Маркетингове мікросередовище — частина середовища, в якому підприємство безпосередньо функціонує у процесі діяльності. До складових мікросередовища належать: * безпосередньо фірма, * постачальники, * посередники, * споживачі, * конкуренти, * громадскість. Фірма. Організаційно-правова організація, розподіл повноважень, кількість кадрів, місцезнаходження і т.д. Постачальники. Важливою складовою організації роботи є робота з постачальниками. Важливою умовою виконаня плану реалізації товарів та формування необхідного розміру товарних запасів є забезпечення поступлення товарів на підприємство. Основною метою плануваня поступлення товарів та організації закупки товарів у відповідності до цього плану є забезпечення ритмічної поставки товарів на підприємство у необхідних об’ємах та асортименті. Плановий об’єм закупки товарів буде визначатися на основі планового об’єму поступлення товарів на підприємство. При цьому слід врахувати, що об’єм поступлення товарів розраховується у роздрібних цінах, у той час як об’єми закупки товарів – у цінах їх закупки (різниця між цими показниками складає суму торгових надбавок чи валовий дохід від реалізації товарів). Крім того, слід врахувати, що приріст товарних запасів, який передбачається у плановому періоді, також забезпечується закупкою товарів у закупівельних цінах. Розрахунки планового об’єму закупівлі товарів здійснюється у розрізі окремих товарних груп та по підприємству в цілому. У силу змінності кон’юктури споживчого ринку, нестабільності господарських зв’язків з постачальниками та інших причин на підприємстві забезпечити завідомо увесь об’єм закупки товарів на запланований період неможливо (у багатьох випадках). Тому по даній стадії планування закупок ми будемо визначати лише основні джерела закупівлі товарі з врахуванням забезпечення підвищення ефективності комерційної роботи. Споживач. Зважаючи на роль і статус, споживач потребує особливо уважного й всебічного вивчення. Конкуренція. Конкуренція являє собою боротьбу за ринкову частку між підприємствами, споживачі яких мають ідентичні або схожі потреби. Аналіз конкуренції дає можливість виявити ринкове положення підприємства, конкурентоспроможність її товарів (послуг).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Внутрішні змінні організації, їх характеристика» з дисципліни «Операційний менеджмент»