ІНТЕГРАЦІЙНО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИ-ВАЧА
Теорія споживчого вибору має широку сферу застосування. Ін-струментарієм раціонального вибору в умовах обмежених засобів досягнення поставленої мети можна скористатися для розв’язання різноманітних економічних задач: пояснення і передбачення результатів економічної політики, що впливає на ціни і доходи, рішень щодо використання виробничих ресурсів. Виконуючи обгрунтуван-ня економічних рішень як на макро-, так і на мікрорівні економіки, можна застосувати зазначені моделі у розробці теоретико-методологічної, діагностичної або конструктивно-впроваджувальної части-ни консультаційного (курсового) проекту, випускної роботи. Вказа-не є елементами наукових досліджень майбутніх фахівців з макроекономічного планування і державного регулювання, управ-ління персоналом, економіки підприємства, менеджменту організа-цій тощо. Це може методологічно поглибити прикладні дослідження за тематикою: П.15. Нефункціональні мотиви споживчого попиту. П.16. Взаємодоповнюваність і взаємозамінність благ в обгрунту-ванні цінової політики фірми. П.17. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків економічної політики уряду. П.18. Використання ефектів доходу і заміни у державному регу-люванні цін на споживчі товари. П.19. Формування виробничої програми підприємства. П.20. Соціальні ефекти у поясненні зв’язків між ринковим та ін-дивідуальним попитом. П.21. Раціонування (обмеження закупівель) та його пояснення теорією поведінки споживача. П.22. Еластичність у аналізі проблем оподаткування в Україні. Вивчення реакції споживача на зміну цін товарів і доходів, про-блеми формування системи уподобань може стати предметом особ-ливих досліджень маркетологів: П.23. Порядок уподобань та оптимальний план споживання до-могосподарства. П.24. Використання аналізу кривих байдужості для розуміння наслідків комерційної діяльності підприємства. П.25. Дослідження впливу доходу на обсяг попиту споживача. П.26. Еластичність і прогнозування змін у виторгу продавців то-варів. П.27. Компенсований попит і добробут споживача. П.28. Розробка сценарію споживчого вибору у ситуації рідкісно-сті (або множинності) товарів. Теорія споживчого вибору є цікавою не лише економісту. Вона здатна пояснити вибір й у неринковій діяльності: як приймаються рішення про шлюб, збільшення сім’ї; як розподіляється час між ро-ботою та дозвіллям працівника тощо. Широке використання сучасного апарату економіко-статистичного аналізу теорії поведінки споживача дає змогу студентам поєднувати набуті знання зі статистикою (еластичність, індекс-ний аналіз), економетрією (оптимізація вибору) та іншими дис-циплінами.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «ІНТЕГРАЦІЙНО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПОВЕДІНКИ СПОЖИ-ВАЧА» з дисципліни «Мікроекономіка»