ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Професія РR - радника: вимоги, умови та функції
Сьогодні в Україні зустрічається дедалі більше людей, які називають себе
"РR – радниками", або консультантами, хоча до кола їхніх професійних обов'я-
зків належать переважно досить вузькі РR - питання комунікативного характе-
ру, скажімо, прес-пропаганда, посередництво, представництво громадських або
профспілкових інтересів тощо. Такі люди здебільшого не відповідають голо-
вним вимогам, що їх висувають сьогодні до радників із питань паблик рілейшнз
з огляду на їхні професійні функції.
Вважається, що РR - радником є висококваліфікований професіонал (кон-
салтингова фірма), який одночасно працює на одного чи більше клієнтів за ви-
нагороду або гонорар. Його поради або послуги, як правило, охоплюють голо-
вні аспекти стратегічних зв'язків організації з громадськістю. Здебільшого, за
поодинокими винятками, радники працюють із вищим виконавчим керівником
організації-клієнта, а не з його підлеглими.
РR - радник, як правило, працює на рівні стратегічного менеджменту. Він
має бути здатний надати послуги за такими напрямами аналітичної та управлін-
ської роботи:
• всебічний аналіз РR - проблем організації та їхніх джерел, розроблення прин-
ципів корпоративної філософії та культури, визначення стратегічних суспіль-
них цілей організації, її загальної соціальної місії; • прищеплення вищим лінійним керівникам почуття соціальної відпо-
відальності бізнесу, культури публічної поведінки, вміння брати участь у фор-
муванні позитивного пабліцитного і репутаційного капіталів організації;
• особиста участь РR - радника у виробленні стратегічних рішень організації з
урахуванням соціально - економічного й політичного стану суспільства, суспі-
льних настроїв і можливих соціальних наслідків прийнятих рішень;
• надання допомоги вищому керівництву в адаптації до соціальних умов, що
змінюються: адаптація до процесів глобалізації, реагування на громадську дум-
ку, на зростання контрольних функцій держави (звідси потреба в лобіюванні,
налагодженні зв'язків з громадсько - політичними об'єднаннями тощо), ураху-
вання особливостей світового і нових регіональних ринків;
• розроблення принципів нового ставлення до робочої сили, підвищення квалі-
фікації та задоволення соціальних потреб працівників організації;
• управління процесами формування, підвищення та захисту репутації організа-
ції як корпоративного соціального суб'єкта;
• виконання провідної ролі за умов кризи (управління кризами, кризові РR).
Слід звернути особливу увагу на те, що РR- радник часто стає "обличчям"
організації, яке вона експонує перед найважливішими цільовими групами гро-
мадськості: працівниками преси, представниками владних органів, громадських
і бізнесових організацій, освітянами, науковцями та іншими аудиторіями, з
якими радник має взаємодіяти від імені клієнта. Іншими словами, радник, якого
наймає організація, стає важливою складовою її власного "іміджу". Часто - гус-
то організація, незважаючи на те, які програми та як добре вона виконує, буває
неспроможною підняти свою репутацію вище за той рівень, до якого її може
піднести авторитет найнятого радника. Отже, постать радника належить до
найголовніших показників, які має брати до уваги майбутній клієнт. Клієнтові,
який дбає про свій престиж, для підвищення його слід співпрацювати з радни-
ком, котрий користується високою репутацією.Тому не випадково клієнт і рад-
ник шукають один одного з урахуванням збігу їхніх інтересів та професійних
характеристик.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Професія РR - радника: вимоги, умови та функції» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит розрахункових і кредитних операцій. Мета й завдання аудитор...
ІНВЕСТИЦІЙНІ РИЗИКИ. Концепція і вимірювання ризиків
ВАЛЮТНИЙ РИНОК. ВИДИ ОПЕРАЦІЙ НА ВАЛЮТНОМУ РИНКУ
Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
Основні поняття електронної пошти, списки розсилки, телеконференц...


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1200 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП