ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Фінанси » Фінансова санація та банкрутство підприємств

КОНТРОЛІНГ І РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ САНАЦІЇ
Сфера функціональних компетенцій контролінгу охоплює стратегічне планування, головні завдання якого зводяться ось до чого:
• визначення стратегічних напрямків діяльності підприємства;
• формулювання стратегії розвитку;
• визначення стратегічних факторів успіху;
• визначення горизонтів планування.
Загалом стратегія діяльності підприємства — це визначення основних його довгострокових цілей та завдань, обрання курсу дій (зокрема, розподілу ресурсів), необхідних для досягнення по-ставлених цілей1. Практика показує, що успішна фінансово-господарська діяльність підприємства майже на 70% залежить від стратегічної спрямованості, на 20% — від ефективності операти-вного управління і на 10% — від якості виконання поточних за-вдань. З огляду на це загальний успіх санації залежить від якості стратегічного аналізу, реальності стратегічного планування, рівня реалізації стратегічних завдань. Ефективність стратегії визнача-ється тим, наскільки великим є розрив між стратегічним планом та реальними можливостями підприємства.
Як уже зазначалося, однією зі складових моделі санації є роз-робка стратегії оздоровлення, а отже, можна стверджувати, що необхідність запровадження контролінгу на підприємствах, які перебувають у кризі, зумовлена, зокрема, потребою розробки стратегії санації. Якщо криза на підприємстві є не надто глибо-кою, її можна подолати, вживши оперативних санаційних заходів у рамках існуючої стратегії розвитку суб’єкта господарювання. Якщо ж розробляється концепція фінансового оздоровлення під-приємства, основою якої є стратегія санації, то може йтися про зміну загальної стратегії розвитку.
Загалом процес санації підприємства можна розглядати як процес вирішення конфлікту між підприємством та навко-лишнім середовищем.
Розрізняють чотири види стратегії санації підприємства в разі вирішення зазначеного конфлікту:
а) наступальна стратегія;
б) стратегія делегування повноважень;
в) стратегія компромісу та консенсусу;
г) захисна стратегія.

Конфлікт між
підприємством та
навколишнім середовищем Зміст стратегії Структура
Наступальна стратегія
Активне використання на-явного потенціалу, розши-рення діяльності та ринків збуту продукції Швидка зміна стру-ктури
Стратегія делегування
(допомога)
Через неможливість вирі-шення конфлікту власними силами підприємство праг-не отримати субвенції та іншу допомогу Структура змінюється за потребою
Компроміс, консенсус
З метою вирішення конф-
лікту підприємство прагне скооперуватися з іншим (Jiu-Jitsu або Tai-Chi) Структура змінюється згідно з домовле-ністю між партнера-ми
Захисна стратегія (втеча)
Наступальна стратегія передбачає активні дії: модернізацію обладнання, запровадження нових технологій, ефективного мар-кетингу, підвищення цін, пошук нових ринків збуту продукції, розробку та втілення прогресивної стратегічної концепції конт-ролінгу.
Стратегія делегування повноважень передбачає делегування проблем, які виникли на підприємстві, третім особам: власникам, кредиторам, державі. За цією стратегією підприємство прагне отримати додаткові фінансові ресурси завдяки збільшенню ста-тутного фонду, одержанню державних гарантій, сподівається на участь кредиторів у своїй санації, а також добивається захисту в рамках політики протекціонізму.
Стратегія компромісів та консенсусів базується на двох принципах: Jiu-Jitsu (стратегія компромісу) та Tai-Chi (стратегія консенсусу). У першому випадку передбачається альянс між кі-лькома учасниками ринку з метою блокування дій сильного кон-курента. Стратегія консенсусу спрямована на злиття двох підпри-ємств в одне з метою якомога повнішого використання ефекту синергізму та взаємодоповнення сильних і подолання слабких сторін партнерів.
Захисна стратегія (втеча) передбачає різке скорочення ви-трат, закриття та розпродаж окремих підрозділів підприємства, консервацію та розпродаж обладнання, звільнення персоналу, скорочення окремих частин ринкового сегмента, зниження відпускних цін та скорочення обсягів реалізації.
Як правило, санація підприємства пов’язана зі зміною струк-тури окремих параметрів підприємства, таких як структура влас-ного капіталу, капіталу взагалі, організаційна та технологічна структура.
Розробка стратегії санації належить до компетенції стратегіч-ного контролінгу і здійснюється в рамках стратегічного плану-вання. Згідно з обраною стратегією санації розробляються кон-цепція та план фінансового оздоровлення.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «КОНТРОЛІНГ І РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ САНАЦІЇ» з дисципліни «Фінансова санація та банкрутство підприємств»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кошмарна сенсація! Де знаходиться - ПЕКЛО?!
ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ НАУКОМІ...
ПЛАТІЖНИЙ БАЛАНС ТА ЗОЛОТОВАЛЮТНІ РЕЗЕРВИ В МЕХАНІЗМІ ВАЛЮТНОГО ...
Выстрел на дне океана
ВНЕСОК Дж. М. КЕЙНСА У РОЗВИТОК КІЛЬКІСНОЇ ТЕОРІЇ ГРОШЕЙ


Категорія: Фінансова санація та банкрутство підприємств | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 2876 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП