ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право

ПОВНОВАЖЕННЯ РАЙОННИХ І ОБЛАСНИХ РАД
Стаття 43. Питання, які вирішуються районними і обласними радами виключно на їх пленарних засіданнях
1. Виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються такі питання:
і) обрання голови ради, заступника голови ради, звільнення їх з посади;
2) утворення, обрання і ліквідація постійних та інших комісій
ради, зміна їх складу, обрання голів комісій;
3) утворення президії (колегії) ради, затвердження положення
про неї;
4) затвердження за пропозицією голови ради структури, чисе
льності виконавчого апарату ради, витрат на утримання ради та її
виконавчого апарату;
5) затвердження регламенту ради;
6) затвердження плану роботи ради, заслуховування звіту про
його виконання;

7) заснування засобів масової інформації відповідної ради,
призначення і звільнення їх керівників;
8) заслуховування звітів постійних комісій, керівників орга
нів, які рада утворює, обирає та призначає;
9) розгляд запитів депутатів, прийняття рішень по них;

10) прийняття рішень щодо дострокового припинення повно
важень депутата ради в порядку, встановленому законодавством;
11) визначення відповідно до закону кількісного складу ради;
12) прийняття за пропозицією територіальних громад рішення
щодо проведення консультативного опитування з питань, які сто
суються їх спільних інтересів;
13) здійснення відповідно до закону повноважень щодо орга
нізації проведення всеукраїнських референдумів та виборів орга
нів державної влади і місцевого самоврядування;
14) затвердження відповідно до закону Положення про зміст,
опис та порядок використання символіки району, області;
15) прийняття рішень щодо об'єднання в асоціації, вступ до
асоціацій та інших форм добровільних об'єднань органів місцево
го самоврядування, що представляють спільні інтереси територі
альних громад, а також про вихід із них;
16) затвердження програм соціально-економічного та культу
рного розвитку відповідно району, області, цільових програм з
інших питань, заслуховування звітів про їх виконання;
17) затвердження відповідно районних, обласних бюджетів,
внесення змін до них, затвердження звітів про їх виконання;
18) розподіл переданих з державного бюджету коштів у ви
гляді дотацій, субвенцій відповідно між районними бюджетами,
місцевими бюджетами міст обласного значення, сіл, селищ, міст
районного значення;
19) вирішення за дорученням відповідних рад питань про про
даж, передачу в оренду, концесію або під заставу об'єктів кому
нальної власності, які забезпечують спільні потреби територіальних
147

громад і перебувають в управлінні районних, обласних рад, а також придбання таких об'єктів в установленому законом порядку;
(пункт 19 частини першої статті 43 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 16.07.99р. М 997-XIV)
20) вирішення в установленому законом порядку питань щодо
управління об'єктами спільної власності територіальних громад
сіл, селищ, міст, районів у містах, що перебувають в управлінні
районних і обласних рад; призначення і звільнення їх керівників;
21) вирішення відповідно до закону питань регулювання зе
мельних відносин;
22) вирішення відповідно до закону питань про надання до
зволу на спеціальне використання природних ресурсів відповідно
районного, обласного значення, а також про скасування такого
дозволу;
23) встановлення правил користування водозабірними спору
дами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших
потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачан
ня, обмеження або заборони використання підприємствами пит
ної води у промислових цілях;
24) прийняття рішень про організацію територій і об'єктів
природно-заповідного фонду місцевого значення та інших тери
торій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до
відповідних державних органів про оголошення природних та
інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або
наукову цінність, пам'ятками історії або культури, які охороняю
ться законом;
25) прийняття за пропозицією відповідних сільських, селищ
них, міських рад рішень, пов'язаних зі створенням спеціальних
вільних та інших зон, зміною у статусі цих зон, внесення до від
повідних органів пропозицій з цих питань;
26) прийняття рішень з питань адміністративно-територіаль
ного устрою в межах і в порядку, визначених законом;
27) прийняття рішень щодо делегування місцевим державним
адміністраціям окремих повноважень районних, обласних рад;
28) заслуховування звітів голів місцевих державних адмініст
рацій, їх заступників, керівників управлінь, відділів та інших
структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій про
виконання програм соціально-економічного та культурного роз
витку, бюджету, рішень ради із зазначених питань, а також про
здійснення місцевими державними адміністраціями делегованих
їм радою повноважень;
29) прийняття рішення про недовіру голові відповідної місце
вої державної адміністрації;
30) прийняття рішень про звернення до суду щодо визнання
незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підпри
ємств, установ та організацій, які обмежують права територіаль
них громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноваження
районних, обласних рад та їх органів;
31) внесення до Кабінету Міністрів України пропозицій щодо
голови відповідної місцевої державної адміністрації;
148

32) надання згоди на передачу об'єктів з державної власності у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст та прийняття рішень про передачу об'єктів права спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні районних, обласних рад, у державну власність.
(частину першу статті 43 доповнено пунктом 32 згідно із Законом України від 06.10.98 р. № 163-XIV)
2. Районні і обласні ради можуть розглядати і вирішувати на
пленарних засіданнях й інші питання, віднесені до їх відання цим
та іншими законами.
3. Крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, ви
ключно на пленарних засіданнях обласних рад вирішуються такі
питання:

1) затвердження відповідно до законодавства правил забудови
і благоустрою населених пунктів області;
2) прийняття у межах, що визначаються законами, рішень з
питань боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, які
передбачають за їх порушення адміністративну відповідальність;
3) встановлення відповідно до закону місцевого збору за про
їзд по території прикордонних областей автотранспорту, що пря
мує за кордон, визначення порядку його сплати;
4) прийняття рішень про віднесення лісів до категорії захис-
ності, а також про поділ лісів за розрядами такс у випадках і по
рядку, передбачених законом.
Стаття 44. Делегування повноважень районних і обласних рад відповідним місцевим державним адміністраціям
1. Районні, обласні ради делегують відповідним місцевим державним адміністраціям такі повноваження:
1) підготовка і внесення на розгляд ради проектів програм со
ціально-економічного та культурного розвитку відповідно райо
нів і областей, цільових програм з інших питань, а в місцях ком
пактного проживання національних меншин - також програм їх
національно-культурного розвитку, проектів рішень, інших мате
ріалів з питань, передбачених цією статтею; забезпечення вико
нання рішень ради;
2) підготовка пропозицій до програм соціально-економічного
та культурного розвитку відповідно областей та загальнодержав
них програм економічного, науково-технічного, соціального та
культурного розвитку України;
3) забезпечення збалансованого економічного і соціального
розвитку відповідної території, ефективного використання приро
дних, трудових і фінансових ресурсів;

4) підготовка і подання до відповідних органів виконавчої
влади фінансових показників і пропозицій до проекту Державного
бюджету України;
5) сприяння інвестиційній діяльності на території району, об
ласті;
6) об'єднання на договірних засадах коштів підприємств,
установ та організацій, розташованих на відповідній території, і
населення, а також бюджетних коштів на будівництво, реконстру-
149

кцію, ремонт та утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури, шляхів місцевого значення та на заходи щодо охорони навколишнього природного середовища;
7) залучення в порядку, встановленому законом, підприємств,
установ та організацій, які не належать до комунальної власності,
до участі в обслуговуванні населення відповідної території, коор
динація цієї роботи;
8) затвердження маршрутів і графіків руху місцевого паса
жирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження
цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту;
9) підготовка питань про визначення у встановленому зако
ном порядку території, вибір, вилучення (викуп) і надання землі
для містобудівних потреб, визначених містобудівною документа
цією;

10) організація охорони, реставрації, використання пам'яток
історії та культури, архітектури і містобудування, палацово-
паркових, паркових та садибних комплексів, природних заповід
ників місцевого значення;
11) підготовка висновків щодо проектів місцевих містобудів
них програм відповідних адміністративно-територіальних оди
ниць, що затверджуються сільськими, селищними, міськими ра
дами;
12) видача відповідно до законодавства забудовникам архіте
ктурно-планувальних завдань та технічних умов на проектування,
будівництво, реконструкцію будинків і споруд, благоустрій тери
торій та надання дозволу на проведення цих робіт;
13) забезпечення відповідно до законодавства розвитку науки,
усіх видів освіти, охорони здоров'я, культури, фізичної культури і
спорту, туризму; сприяння відродженню осередків традиційної
народної творчості, національно-культурних традицій населення,
художніх промислів і ремесел, роботі творчих спілок, національ
но-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та непри
буткових організацій, які діють у сфері освіти, охорони здоров'я,
культури, фізичної культури і спорту, сім'ї та молоді;
14) підготовка і подання на затвердження ради пропозицій
щодо організації територій і об'єктів природно-заповідного фон
ду місцевого значення та інших територій, що підлягають особ
ливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних
органів щодо оголошення природних та інших об'єктів, що мають
екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ят
ками історії або культури, які охороняються законом;
15) здійснення необхідних заходів щодо ліквідації наслідків
екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, ін
ших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення,
залучення в установленому законом порядку до цих робіт підпри
ємств, установ та організацій, а також населення;
16) координація на відповідній території діяльності місцевих
землевпорядних органів;
17) здійснення контролю за використанням коштів, що над
ходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і
150

лісогосподарського виробництва, пов'язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок.
2. Крім повноважень, зазначених у частині першій цієї статті, обласні ради делегують обласним державним адміністраціям такі повноваження:
1) визначення відповідно до закону розміру відрахувань під
приємствами, установами та організаціями, що надходять на роз
виток шляхів загального користування в області;
2) погодження у випадках, передбачених законом, з відповід
ними сільськими, селищними, міськими радами питань щодо роз
поділу коштів за використання природних ресурсів, які надходять
до фондів охорони навколишнього природного середовища;
3) підготовка проектів рішень про віднесення лісів до катего
рії захисності, а також про поділ лісів за розрядами такс у випад
ках і порядку, передбачених законом;
4) прийняття у встановленому законом порядку рішень про
заборону використання окремих природних ресурсів загального
користування;
5) визначення відповідно до законодавства режиму викорис
тання територій рекреаційних зон;
6) затвердження для підприємств, установ та організацій, роз
ташованих на відповідній території, лімітів викидів і скидів за
бруднюючих речовин у довкілля та лімітів розміщення відходів у
випадках, передбачених законом.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ПОВНОВАЖЕННЯ РАЙОННИХ І ОБЛАСНИХ РАД» з дисципліни «Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Індивідуальна вартість джерел капіталу
На полном ходу поезда
СУТНІСТЬ, ПРИЗНАЧЕННЯ ТА СТРУКТУРА ГРОШОВОЇ СИСТЕМИ
Заходи щодо запобігання ризикам або їх зменшення
Что значит «преодолеть инерцию»


Категорія: Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право | Додав: koljan (20.05.2011)
Переглядів: 4088 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП