Проектування інформаційних продуктів і послуг (виробів) має бути націлене на задоволення інформаційних потреб користувачів. Для аналізу конкретних вимог споживача до даного ІПП розробник повинен розглянути відносну значущість для нього таких критеріїв проектування виробів: вартість; економічність експлуатації; якість; термін використання; надійність в експлуатації; вимоги до обслуговування, його простота; об’ємні характеристики (розмір) (для ІПП вони можуть бути виражені кількістю інформації, часом, необхідним для вирішення задачі, тощо); безпека експлуатації. Традиційно у сфері матеріального виробництва додаються ще й такі характеристики: елементи розкоші, потужність, міцність, універсальність використання тощо. Для інформаційних продуктів і послуг необхідно враховувати й специфічні вимоги до: засобів захисту; режиму оброблення інформації (наприклад, режим реального часу); носіїв (форми подання даних); достовірності; часу виконання задач та ін.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Проектування виробів» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»