ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

АНАЛИЗ МИКРОСЕГМЕНТАЦИИ
Задачей микросегментации является проведение более детального анализа разнообразия потребностей внутри рынков товара, идентифицированных на стадии макросегментационного анализа. По определению, потребители, соответствующие определенному рынку товара, заинтересованы в одной и той же базовой функции, например в измерении времени, если речь идет о часах. Тем не менее они могут иметь специфичные ожидания или предпочтения в отношении искомой функции или дополнительных услуг, которые ее сопровождают.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «АНАЛИЗ МИКРОСЕГМЕНТАЦИИ» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Затвердження
ВИЗНАЧЕННЯ ПОТРЕБИ В КАПІТАЛІ. ЗМІСТ ТА ВИДИ ПОТРЕБИ В КАПІТАЛІ
Аналіз сильних і слабких місць на підприємстві
Как надо понимать закон инерции
СИСТЕМА РАННЬОГО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РЕАГУВАННЯ. ПРОГНОЗУВАННЯ БАНКРУ...


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (30.09.2011)
Переглядів: 654 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП