187 вихідний, святковий, вечірній туалет чоловіка повинен склада% тися неодмінно з брюк і піджака одного кольору, і неодмінна умова — біла сорочка. Дослідивши імідж ділового чоловіка, ми дійшли висновку, що основним для його позитивного іміджу є зовнішній вигляд (зачіска, одяг, аксесуари). Імідж ділового чоловіка — це перший крок до успішної кар’єри. Чоловіки, одягнені охайно і зі смаком, завжди викликають прихильність оточуючих. Чоловіча елегантність — це не тільки питання інтуїції. Потрібно освоїти деякі непорушні істини. Найважливіше з них: одяг і аксесуари мають відповідати місцю і часу. Зовнішній вигляд ділового чоловіка є не менш важливим, ніж зовнішній вигляд ділової жінки. Діловий стиль потрібний для вдалого просування по службі. Основні правила, які характеризують принципи хорошого тону в одязі, стверджують: одяг повинен бути бездоганно чис% тим, ретельно відпрасованим, акуратно пошитим. Вибір одягу залежить від способу життя, звичок, фігури, ві% ку, кліматичних умов. Щодо зовнішнього вигляду ділового чоловіка фахівці прий% шли до загальної думки, що чоловіку потрібно мати три костю% ми: робочий, діловий і вечірній. Усі аксесуари повинні гармоніювати за стилем і кольором з одягом. З прикрас допускаються годинник і обручка. Діловий чоловік повинен не менш ретельно, ніж жінка, сте% жити за своєю зачіскою, обличчям і руками. Головне в культурі одягу ділового чоловіка — гармоній% ність, поєднання всіх елементів костюма і за стилістикою, і за кольором, а також почуття гарного смаку і міри. 5.2. Імідж ділової жінки у сучасному світі Щоб дослідити імідж ділової жінки в сучасному світі, з’ясує% мо складові частини цієї комплексної теми: види одягу і взуття для ділової жінки, поєднання кольорів у жіночому одязі, інди% відуальність аксесуарів та зовнішнього вигляду жінки. Почнемо з огляду сучасних підходів до визначення іміджу ділової жінки. Ділова жінка — це жінка, яка веде свою справу (леді), це представниця різних фірм, агентств, банків, адміністративно% го сектору.До всіх зазначених категорій ділових жінок висуваються ви% сокі вимоги до ділових якостей. Ділова жінка повинна уособлю% вати впевненість у собі, зібраність, організованість, заглибле% ність у справу. Ці якості, спрямовані на здійснення кар’єри, повинні бути присутні не тільки в самій особистості, але і пози% цінувати зовнішньому вигляду ділової жінки. Для ділової жінки дуже важливо пам’ятати про свою зовніш% ність, про те як вона вдягнена. Тому що одяг — один із факторів престижу, спосіб довести свою значущість у діловому світі. Мікеланджело свого часу зауважив, що досконалість скла% дається з дрібниць. Думку італійського генія продовжує француз Монтеск’є: «У жінки є тільки одна можливість бути красивою, але щодня бути привабливою існує сто тисяч таких можливос% тей». Жіноча мода менш стабільна, ніж чоловіча. Вона пропонує більш широкий вибір фасонів одягу та кольорів тканин, але певні традиції та правила існують і для неї. Найголовніше — кольорова гамма туалетів, сукня та аксесуари повинні гармоні% ювати між собою, а фасон одягу — відповідати особливостям жіночого одягу. Діловий стиль або бізнес9стиль — це суміш елегантності класики і зручності спортивного стилю.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Імідж ділової жінки у сучасному світі» з дисципліни «Іміджелогія»