ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ В МЕЖДУНАРОДНОМ МАРКЕТИНГЕ
Проблемы ценообразования на зарубежном рынке такие же, как и на внутреннем. Необходимо последовательно учесть издержки, ценовую чувствительность покупателей и поведение конкурентов. Специфичные проблемы возникают у международной фирмы, экспортирующей продукцию, изготовленную в стране базирования. В этом разделе будут рассмотрены основные ценовые решения, которые должен принять экспортер.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ В МЕЖДУНАРОДНОМ МАРКЕТИНГЕ» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Загальна характеристика витрат на організацію телекомунікацій
ПОЗИЧКОВИЙ ПРОЦЕНТ
Зміст та розробка плану санації
ФОРМИ ТА МЕТОДИ ДЕРЖАВНОЇ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМСТВ
ЛІКВІДАЦІЯ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 637 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП