ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Менеджмент у державних організаціях

Державне і приватне управління
Функції управління: організація, комплектація кадрами, моти-вація, контроль — це види діяльності, спільні для всіх аспектів управління, вони репрезентують суттєві елементи управління без-відносно до будь-якого культурного чи якогось іншого середовища.
«Управління бізнесом і урядом подібні в усіх неістотних мо-ментах» (Кернаган і Сігел), — цей вислів є визнаним у сфері ви-значення державного і приватного управління. Зміст цього ви-слову в тому, що подібності чи спільні сфери державного і при-ватного управління менш важливі, ніж різниця між приватним і державним управлінням. Причини цих розбіжностей базуються на двох аспектах державного управління:
1. Великий масштаб і різноманітність урядової діяльності та програм, які охоплюють все — від збирання сміття до національ-ної оборони. Приватне управління навіть великими господарсь-кими організаціями й корпораціями не змогло б функціонувати в таких різних сферах діяльності.
2. Державне управління діє в дуже зримому політичному се-редовищі.
Процес ухвалення рішень у відкритих демократичних систе-мах вимагає більшої компромісності, поступливості та навичок у веденні переговорів, аніж це потрібно приватному керівникові. Зовнішні впливи на рішення державного керівника численніші й часто суперечливіші.
Отже, ми дійшли висновку, що існують реальні, об’єктивно обумовлені розбіжності між державним і приватним управлінням (табл. 4.1).
Таблиця 4.1
СУТТЄВІ РОЗБІЖНОСТІ
МІЖ ДЕРЖАВНИМ І ПРИВАТНИМ УПРАВЛІННЯМ
№ Критерій Державне управління Приватне управління
1 Орієнтація Спрямовують свою діяль-ність на вдоволення полі-тично визначених потреб Одержання прибутку
2 Мотивація Вдоволення потреб у гро-мадській службі Прибуток
3 Вимір успіху Немає чіткого визначення Прибутковість
4 Правове середовище Закон каже, що можна ро-бити; значно більше число обмежень Закон загалом каже адміні-стратору лише про те, що йому заборонено робити

Проблеми протиставлення громадської служби і прибутку, ви-значення результатів діяльності та правових обмежень станов-лять головні суттєві відмінності між державним і приватним управлінням. Методичні відмінності охоплюють такі питання, як системи персоналу, часові перспективи керівників, критерії ухва-лення рішень, здатність планувати свою діяльність та методи оцінки результатів діяльності (табл. 4.2).
Таблиця 4.2
МЕТОДИЧНІ ВІДМІННОСТІ ДІЙ ДЕРЖАВНИХ
І ПРИВАТНИХ КЕРІВНИКІВ
№ Критерій Державний керівник Приватний керівник
1 Часова пер-спектива Вузькі часові обрії, що пояс-нюється політичною діяльніс-тю та наслідками виборів чи змінами в уряді Ширші часові обрії для розвитку техноло-гії, продуктів та ринків
2 Тривалість перебування на посаді Відносно короткий термін пе-ребування на посаді через певні політичні міркування Відносно довший тер-мін перебування на посаді, завдяки чому во-ни можуть бути більш послідовними в своїх діях, можуть справля-ти більший вплив на наслідки діяльності
3 Обмеження системи до-бору персо-налу Ґрунтується на заслугах, що в більшій мірі обмежує керів-ника у створенні певного ро-бочого середовища (обмеження у виборі кандидата на посаду, на його звільнення тощо) Обмежень значно менше
4 Справедли-вість і ефек-тивність Справедливість вище ефективності: часто державні органі-зації здійснюють функції, які з точки зору ефективності не мають права на існування, але для справедливості вони здій-снюються Перш за все ефектив-ність
5 Процес прийняття рішень Вимагає більшої відкритості при ухваленні рішень і припу-скає істотніше втручання і увагу з боку громадськості Є більш закритими для зовнішнього впли-ву, часто відбуваються таємно в обмеженому колі осіб
6 Роль преси, ЗМІ Істотний вплив на прийняття рішень справляє увага з боку ЗМІ, учасники цього процесу досить часто намагаються ви-користати цей вплив відповідно до своїх поглядів Вплив є дуже обмеже-ним
7 Перекону-вання і ке-рування Покладається на перекону-вання, вплив, компроміси че-рез розпорошення влади і відповідальності Покладається на пов-новаження чи владу для здійснення своєї діяльності; управління є авторитарнішим і директивнішим
Закінчення табл. 4.2
№ Критерій Державний керівник Приватний керівник
8 Законодав-чий та судо-вий вплив Сильний вплив: фактично більшу частину свого часу гають, реагуючи на законодавче втручання та судові приписи, які суперечать їх уявленню про те, що вони мають робити Вплив суттєвий (особ-ливо в умовах перехідної економіки та по-стійних змін в чинному законодавст-ві), але не сильний
9 Сумарна лі-нія — це та різниця, яка дає прибуток або збитки Відсутній цей критерій Наявний критерій су-марної лінії
10 Вимірювання результатів діяльності Бракує загального стандарту Прибуток

Отже, державному керівникові доводиться діяти зовсім інак-ше ніж приватному, його обов’язки виходять далеко за межі дія-льності з підтримання організації.
Державний керівник має також репрезентувати організацію. Центр цієї функції управління міститься в зовнішньому середо-вищі організації. Представництво організації передбачає як спіл-кування, так і зв’язки з громадськістю.
Представництво організації передбачає діяльність, спрямова-ну на три зовнішні складові:
А. Зовнішні структури організації, які перебувають під спіль-ним керівництвом. Це інші підрозділи більшої організації, з якою дана організація має спільно співпрацювати, планувати і коорди-нувати свою діяльність.
В. Незалежні організації — належать до інших міністерств, відомств або репрезентують зацікавлені організації, на яких впливає діяльність організації, або такі, які самі прагнуть вплива-ти на цю діяльність.
С. Преса та громадськість — хочуть бути поінформованими й коментувати або впливати на діяльність організацій.
Державний керівник має усвідомлювати кожен із цих зовніш-ніх складників і сприймати методи та засоби забезпечення того, що організація державного керівника буде визнана й репрезенто-вана у процесі ухвалення рішень.
Державний керівник має формувати і підтримувати цілі орга-нізації та її кінцеве виживання. Державний керівник діє у політи-зованому й конкурентному середовищі, де увага й можливості тих, хто ухвалює рішення, дуже обмежені. Як наслідок, держав-ний керівник має шукати собі союзників. Це робиться через здо-буття підтримки з боку клієнтів, які обслуговуються організаці-єю. Державна організація має розвинути базу клієнтів, власне, як це робить приватне підприємство.
Виборці так само важливі для бюрократа, як і для політика, якого обрали, вони не лише допомагають агентству успішно сформулювати і впровадити свої програми, а й, що, мабуть, важливіше, можуть допомогти створити підтримку, потріб-
ну для одержання політичного схвалення й фінансування цих програм.
Функція зв’язку з громадськістю має кілька призначень, а саме:
· спрямування внутрішньої організації на її ширші цілі, і утримання цих цілей у центрі уваги;
· зосередження уваги працівників на цілях, плануванні про-грам та клієнтах організації;
· підтримка освіти й забезпечення доступу до інформації про організацію;
· забезпечення успіху та впливу організації в найширшому політичному середовищі.
Державний керівник зобов’язаний звітувати перед громадськістю і нести перед нею відповідальність. Різниця між демократич-ною і тоталітарною системами в інформуванні громадськості та представництві організації виглядає таким чином. За диктатури існує потреба пропагувати, щоб довести правоту уряду. За демо-кратії функція інформування громадськості полягає не лише в поширенні фактів, але й у стимулюванні загалу громадян до об-мірковування державних проблем і участі в публічному обгово-ренні цих проблем, адже демократія краще розквітає на дебатах, а не на умовчанні.
Важливо усвідомити, що всі державні працівники здійснюють функцію представництва організації. Будь-яка дія, що її держав-ний керівник виконує або неспроможний виконати, справляє вплив на те, як сприймається державна організація. Великою мі-рою це впливає на розвиток рівня довіри між громадськістю та урядом, без чого не може функціонувати жодне суспільство. Представництво організації має віддзеркалювати ті вимоги прав-дивості, чесності, цілісності й служби, які ставляться до профе-сійної державної служби. Це має бути частиною обов’язків кож-ного державного службовця.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Державне і приватне управління» з дисципліни «Менеджмент у державних організаціях»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Путешествие на деревянном коне
Врахування забезпечення при визначенні чистого кредитного ризику
ПОНЯТТЯ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ
Збір за видачу дозволу на розміщення об’єктів торгівлі та сфери п...
НЕОКЛАСИЧНИЙ ВАРІАНТ КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ


Категорія: Менеджмент у державних організаціях | Додав: koljan (13.06.2011)
Переглядів: 2050 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП