ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Предварительное тестирование: коммуникации и поведение
Призыв к тестированию рекламы до начала ее распространения кажется достаточно очевидным. Такая проверка дает определенные гарантии успеха рекламы еще до того, как на нее будут потрачены деньги. Хотя не существует безошибочных способов предсказания результатов, все же некоторые методы предварительного тестирования при правильном их применении могут помочь получить крайне полезную информацию.2 Эти методы включают в себя оценку мнений или осведомленности потребителей, измерение физиологических реакций, проверку удобочитаемости текста и тестирование рынка.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Предварительное тестирование: коммуникации и поведение» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Формування і використання резерву для відшко-дування можливих втр...
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОДУКТУ
Історична школа
КОМПЕТЕНЦІЇ ФІНАНСОВИХ СЛУЖБ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬО ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬН...
Аудиторська перевірка фінансової звітності


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 639 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП