Корпоративний план – це план розробки фінансової стратегії малого підприємства. Розглядаючи корпоративний план слід зазначити, що він складається для внутрішнього користування і відображається стратегія, плани і очікувані фінансові результати. В процесі складання корпоративного плану враховуються різні фінансові аспекти і проводяться відповідні розрахунки, зокрема: 1. Проводиться розрахунок фінансових ресурсів які необхідні для реалізації стратегії малого підприємства, особливо фінансових і матеріальних; 2. Визначаються потенціальні проблеми і сприятливі можливості розвитку малого підприємства; 3. Співставлення отриманих результатів з планами та прогнозами здійснюється контроль за виконанням корпоративного плану. Починаючи корпоративне планування перш за все необхідно визначити довгострокову мету малого підприємства, а також плани дій, які забезпечать досягнення цієї мети. Корпоративний план включає такі розділи: Перший розділ: У цьому розділі обґрунтовується мета малого підприємства. Зокрема, визначаються темпи росту чистого прибутку в порівнянні зі звітним періодом, забезпечення в прогнозуємо му періоді випуску високоякісної і конкурентоспроможної продукції, відображаються реальні ринки збуту продукції і інші цілі. Другий розділ – включає вибір варіантів фінансової стратегії малого підприємства. В цьому розділі відображається найбільш оптимальний варіант структури вироблюваної продукції, тобто здійснюється відбір таких видів продукції, які відповідають таким вимогам: високий рівень рентабельності; висока якість продукції; продукція має необмежений попит на ринку. Якщо це нові види продукції, то відображаються можливі джерела фінансування цих видів продукції. В третьому розділі – прогнозується рух грошових коштів на поточному рахунку малого підприємства, прогноз реалізації продукції на протязі 12 місяців (при цьому в щомісячному розрізі), а також прибутку. В четвертому розділі – перелічуються переваги та недоліки в роботі малого підприємства і шляхи їх усунення.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Зміст і порядок складання корпоративного плану» з дисципліни «Фінансовий менеджмент у малому бізнесі»