Статистика
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0
|
|
Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК) |
Пошук по сайту
Пошук по сайту
|
Головна » Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК)
144. Стратегічні бізнес-одиниці, які попали в правий верхній квадрат матриці “зростання-частка ринку” БКГ, позначаються як: а) “знаки питання”; б) “собаки”; в) “зірки”; г) “дійні корови”.
145. Стратегічні бізнес-одиниці, які попали в правий нижній квадрат матриці “зростання-частка ринку” БКГ, позначаються як: а) “важка дитина”; б) “собаки”; в) “зірки”; г) “дійні корови”.
146. Стратегічні бізнес-одиниці, які попали в лівий верхній квадрат матриці “зростання-частка ринку” БКГ, позначаються як: а) “знаки питання”; б) “дійні корови”; в) “зірки”; г) “собаки”.
147. Стратегічні бізнес-одиниці, які попали в лівий нижній квадрат матриці “зростання-частка ринку” БКГ, позначаються як: а) “знаки питання”; б) “собаки”; в) “зірки”; г) “дійні корови”.
148. Проблемні стратегічні бізнес-одиниці (СБО) в матриці БКГ називають “знаками питання” у зв’язку з тим, що: а) існує скл?дн?сть прийняття рішення відносно їх перспектив; б) СБО займають високу відносну частку перспективного ринку; в) СБО є безперспективними у стратегічному відношенні; г) СБО потребують значних інвестицій для збереження ринкових позицій.
149. Найбільш перспективні стратегічні бізнес-одиниці в портфелі підприємства згідно матриці БКГ: а) “знаки питання”; б) “собаки”; в) “зірки”; г) “дійні корови”.
150. Згідно з матрицею БКГ для молодих “зірок” характерною є: а) потреба в значних інвестиціях для збереження ринкової позиції; б) можливість самостійно забезпечувати своє пропорційне ринкове зростання; в) відносно висока частка стабільного ринку, який розвивається повільно; г) складність прийняття рішення відносно їх перспектив.
151. Згідно з матрицею БКГ для зрілих “зірок” характерною є: а) потреба в значних інвестиціях для збереження ринкової позиції; б) можливість самостійно забезпечувати своє пропорційне ринкове зростання; в) відносно висока частка стабільного ринку, який розвивається повільно; г) складність прийняття рішення відносно їх перспектив.
152. Згідно з матрицею БКГ “зірки” рідко забезпечують чистий прибуток тому, що: а) він весь спрямовується на розвиток сфери бізнесу; б) зростає заборгованість з виплати заробітної плати; в) він використовується на модернізацію виробництва; г) всі відповіді правильні.
153. Згідно з матрицею БКГ “дійні корови” характеризуються: а) відносно низькою часткою ринку з повільними темпами росту; б) відносно високою часткою ринку; в) складністю прийняття рішення відносно їх перспектив; г)потребою в значних інвестиціях для збереження ринкової позиції.
154. Згідно з матрицею БКГ “зірки” після стабілізації їх на галузевому ринку стають: а) “собаками”; б) “знаками питання”; в) “дійними коровами”; г) “важкою дитиною”.
155. Згідно з матрицею БКГ “собаки” характеризуються: а) відносно низькою часткою ринку з повільними темпами росту; б) відносно високою часткою ринку; в) складністю прийняття рішення відносно їх перспектив; г)потребою в значних інвестиціях для збереження ринкової позиції.
156. Згідно з матрицею БКГ як правило безперспективними у стратегічному відношенні є: а) “собаки”; б) “знаки питання”; в) “дійні корови”; г) “важка дитина”.
157. Використання матриці БКГ забезпечує позитивний ефект оскільки: а) стимулює вище керівництво оцінювати кожний напрямок бізнесу підприємства, визначити для нього цілі і перерозподілити ресурси; б) дає наглядну картину порівняльної “сили” кожної бізнес-одиниці в портфелі підприємства; в) показує здатність кожної бізнес-одиниці генерувати прибутки та визначати її потреби у фінансуванні; г) всі відповіді правильні.
158. Матриця “товари-ринки” І.Ансоффа призначена для: а) усвідомлення керівництвом поточної стратегії; б) вибору можливих стратегій підприємства в умовах зростаючого ринку; в) аналізу портфелю бізнесів; г) вибору стратегії в залежності від темпів зростання галузевого ринку і конкурентної позиції підприємства.
159. Відповідно до матриці “товари-ринки” І.Ансоффа стратегія вдосконалення діяльності передбачає: а) забезпечення прибутку за рахунок раціоналізації виробництва і збуту; б) розробку нових і вдосконалення існуючих товарів з метою збільшення збуту; в) пошук нових ринків/сегментів ринку для вже освоєних товарів; г) розробку нових видів продукції одночасно із освоєнням нових ринків.
160. Відповідно до матриці “товари-ринки” І.Ансоффа товарна експансія передбачає: а) забезпечення прибутку за рахунок раціоналізації виробництва і збуту; б) розробку нових і вдосконалення існуючих товарів з метою збільшення збуту; в) пошук нових ринків/сегментів ринку для вже освоєних товарів; г) розробку нових видів продукції одночасно із освоєнням нових ринків.
161. Відповідно до матриці “товари-ринки” І.Ансоффа стратегія диверсифікації передбачає: а) забезпечення прибутку за рахунок раціоналізації виробництва і збуту; б) розробку нових і вдосконалення існуючих товарів з метою збільшення збуту; в) пошук нових ринків/сегментів ринку для вже освоєних товарів; г) розробку нових видів продукції одночасно із освоєнням нових ринків.
162. Відповідно до матриці “товари-ринки” І.Ансоффа стратегія розвитку ринку передбачає: а) забезпечення прибутку за рахунок раціоналізації виробництва і збуту; б) розробку нових і вдосконалення існуючих товарів з метою збільшення збуту; в) пошук нових ринків/сегментів ринку для вже освоєних товарів; г) розробку нових видів продукції одночасно із освоєнням нових ринків.
163. Згідно з матрицею “товари-ринки” І.Ансоффа ця стратегія передбачає зниження собівартості і за рахунок цього більш інтенсивну рекламу, нижчі ціни, надання додаткових послуг, встановлення контролю над конкурентами: а) стратегія розвитку ринку; б) стратегія вдосконалення діяльності; в) товарна експансія; г) стратегія диверсифікації.
164. Згідно з матрицею “товари-ринки” І.Ансоффа варіантами реалізації цієї стратегії є надання нових споживчих характеристик товару, вдосконалення вже існуючих, розширення товарної номенклатури і асортименту продукції: а) стратегія розвитку ринку; б) стратегія вдосконалення діяльності; в) товарна експансія; г) стратегія диверсифікації.
165. Згідно з матрицею “товари-ринки” І.Ансоффа ця стратегія пов’язана із значними затратами і ризиком, але в перспективі є більш прибутковою: а) стратегія розвитку ринку; б) стратегія вдосконалення діяльності; в) товарна експансія; г) стратегія диверсифікації.
166. Згідно з матрицею “товари-ринки” І.Ансоффа принципами використання цієї стратегії є прагнення залишити насичений неперспективний ринок і одержати фінансові переваги від діяльності в нових галузях: а) стратегія розвитку ринку; б) стратегія вдосконалення діяльності; в) товарна експансія; г) стратегія диверсифікації.
167. Інструмент стратегічного аналізу, яким досліджуються політичні, економічні, соціокультурні і технологічні аспекти зовнішнього середовища організації: а) PEST-аналіз; б) прогнозування; в) SWOT-аналіз; г) внутрішнє управлінське обстеження.
168. Конкретний інструмент стратегічного аналізу далекого зовнішнього середовища організації: а) SNV-аналіз; б) PEST-аналіз; в) SWOT-аналіз; г) внутрішнє управлінське обстеження.
169. До ближнього оточення організації можна віднести: а) ринок робочої сили; б) ринок інформації; в) ринок постачальників; г) вісі відповіді правильні.
170. Підсистема корпоративної стратегії, представлена у вигляді довгострокової програми конкретних дій зі створення і реалізації продукту організації – це: а) маркетингова стратегія; б) фінансова стратегія; в) виробнича стратегія; г) стратегія управління персоналом.
171. Критерій, який найчастіше береться для постановки цілей виробничої стратегії: а) витрати на виробництво продукту; б) обсяги виробництва продукту; в) оборотність товарних запасів; г) собівартість одиниці продукції.
172. При системній оцінці виробничих витрат як для стратегічних, так і для тактичних цілей зазвичай використовують такі показники, як: а) якість виробництва та виробничих постачань; б) відповідність виробництва попиту, собівартість виробництва продукції; в) фондовіддача, оборотність товарних запасів, собівартість одиниці продукції; г) всі відповіді правильні.
173. Якість виробництва як правило оцінюють: а) за широтою асортименту ряду конкретних продуктів-товарів; б) за відсотком браку; в) за показниками фінансових втрат за порушення термінів й інших умов доставки продукту; г) всі відповіді правильні.
174. Якість виробничих постачань зазвичай оцінюють: а) за показниками витрат на підвищення якості; б) за відсотком браку; в) за показниками фінансових втрат за порушення термінів й інших умов доставки продукту; г) за процентним співвідношенням дефектів кінцевого продукту.
175. Варіант стратегії, що включає концентрацію на певного покупця чи кінцеве використання продукту, яких не помітили чи якими знехтували лідери галузі: а) стратегія вільної ніши; б) стратегія індивідуального іміджу; в) стратегія задоволеного послідовника; г) стратегія “найкращої якості”.
176. Найчастіше переваги малих за розміром фірм можуть бути збільшені і прибуткова конкурентна позиція досягнута шляхом: а) розвитку технічної експертизи, що буде високо оцінена покупцями; б) активного розвитку нових зразків продукції для покупців у цільових ринкових сегментах; в) використання інноваційних підприємницьких підходів для того, щоб переграти неповоротких ринкових лідерів; г) всі відповіді правильні.
177. Метод управління, що володіє потенційними можливостями об’єднати планування і контроль: а) стратегічне управління; б) управління за цілями; в) оперативне управління; г) стратегічне планування.
178. Альтернативи – шляхи розвитку підприємства, на яких базуються стратегії: а) обмеження зростання, зростання, скорочення і поєднання цих варіантів; б) зародження, розвиток, стабілізація, скорочення; в) зародження, розширення, стабілізація, закриття; г) не має правильної відповіді.
179. Модель, яка до початку 80-х рр. ХХ століття у США являла собою самий популярний і поширений інструмент стратегічного управління, особливо серед найбільший компаній: а) стратегічне планування; б) матриця БКГ; в) “управлінська сітка” Блейка-Моутон; г) матриця І.Ансоффа.
180. Матриця формату 3х3, що використовується для відображення і порівняльного аналізу стратегічних позицій різних бізнесів в організації: а) матриця McKiney; б) матриця БКГ; в) “управлінська сітка” Блейка-Моутон; г) матриця І.Ансоффа.
181. Найбільш поширений компонент формального планування: а) проноз; б) кошторис; в) бюджет; г) штатний розпис.
182. Загальні орієнтири для дій і прийняття рішень: а) правила; б) політика; в) тактика; г) процедури.
183. Опис дій, які варто починати в тій чи іншій ситуації: а) тактика; б) правила; в) політика; г) процедури.
184. Вони точно вказують, що повинно бути зроблено в конкретній специфічній ситуації: а) тактика; б) політика; в) правила; г) процедури.
185. Конкретні короткострокові стратегії (поточні річні плани) – це: а) тактика; б) політика; в) процедури; г) правила.
186. Діяльність з оцінки стану організації з метою визначення проблем її розвитку й імовірності настання кризи: а) внутрішній аналіз; б) діагностика; в) зовнішній аналіз; г) управлінське консультування.
187. Мета філій і дочірніх компаній формується: а) керівництвом дочірніх компаній; б) керівництвом материнської компанії; в) керівниками функціональних служб дочірніх компаній; г) всіма працівниками дочірніх компаній.
188. Вищий пріоритет для компанії мають: а) фінансові і стратегічні цілі; б) цілі функціональних служб; в) цілі материнської компанії; г) всі відповіді правильні.
189. Цілі, які відтворюють нагальні потреби компанії для забезпечення її нормальної роботи й ефективної віддачі результатів, тобто визначають у цілому умови виживання компанії: а) загальні цілі; б) стратегічні цілі; в) фінансові цілі; г) специфічні цілі.
190. Цілі, які стосуються більшою мірою напряму зміцнення становища компанії в галузі, збереження і підвищення її довгострокових конкурентних позицій на ринку: а) загальні цілі; б) стратегічні цілі; в) фінансові цілі; г) специфічні цілі.
191. Цілі, які розробляються в рамках загальних цілей з основних видів діяльності в кожному структурному підрозділі фірми і можуть виражатися в кількісних і якісних показниках: а) специфічні цілі; б) стратегічні цілі; в) фінансові цілі; г) довгострокові цілі.
|
|
|