ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ
І Стаття 57. Відповідальність за порушення виборчого законодавства посадових осіб і громадян
1. Особи, які перешкоджали шляхом насильства, обману, по^
гроз, підкупу або в інший спосіб вільному здійсненню громадя
нином України права обирати і бути обраним, вести передвибор
ну агітацію, публічно закликали або агітували за бойкотування
виборів, а також голова, заступник голови, секретар і члени ви
борчих комісій, посадові чи службові особи державних органів,
органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, які вчи
нили підлог виборчих документів, завідоМо неправильний підра
хунок голосів виборців, порушили таємницю голосування, допус
тили інше порушення цього Закону, несуть відповідальність,
встановлену законом. ;
2. До відповідальності, встановленої законом, притягаються
також особи, які опублікували чи поширили в інший спосіб заві-
домо неправдиві відомості про кандидата.
Стаття 58. Відповідальність кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови
1. Порушення вимог цього Закону кандидатом у депутати мі
сцевої ради або кандидатом на посаду сільського, селищного,
міського голови, їх довіреними особами тягне за собою скасуван
ня територіальною виборчою комісією на підставі відповідного
рішення суду своїх рішень (рішень відповідних виборчих комісій)
про реєстрацію кандидата або про результати голосування та під
сумки виборів у частині, що стосується відповідного кандидата.
2. Приводами для скасування територіальною виборчою комі
сією рішень, зазначених у частині першій цієї статті, можуть бути:

1) надання кандидатом завідомо неправдивої інформації про
себе суб'єктам виборчого процесу;
2) підробка документів, які подаються кандидатом або його
довіреними особами до відповідних виборчих комісій;
3) використання кандидатом або його довіреними особами під
час підготовки і проведення виборів свого службового стану, зо-
209

крема для впливу на суб'єктів виборчого процесу, залучення до агітаційної роботи в робочий час осіб, підлеглих їм по службі, використання в ході виборчої кампанії на користь кандидата службового транспорту, множильної техніки, інших технічних засобів, устаткування, які знаходяться у підпорядкуванні (віданні) кандидата, його довірених осіб;
4) порушення кандидатом або його довіреними особами вста
новлених відповідно до цього Закону норм використання в агіта
ційній роботі засобів масової інформації;
5) здійснення кандидатом або його довіреними особами заходів
агітаційного характеру, що супроводжувалися наданням виборцям,
іншим суб'єктам виборчого процесу безплатно або на пільгових
умовах товарів, цінних паперів, кредитів, грошей, послуг;
6) проведення кандидатом або його довіреними особами
агітації в будь-якій формі в день виборів, зокрема на виборчих
дільницях та прилеглих до них територіях;
7) використання для проведення виборчої кампанії кандидата
коштів у розмірах, що перевищують норми, визначені цим Зако
ном, або з джерел, не передбачених цим Законом;
8) ігнорування кандидатом, його довіреними особами вимог ви
борчих комісій щодо недопущення інших порушень цього Закону.
Рішення про реєстрацію кандидата або про результати голосування та підсумки виборів у частині, що його стосується, скасовується територіальною виборчою комісією також у разі встановлення інших порушень ним законодавства України, несумісних із статусом кандидата, визначеного цим Законом.
3. За перешкоджання діяльності інших кандидатів або їхніх
довірених осіб, вчинене кандидатом або його довіреною особою
шляхом насильства, обману, погроз, підкупу або розповсюджен
ням неправдивої інформації про них, крім скасування рішень у
випадках, передбачених частиною першою цієї статті, може на
ставати інша відповідальність, передбачена законами України.
4. Суми коштів на рахунках власних виборчих фондів, що пе
ревищують встановлені цим Законом норми, перераховуються у
безспірному порядку до відповідних місцевих бюджетів.
Розділ XV ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. З дня набрання чинності цим Законом втрачають чинність
Закон України «Про вибори депутатів і голів сільських, селищ
них, районних, міських, районних в містах, обласних Рад». (Відо
мості Верховної Ради України, 1994 p., №8, ст. 38, № 25, ст.
200; 1996 p., № 9, ст. 44), Постанова Президії Верховної Ради
України від 5 квітня 1994 року «Про форми виборчих документів
і зразок виборчого ящика по виборах депутатів і голів сільських,
селищних, районних, міських, районних в містах, обласних Рад»,
Постанова Президії Верховної Ради України від 3 квітня
1995 року «Про внесення змін і доповнень в Постанову Президії
210

Верховної Ради України від 5 квітня 1994 року «Про форми виборчих документів і зразок виборчого ящика по виборах депутатів і голів сільських, селищних, районних, міських, районних в містах, обласних Рад» та Постанова Верховної Ради України від 13 липня 1994 року «Про застосування законів України «Про вибори народних депутатів України», «Про вибори Президента України», «Про вибори депутатів і голів сільських, селищних, районних, міських, районних у містах, обласних Рад» в частині, що стосується депутатів і голів сільських, селищних, районних, міських, районних у містах, обласних рад.
3. У містах Києві і Севастополі функції виконавчих органів
місцевого самоврядування, визначені цим Законом, під час про
ведення виборів, передбачених пунктом 8 розділу XV Конституції
України, здійснюють відповідні місцеві державні адміністрації.
4. Вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, мі
ських голів 29 березня 1998 року проводяться відповідно до цього
Закону з такими особливостями: рішення про загальний склад рад
та утворення територіальних виборчих комісій приймаються не
пізніш як за 55 днів до дня виборів, повідомлення про порядок і
строки подання пропозицій, зазначених у частині третій статті 14
цього Закону, оприлюднюються не пізніш як за три дні до почат
ку терміну їх подання, виборчі округи утворюються не пізніш як
за 50, окружні виборчі комісії - за 45 днів до дня виборів, вису
вання кандидатів починається за 45 і закінчується за 35 днів до
дня виборів, реєстрація кандидатів починається за 40 і закінчуєть
ся за 30 днів до дня виборів. Сільські, селищні, міські, районні у
містах, районні, обласні осередки політичних партій (блоків) та
громадських організацій, які виявили бажання брати участь у міс
цевих виборах, подають заяви про це до відповідних територіаль
них виборчих комісій не пізніш як за 50 длів до дня виборів.
14 січня 1998 року № 14/98-ВР

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ» з дисципліни «Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: КЛАСИЧНА КІЛЬКІСНА ТЕОРІЯ ГРОШЕЙ
Віднесення грошових потоків до інвестиційного проекту
ЕКОНОМІЧНІ МЕЖІ КРЕДИТУ
ФОРМИ І ПРОЦЕДУРИ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУ
Аудит тварин на вирощуванні та відгодівлі. Мета і завдання аудиту


Категорія: Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право | Додав: koljan (20.05.2011)
Переглядів: 1108 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП