ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Операційний менеджмент

Системи управління якістю продукції
Управління якістю продукції потребує реалізації комплексного,
системного підходу. Система управління якістю функціонує одно-
часно з усіма іншими видами діяльності, які впливають на якість про-
дукції. Ці види діяльності охоплюють такі сфери (рис. 37):
1. Маркетинг (пошук і вивчення ринку).
2. Проектування і розробка продукту.
3. Матеріально-технічне постачання.
4. Підготовка та розробка виробничих процесів.
5. Виробництво.
6. Контроль, проведення випробувань і обстежень.
7. Пакування і зберігання.
8. Реалізація та розподіл продукції.
9. Монтаж і експлуатація.
10. Технічне обслуговування.
11. Утилізація після використання.
Більшість програм із забезпечення (підвищення) якості продукції
розробляється у такій послідовності:
1. Визначення бажаних для споживача характеристик якості продукції
(аналіз ринкової ситуації, вивчення продукції конкурентів
тощо).
102
2. Визначення стандартів якості (стандарти є відправною точкою
при порівнянні того, що вважається еталоном, із тим, що отримано
в результаті діяльності).
3. Створення програми перевірки якості (процес перевірки повинен
бути чітко формалізований і передбачати: перелік методів
перевірки якості продукції; на якому етапі технологічного процесу
контролюється параметр і хто здійснює цю функцію; коли здійснюється
контроль; як проводиться аналіз результатів).
4. Розробка мотиваційної системи (створення умов для обов’язкового
забезпечення якості продукції, вдосконалення професійних
навичок тощо).
5. Розробка системи документації (якісні характеристики сировини,
напівфабрикатів, виробничого процесу, кінцевої продукції).
Сучасна міжнародна торгівля відзначається високими темпами
розвитку. Упродовж останнього десятиліття були прийняті заходи
для усунення перешкод торгівлі, пов’язаних із митними правилами
й тарифами, умовами поставок продукції тощо. Однак і в наш час у
торгівлі між країнами залишаються технічні бар’єри, що виникають
внаслідок відмінностей у національних стандартах, правилах приймання
продукції, її випробування тощо. Тому особливої уваги на-
буває діяльність міжнародних організацій, що встановлюють міжна-
родні стандарти та єдині вимоги до продукції, методів її випробувань,
зберігання, транспортування.
Чинна серія стандартів ISO 9000-ISO 9004 (International Standart
Organization) раціоналізує досвід, нагромаджений національними
організаціями в цій галузі. У багатьох країнах (Австрія, Великобри-
танія, Фінляндія, ФРН, Франція, Швеція, Швейцарія тощо) ці стан-
дарти прийняті як національні. У зарубіжній практиці стандарти ISO
серії 9000 дедалі більше використовуються при укладанні контрактів
між фірмами як моделі для оцінювання системи забезпечення якості
Рис. 37. “Петля якості”
Аналіз
Прийняття рішень
Контроль Облік
1
2
3
4
10
9
8
7
6 5
11
103
продукції. При цьому відповідність такої системи вимогам стандартів
ISO розглядається як гарантія того, що постачальник здатний вико-
нати вимоги контракту і забезпечити стабільну якість продукції.
Сертифікат якості — це документ, який засвідчує, що система
управління якістю фірми відповідає міжнародним стандартам. Сер-
тифікат підтверджує визнання якості продукції авторитетними неза-
лежними організаціями та забезпечує конкурентоспроможність про-
дукції у міжнародній торгівлі.
Система управління якістю однієї організації відрізняється від
системи управління якістю іншої організації, оскільки її формування
залежить від цілей організації, специфіки, видів продукції, що вироб-
ляється, практичного досвіду тощо. Міжнародний стандарт ISO 9000
“Загальне управління якістю і стандарти забезпечення якості” має на
меті:
• визначити відмінності та взаємозв’язки між основними поняттями
в галузі якості;
• дати рекомендації для вибору і використання серії стандартів
ISO в системах якості, які можуть слугувати для внутрішнього
використання на підприємстві при вирішенні завдань загального
керівництва якістю (ISO 9004) і для використання у зовнішніх
стосунках щодо питань забезпечення якості (ISO 9001, ISO 9002,
ISO 9003).
Згідно із стандартами ISO 9000 у галузі управління якістю організація
повинна мати такі три завдання:
• досягати та підтримувати якість продукції на рівні, який забезпечує
постійне задоволення встановлених або передбачених
вимог споживача;
• забезпечити впевненість свого керівництва в тому, що запланована
якість досягається та підтримується на заданому рівні;
• забезпечити впевненість споживача, що запланована якість
продукціїдосягається
або буде досягнута.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Системи управління якістю продукції» з дисципліни «Операційний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: НЕБАНКІВСЬКІ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНІ УСТАНОВИ
Типи проектного фінансування
Робота з проблемними кредитами і заходи впливу на них
ЗАГАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ЕКОНОМІЧНІ ЧИННИКИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ НЕОБХІД...
Вибір конфігурації систем комп’ютерної телефонії


Категорія: Операційний менеджмент | Додав: koljan (18.06.2011)
Переглядів: 1871 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП