ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія

Распределение во времени
Существует ли периодичность продаж? Следует ли противостоять рекламе конкурентов?
Необходимо предложить действия по каждому из этих вопросов и использовать конкретные календарные единицы (дни, недели, месяцы). Разработать распределение рекламной активности. Например, расходовать рекламный бюджет в соответствии с процентами продаж каждый месяц, концентрировать рекламу по определенным дням недели, чтобы охватить потенциальных покупателей товара перед днем наивысшей покупательской активности.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Распределение во времени» з дисципліни «Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поняття ISDN
Аудит розрахунків з оплати праці
СТРУКТУРА ГРОШОВОГО ОБОРОТУ ЗА ЕКОНОМІЧНИМ ЗМІСТОМ ТА ФОРМОЮ ПЛАТ...
Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ НАУКОМІ...


Категорія: Зв'язки з громадськістю як соціальна інженерія | Додав: koljan (22.09.2011)
Переглядів: 628 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП