ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Соціологія » Соціальна інфраструктура і політика

ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
Прогнозований контингент дітей визначається на основі інформації, що міститься в демографічних прогнозах народжуваності, дитячої смертності за регіонами країни. Потреби в збільшенні місць у дитячих дошкільних закладах можна розрахувати за формулою:
,
де П — потреба в збільшенні кількості місць в дитячих дошкіль-них закладах у прогнозований період;
Кдіт — прогнозований контингент дітей;
Нм — наявність місць у дошкільних закладах на початок про-гнозованого періоду;
Впр — очікуване вибуття місць у прогнозований період.
Визначення прогнозованої кількості місць у дошкільних закладах дозволяє розрахувати кількість дошкільних закладів усіх видів (дитячих ясел, садків та комбінатів — ясел-садків), обсяг капіталь-них вкладень, необхідних для фінансування нових закладів, чисель-ність вихователів, педагогів тощо.
Студенти мають знати, що обсяг капітальних вкладень на розвиток і спорудження об’єктів освіти можна розрахувати за формулою

де Мр — перспективне завдання щодо розширення мережі об’єктів народної освіти;
Вд — розмір передбачуваного введення в дію об’єктів;
К — питома вага витрат на одиницю потужностей, що бу-дуть введені в дію;
Зб — стан будівельного заділа.
При розробці прогнозу розвитку загальної середньої освіти необхідно насамперед визначити контингент учнів — загальний і по групах класів. Чисельність учнів у першому класі визначаєть-ся за формулою
ЧІ = Нд + Дс + З,
де Нд — наявність дітей шестирічного віку за станом на 1 вересня прогнозованого року;
Дс — діти старшого віку, які раніше не навчалися з різних причин;
З — діти, залишені на повторний рік навчання.
Чисельність учнів у наступних класах розраховується за фор-мулою
Чн = Пр + Др ,
де Пр — учні, які переведені в ці класи за підсумками навчання за попередній рік;
Др — діти, залишені на другий рік навчання.
На основі прогнозованого контингенту учнів визначається необхідна кількість класів (класних кімнат), чисельність учителів.
Потреба в мережі шкіл або кількість класних кімнат визнача-ється за формулою
,
де Уш — контингент учнів школи;
Кз — коефіцієнт змінності (за співвідношенням загальної чи-сельності учнів до їхньої чисельності в першій зміні);
Дк — кількість дітей у класі.
Норматив наповненості класів для 1—8 класів — 40 учнів, для 9—11 — 35 учнів.
Велике значення для забезпечення системи освіти має обґрун-тування потреби в учителях, яка розраховується на основі інфор-мації про прогнозовану кількість класів, навчальних годин у тиж-день і норми тижневого навантаження на одного викладача за наступною формулою:
,
де Пу — прогнозована потреба в учителях;
Пш — кількість класів;
Ку — кількість навчальних годин у тиждень;
Нт — норма тижневого навантаження на одного викладача (годин).
Визначення цих показників дає можливість визначити необ-хідну кількість шкіл, обсяг капітальних вкладень, необхідні гро-ші для оплати праці та ін.
Загальна потреба в спеціалістах визначається як чисельність, необхідна для виконання обсягу робіт, які треба виконати у пе-редбачуваний період. Для її розрахунку треба мати дані про обся-ги виробництва, чисельність працюючих, рівень продуктивності праці, впровадження нової техніки і наукової організації праці, розвиток науки, культури, сфери обслуговування.
Додаткова потреба в спеціалістах — це чисельність, що необ-хідна в майбутньому, порівняно з чисельністю, яка є зараз. Вона визначається на розвиток галузей, тобто приріст кількості посад, що заміщаються спеціалістами в зв’язку з виборчими потребами та іншими факторами, які впливають на потребу в спеціалістах; на заміну природного вибуття дипломованих спеціалістів і заміну практиків, які працюють на посадах спеціалістів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ» з дисципліни «Соціальна інфраструктура і політика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Відмінність між балансовим прибутком і грошовим потоком
Когда «горизонтальная» линия не горизонтальна
Стратегічні міркування
Аудит малоцінних і швидкозношуваних предметів
. Аудит калькуляції собівартості продукції рослинництва


Категорія: Соціальна інфраструктура і політика | Додав: koljan (26.02.2011)
Переглядів: 1622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП