ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Що таке «вартість бізнесу»?
Існує багато видів вартості підприємства, необхідних для різних потреб і функцій: позикова вартість, страхова вартість, обгрунтована ринкова вартість, балансова вартість, орендна вартість, ліквідаційна вартість, інвестиційна вартість та ін. Усі вони можуть бути розподілені за двома категоріями: обмінна вартість і вартість у користуванні.
Обмінна вартість — це ціна, яка переважатиме на вільному, відкритому і конкурентному ринку на основі рівноваги, встановлюваної факторами пропозиції та попиту [113]. Через те, що обмінна вартість визначається реальними економічними факторами, її іноді називають об’єктивною вартістю (objective value). Звичайною формою обмінної вартості є ринкова вартість (market value).
Ринкова вартість — це ідеальний стандарт, не завжди досяжний через вплив низки об’єктивних і суб’єктивних факторів. З цієї причини ціна угоди часто відрізняється від обґрунтованої ринкової вартості об’єкта. Тому найчастіше задача полягає у визначенні найбільш вірогідної продажної ціни, тобто ціни, за якою власність може бути обмінена з урахуванням існуючих ринкових умов, фактичної поінформованості та поведінки покупців і продавців. Така оцінка вартості припускає складання прогнозу можливої ціни угоди у перспективі (найближчій). Вона часто передбачає задання інтервалу цін у межах імовірнісного розподілу на відміну від ринкової вартості, оцінка якої подається однією цифрою.
Вартість у користуванні — це вартість власності для конкретного користувача чи групи користувачів, або інакше — вартість нерухомості, використовуваної у складі діючого підприємства (наприклад, нерухомість, використовувана фірмою). Оскільки вартість у користуванні пов’язана з потребами конкретного користувача, її часто називають суб’єктивною вартістю (subjective value). Прикладом вартості у користуванні є інвестиційна вартість (investment value).
Інвестиційна вартість — це вартість оцінюваної власності для конкретного інвестора. На відміну від ринкової вартості, яка передбачає наявність «типового» покупця і «типового» інвестора, інвестиційна вартість визначається потребами і характеристиками конкретної особи. Інвестиційна вартість пов’язана з поточною вартістю майбутніх потоків доходів, отримуваних від використання власності. Для інвестора важливі такі фактори, як ризик, масштаби та вартість фінансування, підвищення або зниження вартості об’єктів у майбутньому, наслідки прибуткового оподаткування.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Що таке «вартість бізнесу»?» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кредитоспроможність позичальника та основні джерела інформації дл...
ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ І ЙОГО ПОКАЗНИКИ
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ КРЕДИТУ
Збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери п...
СУТЬ ТА ПРЕДМЕТ АУДИТУ, ЙОГО СФЕРА ДІЇ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 1149 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП