоді збільшення виручки від реалізації і на цій основі досягнення прийнят-ного рівня прибутковості є головним завданням санації підприємства, оскільки всі короткострокові заходи щодо поліпшення фінансового стану підприємства втрачають сенс, якщо через дефіцити у сфері збу-ту продукції підприємство через деякий час знову стає фінансово не-спроможним. Саме тому заходи щодо активізації збутової політики підприємства належать до числа найбільш пріоритетних.
Коли йдеться про мобілізацію внутрішньовиробничих сана-ційних резервів, аналізуються всі наявні можливості збільшення виручки від реалізації продукції, виробництво і збут якої є пред-метом діяльності підприємства. Проте малоймовірно, щоб дії, спрямовані на збільшення виручки від основної реалізації, при-несли відчутні результати в короткостроковому періоді. Адже за-ходи щодо розширення ринків збуту продукції мають, як прави-ло, стратегічний характер.
Розмір виручки від реалізації залежить від двох основних факторів:
• обсягу реалізованої продукції;
• ціни одиниці такої продукції.
Щоб збільшити обсяги реалізації, слід максимально активізу-вати збутову (маркетингову) політику підприємства. Стимулюва-ти збут можна як наданням знижок покупцям, так і помірним збі-льшенням цін; як застосуванням масованої реклами, так і її припиненням. Не існує єдиних для всіх підприємств рецептів щодо збільшення обсягів реалізації. Успіх у цій справі залежить від безлічі факторів. Тип санаційних заходів у цій сфері залежить від конкретного підприємства та обраної ним стратегії маркетин-гу. У стратегічному плані менеджмент підприємства має прийня-ти рішення з трьох основних питань.
1. Яка номенклатура продукції та за якими цінами пропонува-тиметься?
2. Якого обсягу реалізації за окремими періодами підприємс-тво має намір досягти?
3. Якою частиною ринку необхідно заволодіти?
Відповіді на поставлені запитання залежать від підприємни-цької філософії суб’єкта господарювання, а також від того, як спрямована його діяльність — на задоволення певних потреб споживачів, на забезпечення зайнятості населення чи на максимі-зацію прибутковості.
Усі заходи щодо збільшення виручки мають базуватися на си-стемі короткострокових прогнозів обсягів збуту з урахуванням динаміки цін та відповідних їм обсягів реалізації.
Зрозуміло, що головним інструментом маркетингу є ціноутво-рення. Рішення про зміни цін слід приймати на підставі поглиб-леного аналізу наслідків цих змін.
Загалом до основних санаційних заходів у сфері збуту слід віднести такі:
• аналіз ринків збуту готової продукції;
• перевірка порядку ціноутворення;
• здійснення акцій зі спеціального розпродажу;
• підвищення якості обслуговування клієнтів;
• аналіз сервісних послуг;
• застосування гнучкої системи преміювання для продавців (реалізаторів);
• запровадження гнучкої системи знижок;
• аналіз шляхів збуту;
• здійснення рекламних акцій;
• підвищення ефективності роботи з громадськістю;
• використання системи знижок за прискорену оплату продукції.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ» з дисципліни «Фінансова санація та банкрутство підприємств»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Джерела формування власного капіталу
Основні види систем комп’ютерної телефонії
Діалектна лексика
Аудит розрахунків з акціонерами
Орфоепія і українська вимова


Категорія: Фінансова санація та банкрутство підприємств | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 2363 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП