ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Стратегічний маркетинг

СЛЕДСТВИЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГА
Наступление эпохи благоденствия ставит под сомнение экономический рост как главный инструмент социального прогресса. Социальные устремления в западноевропейских странах, а также в США сместились с категории «количество» на категорию «качество» жизни. От фирмы требуют, чтобы, преследуя общую цель по умножению богатства, она принимала бы на себя и «социальную ответственность». Лозунг, до недавних пор популярный в деловой среде: « бизнес бизнеса - это бизнес», - теперь подвергается сомнению.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «СЛЕДСТВИЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГА» з дисципліни «Стратегічний маркетинг»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
Меркантилізм
Соціологія праці та зайнятості
Криптографічні методи захисту інформації


Категорія: Стратегічний маркетинг | Додав: koljan (30.09.2011)
Переглядів: 629 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП