ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Мікроекономіка

ІНТЕГРАЦІЙНО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИ-ВАЧА
Теорія споживчого вибору має широку сферу застосування. Ін-струментарієм раціонального вибору в умовах обмежених засобів досягнення поставленої мети можна скористатися для розв’язання різноманітних економічних задач: пояснення і передбачення результатів економічної політики, що впливає на ціни і доходи, рішень щодо використання виробничих ресурсів. Виконуючи обгрунтуван-ня економічних рішень як на макро-, так і на мікрорівні економіки, можна застосувати зазначені моделі у розробці теоретико-методологічної, діагностичної або конструктивно-впроваджувальної части-ни консультаційного (курсового) проекту, випускної роботи. Вказа-не є елементами наукових досліджень майбутніх фахівців з макроекономічного планування і державного регулювання, управ-ління персоналом, економіки підприємства, менеджменту організа-цій тощо. Це може методологічно поглибити прикладні дослідження за тематикою:
П.15. Нефункціональні мотиви споживчого попиту.
П.16. Взаємодоповнюваність і взаємозамінність благ в обгрунту-ванні цінової політики фірми.
П.17. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків економічної політики уряду.
П.18. Використання ефектів доходу і заміни у державному регу-люванні цін на споживчі товари.
П.19. Формування виробничої програми підприємства.
П.20. Соціальні ефекти у поясненні зв’язків між ринковим та ін-дивідуальним попитом.
П.21. Раціонування (обмеження закупівель) та його пояснення теорією поведінки споживача.
П.22. Еластичність у аналізі проблем оподаткування в Україні.
Вивчення реакції споживача на зміну цін товарів і доходів, про-блеми формування системи уподобань може стати предметом особ-ливих досліджень маркетологів:
П.23. Порядок уподобань та оптимальний план споживання до-могосподарства.
П.24. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків комерційної діяльності підприємства.
П.25. Дослідження впливу доходу на обсяг попиту споживача.
П.26. Еластичність і прогнозування змін у виторгу продавців то-варів.
П.27. Компенсований попит і добробут споживача.
П.28. Розробка сценарію споживчого вибору у ситуації рідкісно-сті (або множинності) товарів.
Теорія споживчого вибору є цікавою не лише економісту. Вона здатна пояснити вибір й у неринковій діяльності: як приймаються рішення про шлюб, збільшення сім’ї; як розподіляється час між ро-ботою та дозвіллям працівника тощо.
Широке використання сучасного апарату економіко-статистичного аналізу теорії поведінки споживача дає змогу студентам поєднувати набуті знання зі статистикою (еластичність, індекс-ний аналіз), економетрією (оптимізація вибору) та іншими дис-циплінами.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ІНТЕГРАЦІЙНО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИ-ВАЧА» з дисципліни «Мікроекономіка»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СТАНОВЛЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКУ В УКРАЇНІ
Аудит забезпечення збереження тварин
Стандарти ISDN
КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ


Категорія: Мікроекономіка | Додав: koljan (18.10.2011)
Переглядів: 1055 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП