ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетингові комунікації: інтегрований підхід

Процесс прямого маркетинга
Прямой маркетинг осуществляет планирование, не выходя за рамки, о которых говорится в этой книге. Однако он осуществляет планирование особым образом, поскольку первоочередными задачами прямой; маркетинга являются продажи, и он опирается преимущественно на высококачественные базы данных. Он использует также специальные средства для доставки сообщений и применяет уникальный творческий подход. Первичные компоненты процесса прямого маркетинга показаны на рисунке 12.1. Материал, представленный в последующих разделах, относится только к прямому маркетингу.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Процесс прямого маркетинга» з дисципліни «Маркетингові комунікації: інтегрований підхід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит установчих документів
Диференціація кредитних операцій за ступенями ризику
Аналіз використання основного та оборотного капіталів позичальник...
Інструменти забезпечення повернення банківських кредитів
Сутність, мета та характерні риси санаційного аудиту. Санаційна с...


Категорія: Маркетингові комунікації: інтегрований підхід | Додав: koljan (11.09.2011)
Переглядів: 717 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП