ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова діяльність субєктів господарювання

Види облігацій та їх параметри
Облігації підприємства розглядаються як класичний інстру-мент залучення суб’єктами господарювання позичкового капіта-лу на довгостроковий період. Випуск облігацій, як правило, роз-рахований не на якихось конкретних капіталодавців, а на ринок капіталів у цілому.
Облігація — це цінний папір, що засвідчує внесення його влас-ником грошових коштів і підтверджує зобов’язання відшкоду-вати йому номінальну вартість цього цінного папера в передба-чений у ньому строк з виплатою доходу, порядок визначення якого передбачається умовами випуску.
Облігації можуть випускатися підприємствами всіх передбачених законом форм власності, об’єднаннями підприємств, акціонерними та іншими товариствами і не дають їх власникам права на участь в управлінні. Як правило, облігації емітуються крупними АТ чи ТОВ, які мають достатній рівень кредитоспроможності та репутацію для успішного розміщення цінних паперів на ринку. Облігації можуть випускатися іменними і на пред’явника. Враховуючи те, що строк, на який розміщуються облігації, становить здебільшого від 5 до 15 років, для спрощення процедури передачі права власності більшість підприємств випускають облігації на пред’явника.
Облігації підприємств повинні мати такі реквізити:
• найменування цінного папера — «облігація»,
• фірмове найменування і місцезнаходження емітента облігацій;
• фірмове найменування або ім’я покупця (для іменної об-лігації);
• номінальну вартість облігації;
• строки погашення, розмір і строки виплати процентів (для процентних облігацій);
• місце і дату випуску, а також серію і номер облігації;
• підпис керівника емітента або іншої уповноваженої на це особи, печатку емітента.
До облігацій, запропонованих для відкритого продажу з на-ступним вільним обігом (крім безпроцентних облігацій), повинні додаватися купонні листи на виплату процентів. Купонний лист повинен містити такі основні дані: порядковий номер купона; номер облігації, по якій виплачуються проценти; найменування емітента і рік виплати процентів.
Облігації всіх видів оплачуються в гривнях, а у випадках, пе-редбачених умовами їх випуску, — в іноземній валюті. Незалеж-но від виду валюти, якою проведено оплату облігацій, її вартість виражається у гривнях. Кошти від розміщення облігацій підпри-ємств направляються на цілі, визначені при їх випуску (як прави-ло, це реалізація довгострокових інвестиційних проектів).
До основних переваг фінансування на основі емісії обліга-цій можна віднести такі:
• диверсифікація капіталодавців, зокрема кредиторів;
• залучення коштів здійснюється на довгостроковий період;
• податкові переваги, оскільки проценти за облігаціями відно-сяться на зменшення оподаткованого доходу емітента;
• порівняно з акціями облігації є менш ризиковим об’єктом вкладення коштів для інвесторів.
Серед найсуттєвіших недоліків цього інструменту фінансу-вання найчастіше наводяться такі:
• порівняно високий рівень накладних витрат, пов’язаних із випуском облігацій;
• ризик сплати завищених процентів, передбачених умовами випуску облігацій, у разі зменшення ставок на ринку капіталів;
• через значну кількість держателів облігацій і широку географію їх знаходження можуть виникнути труднощі ведення переговорів з капіталодавцями у разі необхідності пролонгації строків погашення.
У разі невиконання чи несвоєчасного виконання емітентом зобов’язання щодо виплати доходів по процентних облігаціях чи погашення зазначеної в облігації суми у визначений строк стяг-нення відповідних сум провадиться примусово судом або господарським судом.
На відміну від акцій, курс емісії облігацій (за винятком конверто-ваних облігацій) може збігатися з номіналом, бути вищим чи ниж-чим за нього. Якщо курс емісії перевищує номінал, то підприємство-емітент отримує дохід у вигляді ажіо (премію), аналогічно до емі-сійного доходу за корпоративними правами. Курс погашення може збігатися з номіналом або перевищувати його. Дохід по облігаціях усіх видів виплачується відповідно до умов їх випуску.
Отже, облігацію слід трактувати як боргове зобов’язання по-зичальника перед кредитором, за яким передбачаються:
а) періодичні платежі (процентні облігації);
б) початковий продаж за зниженою ціною та виплата номіналу при настанні строку її погашення (облігації з нульовим купоном);
в) комбіновані облігації (продаються з дисконтом чи премією з нарахуванням процентів).
Окрім вказаних видів облігацій, підприємства можуть еміту-вати конвертовані облігації, які можна обміняти на прості акції чи облігації з варантом на право придбання акцій.
Акціонерні товариства випускають облігації на суму не біль-ше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Види облігацій та їх параметри» з дисципліни «Фінансова діяльність субєктів господарювання»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Еталонна модель взаємодії відкритих систем (ЕМВВС, OSI — Open Sys...
Умови виникнення кредитної угоди
Умови кредитної угоди
Стратегічні міркування
Аудит Звіту про рух грошових коштів


Категорія: Фінансова діяльність субєктів господарювання | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1077 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП