ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Характеристики покупателей и ответная реакция
Пользователи прямого маркетинга не только хотят знать, достигают ли их обращения нужных людей в нужное время, но также — реагируют ли на них люди. В прямом маркетинге используются три методики, чтобы провести такую оценку: опросы ответивших/не ответивших, отслеживающие исследования и геодемография.2

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Характеристики покупателей и ответная реакция» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Реорганізація, спрямована на укрупнення підприємств (злиття, приє...
ПОХОДЖЕННЯ ГРОШЕЙ. РОЛЬ ДЕРЖАВИ У ТВОРЕННІ ГРОШЕЙ
Економічна теорія в США
ТЕОРЕТИЧНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Комп’ютерна телефонія — поняття і застосування


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 579 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП