ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економіка підприємства » Економіка та організація інформаційного бізнесу

Варіанти входження у світ бізнесу
У світ бізнесу можна ввійти в такі способи:
1. Почати з порожнього місця (з нуля);
2. Придбати фрайчайзу;
3. Придбати діючу фірму (бізнес).
Найважчий шлях — перший. Однак багато хто починає саме з нього. При цьому, у більшості випадків, розпочинають справу, маючи вже професійний досвід з обраної сфери діяльності (наприклад, колишній співробітник рекламного відділу фірми створює рекламне агентство). Якщо недостатньо власного досвіду, можна спробувати знайти гарну підприємницьку ідею.
Другий спосіб — увійти у фрайчайзну систему, тобто придбати франчайз-пакет, який включає право на використання торгової марки, забезпечення необхідним обладнанням, технологією, підготовку персоналу та керівників, послуги з постачання матеріальних ресурсів, сервісного обслуговування, рекламних матеріалів і т. д. Такий спосіб зменшує ризик, але не гарантує успіху.
Придбання існуючого бізнесу значно зменшує ризик за умови правильної попередньої оцінки його стану та можливостей. Купуючи фірму, підприємець одразу отримує діючу систему виробництва відомих товарів чи послуг. Йому не доведеться долати тяжкий період зусиль, спрямованих на виборювання репутації, залучення клієнтури, добір і підготовку персоналу. Таке підприємство значно простіше фінансувати, бо гарантією для кредиторів є минуле діючої фірми та її активи.
Оскільки ці важливі проблеми вирішено, є можливість сконцентрувати увагу на поліпшенні роботи фірми.
Підприємець, який хоче розпочати власну справу, повинен здійснити багатоступеневий вибір, етапи якого умовно можна розглядати як технологічний процес, або логіку організації власної справи.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Варіанти входження у світ бізнесу» з дисципліни «Економіка та організація інформаційного бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Метафора і метонімія
Розвиток пейджингового зв’язку
Інвестиційний ринок та його інфраструктура
Особливості надання та погашення окремих видів кредиту
Інвестиції у виробничі фонди


Категорія: Економіка та організація інформаційного бізнесу | Додав: koljan (01.05.2012)
Переглядів: 1004 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП