Обидва слова означають методи, за допомогою яких праців-ники можуть здобути нові навички, працювати продуктивніше й досягти просування по службі чи успіху в кар’єрі. Відмінність полягає в тому, що: · підготовка означає процес навчання, по закінченні якого працівник буде готовий до роботи на даному місці; · розвиток означає підготовку працівника до майбутньої ро-боти або до роботи, яку вони одержать при змінах у кар’єрі. В обох випадках підготовка для продуктивнішого викорис-тання працівників вимагає добре розробленої програми, що є ще однією функцією УЛР. Існують чотири методи, дотримуючись яких, керівники за допомогою відділу УЛР можуть визначити по-треби у підготовці та розвитку персоналу: 1. Метод полягає у використанні системи оцінки показників діяльності для виміру рівня можливостей і визначення тих вад, які можна виправити за допомогою навчання; слід зауважити, що не всі проблеми, пов’язані з показниками діяльності, можна розв’язати за допомогою підготовки. 2. Метод полягає у розробці нових вимог до посади у зв’язку з виникненням нових особливостей у функціях того чи іншого працівника через застосування нових технологій чи методів ор-ганізації роботи організації. 3. Метод аналізу організації з метою визначення конкретних ділянок, де існують проблеми продуктивності, моралі чи інші проблеми, які можна розв’язати за допомогою додаткової підго-товки. Такий аналіз часто використовується для визначення по-треб у вивченні нових методів управління. Звідси можна визна-чити потреби у підготовці відповідно до розвитку організації чи режиму її роботи. 4. Метод обстеження та ґрунтовних співбесід з персоналом організації, оскільки працівники організації є найкращим джере-лом інформації стосовно їх кваліфікації та професійних проблем. Програми підготовки зручно розбити на категорії, означивши їх як такі, що виконуються на робочому місці, — дешевші, і такі, що виконуються з відривом від роботи (часто це курси підви-щення кваліфікації), — дорожчі.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Підготовка і розвиток» з дисципліни «Менеджмент у державних організаціях»