Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
|
Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК) |
Пошук по сайту
Пошук по сайту
|
Головна » Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК)
1. Детальний, всебічний, комплексний план, набій дій і рішень, які керівництво розробляє та приймає для досягнення цілей фірми: а) стратегія; б) місія; в) політика; г) тактика.
2. Забезпечення впровадження інновацій і змін в організації шляхом розподілу ресурсів, адаптації до зовнішнього середовища, внутрішньої координації та забезпечення майбутніх змін у діяльності – це основне завдання, яке вирішує: а) політика; б) тактика; в) стратегія; г) планування.
3. Стратегію підприємства здебільшого розробляє: а) найвище керівництво; б) керівники всіх рівнів управління; в) керівники функціональних служб; г) всі бажаючі.
4. Прагненням до поліпшення якості товарів без серйозного врахування потреб, смаків, бажань покупців характеризується: а) товарна орієнтація ринку; б) збутова орієнтація; в) ринкова орієнтація діяльності фірм; г) маркетингова орієнтація діяльності фірм.
5. Забезпеченням максимізації збуту за допомогою реклами та інших методів впливу на покупця з метою примусити його здійснити покупку характеризується: а) товарна орієнтація ринку; б) збутова орієнтація; в) ринкова орієнтація діяльності фірм; г) маркетингова орієнтація діяльності фірм.
6. Відбір товарів найвищої якості, що мають найбільший попит і забезпечують максимальний продаж передбачає: а) товарна орієнтація ринку; б) збутова орієнтація; в) ринкова орієнтація діяльності фірм; г) маркетингова орієнтація діяльності фірм.
7. Головна, загальна ціль організації, яка визначає причину її існування: а) місія; б) стратегія; в) стратегічний план; г) отримання прибутку.
8. Конкретизує статус фірми і забезпечує напрям та орієнтири для визначення цілей і стратегій на різних організаційних рівнях: а) стратегічний план; б) місія; в) довгострокова ціль; г) прогноз.
9. Формулювання місії має охоплювати: а) завдання фірми з погляду її основних послуг і виробів, ринків і технологій, тобто якою підприємницькою діяльністю займається фірма; б) зовнішнє середовище стосовно фірми, яке визначає її робочі принципи; в) культуру організації, тобто який робочий клімат існує в середині фірми і яких людей він приваблює; г) всі відповіді правильні.
10. Процес, який допомагає розпізнати можливості та загрози для досягнення цілей організації: а) аналіз зовнішнього середовища; б) аналіз внутрішнього середовища; в) прогнозування; г) реалізація стратегії.
11. В процесі аналізу зовнішнього середовища спеціалісти повинні: а) виявити внутрішні слабкі сторони організації; б) розкрити внутрішні можливості і той потенціал, на якій може розраховувати фірма у конкурентній боротьбі; в) вирішити у якому стані знаходить організація, чого вона має досягти і що для цього треба зробити; г) всі відповіді правильні.
12. Аналіз зовнішнього середовища дозволяє організації: а) своєчасно дати прогноз появи загроз і можливостей; б) розробити ситуаційні плани на випадок виникнення непередбачуваних обставин; в) розробити стратегію, яка дозволить організації досягнути цілей і перетворити потенційні загрози на вигідні можливості; г) всі відповіді правильні.
13. До економічних чинників, які враховують в процесі аналізу зовнішнього середовища належать: а) митна, кредитна політика місцевої влади; б) рівень зайнятості, платіжний баланс країни, середньорічний темп інфляції, стабільність валюти; в) зміна демографічних умов, рівень конкуренції; г) оцінка поточних стратегій конкурентів, аналіз майбутніх цілей конкурентів.
14. До політичних чинників, які враховують в процесі аналізу зовнішнього середовища належать: а) середньорічний темп інфляції, рівень розвитку фінансової системи держави; б) показники податкової системи та зовнішньоекономічної діяльності країни, дефіцит бюджету країни; в) угоди щодо тарифів і торгівлі між країнами, нормативні акти місцевих органів влади й уряду; г) життєві цикли різних товарів і послуг, рівень доходів населення.
15. До ринкових чинників, які враховують в процесі аналізу зовнішнього середовища належать: а) легкість виходу на ринок, рівень конкуренції, життєві цикли різних товарів і послуг; б) кредитна політика місцевих органів влади, дефіцит бюджету; в) середньорічний темп інфляції, платіжний баланс країни; г) оцінка поточних стратегій конкурентів, аналіз майбутніх цілей конкурентів.
16. Чинники зовнішнього середовища, які містять багато характеристик, що впливають безпосередньо на ефективність роботи організації, і їх аналіз дозволяє керівництву фірми уточнити стратегію організації та закріпити її позиції на ринку: а) соціальні чинники; б) чинники конкуренції; в) економічні чинники; г) ринкові чинники.
17. Аналіз цих чинників набув важливого значення для вітчизняних організацій після відмови від державної монополії на зовнішню торгівлю: а) ринкові чинники; б) міжнародні чинники; в) чинники конкуренції; г) технологічні чинники.
18. Процес, за допомогою якого проводиться діагноз внутрішніх проблем організації: а) внутрішній аудит; б) аналіз зовнішнього середовища; в) аналіз внутрішнього середовища; г) PEST-аналіз.
19. Сфера внутрішнього середовища організації, яка охоплює всі процеси, пов’язані з реалізацією продукції: а) фінансова; б) маркетингова; в) виробнича; г) організаційна.
20. Сфера внутрішнього середовища організації, яка охоплює технологію виготовлення продукції. постачання і ведення складського господарства, здійснення досліджень і нових розробок: а) організаційна; б) фінансова; в) виробнича; г) маркетингова.
21. Сфера внутрішнього середовища організації, яка включає в себе процеси, пов’язані із забезпеченням ефективного використання і руху грошових потоків фірми: а) фінансова; б) маркетингова; в) організаційна; г) виробнича.
22. Сфера внутрішнього середовища організації, яка складається з таких процесів, як взаємодія керівників і виконавців, наймання, навчання персоналу, оцінка результатів праці і стимулювання: а) кадрова; б) виробнича; в) організаційна; г) маркетингова.
23. Сфера внутрішнього середовища організації, яка містить комунікаційні процеси, організаційну структуру, норми, правила, процедури, розподіл прав і відповідальності, ієрархію підпорядкування: а) кадрова; б) маркетингова; в) організаційна; г) виробнича.
24. Метод, який дозволяє провести вивчення внутрішнього і зовнішнього середовища організації, виявити спочатку сильні та слабкі сторони, а так же загрози і можливості, а далі – встановити зв’язки між ними і визначити як їх можна використати під час формування стратегії: а) SWOT-аналіз; б) PEST-аналіз; в) “мозковий штурм”; г) матриця БКГ.
25. За рівнем управління, на якому розробляють стратегію, розрізняють: а) корпоративну, ділову, функціональну, оперативну стратегію; б) стратегію зростання, стабілізації, скорочення; в) активну, пасивну стратегію; г) фінансову, соціальну, адаптивну стратегію.
26. За стадією “життєвого циклу” підприємства розрізняють: а) корпоративну, ділову, функціональну, оперативну стратегію; б) стратегію зростання, стабілізації, скорочення; в) активну, пасивну стратегію; г) фінансову, соціальну, адаптивну стратегію.
27. За характером поведінки організації на ринку розрізняють: а) корпоративну, ділову, функціональну, оперативну стратегію; б) стратегію зростання, стабілізації, скорочення; в) активну, пасивну стратегію; г) фінансову, соціальну, адаптивну стратегію.
28. Активна стратегія характеризується: а) диверсифікацією, технологічною орієнтацією, наступальністю; б) концентрацією діяльності фірми на визначеному сегменті ринку; в) ринковою орієнтацією, оборонною стратегією; г) використанням вже перевірених управлінських рішень і методів.
29. Пасивна стратегія характеризується: а) постійним розширенням діяльності; б) концентрацією діяльності фірми на визначеному сегменті ринку; в) оборонною стратегією; г) правильно п. б) та в).
30. Рецептивна форма пасивної стратегії характеризується: а) постійним розширенням діяльності; б) використанням вже перевірених управлінських рішень і методів; в) намаганням утриматися серед новаторських фірм, якнайшвидше використовуючи нові рішення, продукцію; г) правильно п. а) та б).
31. Адаптивна форма пасивної стратегії характеризується: а) постійним розширенням діяльності; б) використанням вже перевірених управлінських рішень і методів; в) намаганням утриматися серед новаторських фірм, якнайшвидше використовуючи нові рішення, продукцію; г) правильно п. а) та б).
32. Пасивна стратегія може набувати двох форм: а) рецептивної і активної стратегії; б) функціональної і оперативної; в) зростання і скорочення; г) стабілізації і дестабілізації.
33. Основний напрям дій, слідування якому в довгостроковій перспективі має привести організацію до мети – це: а) стратегія; б) місія; в) тактика; г) управління.
34. Основні сфери вироблення стратегії поведінки фірми на ринку (за М.Портером): а) лідерство у мінімізації витрат виробництва; б) спеціалізація у виробництві продукції; в) фіксація сегменту ринку і концентрація зусиль фірми на ньому; г) всі відповіді правильні.
35. Лідерство у мінімізації витрат виробництва передбачає, що: а) організація добивається найнижчих витрат виробництва та реалізації своєї продукції; б) фірма має здійснювати високоспеціалізоване виробництво і маркетинг для того, щоб стати лідером серед виробників своєї продукції; в) фірма не працює на всьому ринку, а ретельно вивчає його потреби у конкурентній продукції; г) всі відповіді правильні.
36. Сфера вироблення стратегії, яка пов’язана зі спеціалізацією у виробництві продукції передбачає, що: а) організація добивається найнижчих витрат виробництва та реалізації своєї продукції; б) фірма має здійснювати високоспеціалізоване виробництво і маркетинг для того, щоб стати лідером серед виробників своєї продукції; в) фірма не працює на всьому ринку, а ретельно вивчає його потреби у конкурентній продукції; г) всі відповіді правильні.
37. Сфера вироблення стратегії, яка пов’язана з фіксацією сегменту ринку і концентрацією зусиль на ньому передбачає, що: а) організація добивається найнижчих витрат виробництва та реалізації своєї продукції; б) фірма має здійснювати високоспеціалізоване виробництво і маркетинг для того, щоб стати лідером серед виробників своєї продукції; в) фірма не працює на всьому ринку, а ретельно вивчає його потреби у конкурентній продукції; г) всі відповіді правильні.
38. Найбільш поширені, перевірені практикою стратегії розвитку бізнесу називають: а) базисними; б) ринковими; в) інтегрованими; г) корпоративними.
39. До стратегій концентрованого зростання належать стратегії, які пов’язані зі зміною: а) продукції і/та ринку; б) становища фірми у галузі; в) ринку, продукції, галузі; г) галузі та технології.
40. До групи стратегій концентрованого зростання належить: а) стратегія посилення позиції на ринку; б) стратегія вертикальної інтеграції; в) стратегія ліквідації; г) стратегія скорочення витрат.
41. До групи стратегій концентрованого зростання належить: а) стратегія скорочення витрат; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія інтегрованого зростання; г) стратегія ліквідації.
42. До групи стратегій концентрованого зростання належить: а) стратегія зворотної вертикальної інтеграції; б) стратегія скорочення витрат; в) стратегія розвитку продукції; г) стратегія централізованої диверсифікації.
43. Стратегія, відповідно до якої фірма робить все, щоб з цією продукцією на цьому ринку завоювати найкращі позиції: а) стратегія посилення позиції на ринку; б) стратегія вертикальної інтеграції; в) стратегія ліквідації; г) стратегія скорочення витрат.
44. Стратегія, яка передбачає пошук нових ринків для продукції, яка уже виробляється: а) стратегія скорочення витрат; б) стратегія розвитку ринку; в) стратегія інтегрованого зростання; г) стратегія ліквідації.
45. Стратегія, яка передбачає зростання за рахунок виробництва нової продукції та її реалізації на ринку опанованому організацією: а) стратегія зворотної вертикальної інтеграції; б) стратегія скорочення витрат; в) стратегія розвитку продукції; г) стратегія централізованої диверсифікації.
46. Стратегія бізнесу, яка передбачає розширення організації шляхом додавання нових структур: а) стратегії концентрованого зростання; б) стратегії інтегрованого зростання; в) стратегії диверсифікованого зростання; г) стратегії скорочення.
47. Стратегія, яка спрямована на зростання фірми за рахунок придбання постачальників або підсиленню контролю за ними, а також за рахунок утворення дочірніх структур, які є постачальниками: а) стратегія зворотної вертикальної інтеграції; б) стратегія вертикальної інтеграції; в) стратегія горизонтальної диверсифікації; г) стратегія розвитку ринку.
48. Стратегія, яка виявляється у придбанні структур, які знаходяться між фірмою та споживачем, або у контролі над ними, тобто контролі над системою розподілу та продажу: а) стратегія зворотної вертикальної інтеграції; б) стратегія вертикальної інтеграції; в) стратегія горизонтальної диверсифікації; г) стратегія розвитку ринку.
|
|
|