ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Операційний менеджмент

Операційний менеджмент у торгово-посередницькій діяльності
Вихідна специфіка операційного менеджменту в даній сфері полягає в тому, що операції будуються на безпосередньому контакті зі споживачем. Отже, побудова управлінських процедур йде від умов, форм і характеру відносин зі споживачами результату операційної діяльності. Крім цього, істотним чинником (і, одночасно, обмеженням) методів керування операціями виступає специфіка фінансового забезпечення функціонування підприємств роздрібної торгівлі. Для цих підприємств характерна висока частка кредитування (в основному, комерційного) у джерелах фінансування, що робить їхнє положення достатньо ризикованим щодо необхідності підтримки достатньої кредитоспроможності. Тому вони жорстко обмежені в питаннях обіговості капіталу, і швидкість їхнього обороту є одним з основних критеріїв оптимального керування операціями. Усе, що гальмує реалізацію товарів і одержання грошей, має виключатися з операційної системи або мінімізуватися. У сфері роздрібної торгівлі основна операція будується на купівлі-продажу товару, тобто в процесі передання товару й одержання грошей (рис. 5.2). Тут планування і розрахунок операції будуються на основі двох взаємопов’язаних процедур: передання товару й одержання грошей. Побудова допоміжних операцій (доставка, завантаженнярозвантаження, збереження, фасування) розрахована на дві основні процедури. Отже, процес керується тим ефективніше, чим
275

276
Умови, форми та характер відношення зi споживачами Продавці Торгові менеджери Критерії обертання

Передача товару

Т
Отримання грошей
Все, що гальмує реалізацію товарів та отримання грошей

О. М. Сумець Основи операційного менеджменту

Специфіка фінансового забезпечення

Г

Індустріальна концепція

Гнучкі багатоваріантні

Рис. 5.2 Схема операційного процесу у торгово-посередницькій діяльності

Розділ 5 Загальне й особливе в керуванні операціями в різних сферах діяльності

швидше і з меншими питомими витратами відбуваються ці дві процедури. Контролююча функція операційного менеджменту будується навколо оцінювання ефективності передання товару й одержання грошей. Бухгалтерський облік, інкасація грошей, придбання і доставка товару на торговельне підприємство, розміщення устаткування в торговельному залі повинні забезпечити безперебійність купівлі-продажу. Таке явище, як черга в торговельному залі, суперечить операційному підходу, бо означає, що підприємство не бере від ринку все те, що ринок йому реально пропонує. У спрощеному вигляді можна вважати, що якщо в торговельному залі стабільно спостерігається черга з трьох осіб, то треба наймати додаткового працівника. Торгово-посередницька діяльність припускає наявність двох груп робітників: продавці і торговельні менеджери. Оскільки операції в прямому вигляді здійснюють саме продавці, головні зусилля з керування персоналом повинні бути націлені саме на продавців. Дуже серйозні розходження в підходах до побудови операційної системи пов’язані з наявністю двох яскраво виражених концепцій роздрібної торгівлі: 1) індустріальна концепція (з відомою часткою умовності її можна назвати «американською концепцією 30-х років») — масове обслуговування стандартного покупця; 2) гнучкі різноманітні технології організації роздрібної торгівлі. Вони властиві сучасній організації торгівлі і припускають роботу з покупцями, що мають виражені індивідуалізовані переваги. Це доповнюється й іншою структурою споживаного бюджету, в якому частка оплати послуг торгово-посередницьких організацій істотно вища. Для усередненого українського покупця рівень споживчих запитів і бюджетних можливостей не відповідає цим особливостям сучасної моделі торгово-посередницької діяльності. Отже, у результаті ряду окремих компромісів і відступів усередині
277

О. М. Сумець Основи операційного менеджменту

приватизованої торговельної системи поступово реанімується система відносин «продавець–покупець» радянського, індустріального типу. Керування торгово-роздрібними операціями в цих суперечливих умовах є складною комбінацією сучасних раціональних підходів, компромісів і лавірування. По суті, це більше мистецтво, ніж наука. На жаль, це мистецтво доступне не всім, а, виходить, визначені процеси деградації торгово-посередницької діяльності в країнах з перехідною економікою сьогодні неминучі.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Операційний менеджмент у торгово-посередницькій діяльності» з дисципліни «Операційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ВИДІВ КОМЕРЦІЙ...
Антоніми
ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ НАУКОМІ...
Особливості надання та погашення окремих видів кредиту
ПРИЧИНИ ІНФЛЯЦІЇ


Категорія: Операційний менеджмент | Додав: koljan (18.06.2011)
Переглядів: 1042 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП