Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
|
Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК) |
Пошук по сайту
Пошук по сайту
|
Головна » Шпаргалки! - Менеджмент стратегічний (Тестові завдання на ДЕК)
96. Стратегія, в результаті якої проходить об’єднання підприємств. що знаходяться на різних технологічних етапах виробничого процесу: а) стратегія інтегрованого зростання; б) стратегія диверсифікації; в) функціональна стратегія; г) міжнародна стратегія.
97. Стратегія, яка спрямована на зростання підприємства за рахунок підсилення контролю над постачальниками чи об’єднання з ними, а також за рахунок створення власних структур, які здійснюють постачання: а) стратегія диверсифікації; б) стратегія регресивної інтеграції; в) стратегія прогресивної інтеграції; г) функціональна стратегія.
98. Стратегія, метою якої є захист стратегічно важливих джерел сировини, зменшення залежності від постачальників: а) стратегія диверсифікації; б) стратегія регресивної інтеграції; в) стратегія прогресивної інтеграції; г) функціональна стратегія.
99. Стратегія, яка виявляється в зростанні підприємства за рахунок приєднання функцій, які раніше виконувалися структурами, що знаходяться між підприємством і кінцевими споживачами: а) стратегія диверсифікації; б) стратегія регресивної інтеграції; в) стратегія прогресивної інтеграції; г) функціональна стратегія.
100. До стратегічних переваг стратегії вертикальної інтеграції відноситься: а) зменшення залежності підприємства від постачальників; б) перетворення постачання із витратного в прибутковий процес, якщо воно організується дочірніми структурами; в) більш чітка і якісна система розподілу збуту продукції підприємства за нижчими цінами для споживачів; г) всі відповіді правильні.
101. Стратегічними обмеженнями вертикальної інтеграції є: а) збільшення капіталовкладень у власні дочірні структури, зацікавленість в захисті власних інвестицій і тенденція до збереження застарілих технологій і виробничих потужностей; б) обмеження свободи вибору постачальників, зменшення виробничої мобільності підприємства; в) необхідність різноманітних здібностей, знань і навичок для вищих менеджерів інтегрованого підприємства; г) всі відповіді правильні.
102. Стратегія, яка передбачає об’єднання підприємств, що діють і конкурують на спільному ринку: а) стратегія регресивної інтеграції; б) стратегія прогресивної інтеграції; в) стратегія горизонтальної інтеграції; г) стратегія концентрації.
103. Стратегія, мета якої посилення позицій підприємства в галузі шляхом поглинання конкурентів чи встановлення контролю над ним: а) стратегія регресивної інтеграції; б) стратегія прогресивної інтеграції; в) стратегія горизонтальної інтеграції; г) стратегія концентрації.
104. Стратегія, яка базується на пошуку та використанні додаткових можливостей даного бізнесу для виробництва нової продукції, яка з технічної і маркетингової точки зору подібна до продукції фірми (як правило, ці товари привертатимуть увагу нових груп споживачів): а) стратегія концентричної диверсифікації; б) стратегія горизонтальної диверсифікації; в) стратегія вертикальної інтеграції; г) стратегія горизонтальної інтеграції.
105. Сильна сторона багатонаціональної стратегії: а) відповідність місцевим умовам країни; б) монополія на дешеву сировину; в) можливість впровадження нового устаткування; г) переважання нецінової конкуренції.
106. Недоліки багатонаціональної стратегії: а) переважає нецінова конкуренція, неможливість імітації унікальних можливостей без значних витрат; б) зменшення накладних витрат, монополія на дешеву сиро; в) недостатнє врахування конкурентних переваг фірми, не передбачається координація діяльності по країнах; г) всі відповіді правильні.
107. До функціональних стратегій належать: а) стратегія горизонтальної і вертикальної інтеграції; б) стратегія скорочення і ліквідації; в) маркетингова і виробнича стратегія; г) міжнародна та багатонаціональна стратегія.
108. До функціональних стратегій належать: а) активна і пасивна стратегія; б) стратегія горизонтальної і вертикальної інтеграції; в) фінансова та інноваційна стратегія; г) міжнародна та багатонаціональна стратегія.
109. Підприємство планує свою маркетингову стратегію за допомогою: а) маркетингової інформаційної системи; б) маркетингових досліджень; в) розуміння поведінки покупців; г) всі відповіді правильні.
110. Вибір цільового ринку і визнання оптимальної структури елементів комплексу маркетингу здійснюється під час: а) планування маркетингової стратегії; б) вибору і оцінки маркетингової стратегії; в) реалізації маркетингової стратегії; г) всі відповіді правильні.
111. Елемент структури комплексу маркетингу: а) товарна політика; б) цінова політика; в) збутова політика; г) всі відповіді правильні.
112. Елемент структури комплексу маркетингу: а) кадрова політика; б) товарна політика; в) мотиваційна політика; г) всі відповіді правильні.
113. Рішення щодо рівня якості, характеристик продукції, марочної назви, дизайну, упаковки належить до : а) товарної політики; б) цінової політики; в) збутової політики; г) всі відповіді правильні.
114. Рішення щодо загального рівня цін, реакції на зміни цін конкурентами, зв’язку ціни і якості продукції належить до: а) збутової політики; б) цінової політики; в) товарної політики; г) всі відповіді правильні.
115. Рішення щодо методу розподілу товарів, вибору типу каналу товароруху, вибору посередників належить до: а) товарної політики; б) цінової політики; в) збутової політики; г) всі відповіді правильні.
116. Рішення щодо організації оптової та роздрібної торгівлі, сервісного обслуговування належить до: а) товарної політики; б) кадрової політики; в) збутової політики; г) всі відповіді правильні.
117. Рішення щодо застосування реклами, участі у виставках, проведення спонсорської діяльності належить до: а) цінової політики; б) збутової політики; в) комунікативної політики; г) товарної політики.
118. Стратегія фінансування включає: а) визначення методів фінансування; б) управління рухом фінансових ресурсів та капіталу; в) фінансову планування; г) всі відповіді правильні.
119. До основних принципів фінансової стратегії належать: а) збалансування матеріальних та фінансових потоків; б) прогнозування альтернативних варіантів розвитку підприємства з точки зору фінансових характеристик його діяльності; в) фінансовий контроль та аналіз діяльності підприємства; г) всі відповіді правильні.
120. Значення даної функціональної стратегії зростає в наукомістких сферах бізнесу, в її основі знаходиться управління дослідженнями, розробками, створення та використання нововведень різних типів: а) інноваційна стратегія; б) виробнича стратегія; в) фінансова стратегія; г) стратегія управління персоналом підприємства.
121. В межах даної стратегії приймаються рішення щодо розвитку власної науково-технічної бази, проведення досліджень самостійно чи в кооперації з іншими організаціями: а) інноваційна стратегія; б) стратегія управління персоналом підприємства; в) фінансова стратегія; г) виробнича стратегія.
122. В межах даної стратегії приймаються рішення щодо придбання ліцензій на право виробництва товарів та послуг, управління новими проектами та програмами: а) інноваційна стратегія; б) виробнича стратегія; в) фінансова стратегія; г) маркетингова стратегія.
123. Традиційна інноваційна стратегія передбачає: а) підвищення якості продукції на існуючій технологічній база; б) орієнтацію на продукт-лідер на ринку, який не потребує високих витрат на наукові розробки та дослідження; в) закупку ліцензійній з мінімальними витратами на власні наукові розробки та дослідження; г) не відставати від інших, але і не претендувати на домінування.
124. Опортуністична інноваційна стратегія передбачає: а) закупку ліцензійній з мінімальними витратами на власні наукові розробки та дослідження; б) орієнтацію на продукт-лідер на ринку, який не потребує високих витрат на наукові розробки та дослідження; в) підвищення якості продукції на існуючій технологічній база; г) не відставати від інших, але і не претендувати на домінування.
125. Імітаційна інноваційна стратегія передбачає: а) не відставати від інших, але і не претендувати на домінування; б) орієнтацію на продукт-лідер на ринку, який не потребує високих витрат на наукові розробки та дослідження; в) закупку ліцензійній з мінімальними витратами на власні наукові розробки та дослідження; г) підвищення якості продукції на існуючій технологічній база.
126. Оборонна інноваційна стратегія передбачає: а) підвищення якості продукції на існуючій технологічній база; б) бути першим на ринку за рахунок високого рівня інноваційного процесу, кваліфікованих кадрів, можливостей до розподілу ризику та інших конкурентних переваг; в) орієнтацію на продукт-лідер на ринку, який не потребує високих витрат на наукові розробки та дослідження; г) не відставати від інших, але і не претендувати на домінування.
127. Наступальна інноваційна стратегія передбачає: а) не відставати від інших, але і не претендувати на домінування; б) бути першим на ринку за рахунок високого рівня інноваційного процесу, кваліфікованих кадрів, можливостей до розподілу ризику та інших конкурентних переваг; в) закупку ліцензійній з мінімальними витратами на власні наукові розробки та дослідження; г) підвищення якості продукції на існуючій технологічній база.
128. Вид стратегії, який існує у вигляді програми розробки на управління процесами створення продуктів і послуг на підприємстві: а) виробнича стратегія; б) інноваційна стратегія; в) маркетингова стратегія; г) фінансова стратегія.
129. До основних розділів програми розробки на управління процесами створення продуктів і послуг на підприємстві належить: а) освоєння нових видів продукції; б) вдосконалення технології та техніко-організаційного рівня виробництва, систем управління та планування виробництва; в) економія витрат, модернізація, технологічне переозброєння, реконструкція; г) всі відповіді правильні.
130. Можливим варіантом виробничої стратегії підприємства може бути: а) закупки ліцензій з мінімальними витратами на власні наукові розробки та дослідження; б) зміни у технологічному процесі; в) організація систем підготовки необхідних фахівців; г) організація проведення контролю, оцінки та атестації працівників.
131. Основний ресурс, від якого, з точки зору стратегічного управління, залежить ефективність діяльності підприємства: а) власний капітал; б) наукові розробки; в) персонал; г) основні фонди.
132. В рамках стратегії управління персоналом: а) формується і здійснюється кадрова політика підприємства; б) організується система підготовки необхідних фахівців; в) формується резерв працівників різного рівня; г) всі відповіді правильні.
133. В рамках стратегії динамічного зростання підприємства головним є: а) залучити в організацію висококваліфікованих працівників, які вміють швидко адаптуватися до змін; б) провести значне скорочення працівників, набір не відбувається; в) організувати проведення контролю, оцінки та атестації працівників; г) всі відповіді правильні.
134. В межах стратегії ліквідації підприємства проводиться: а) залучення в організацію висококваліфікованих працівників, які вміють швидко адаптуватися до змін; б) значне скорочення працівників, набір не відбувається; в) формується резерв керівників різного рівня; г) організується система підготовки необхідних фахівців.
135. Перелік основних напрямків господарсько-комерційної діяльності, які здійснюються стратегічними бізнес-одиницями підприємства: а) портфель бізнесів; б) фінансовий план; в) стратегія; г) тактика.
136. Це відділення, філіал чи група підрозділів, які відповідають за окремий напрямок бізнесу підприємства (продукт, групу продуктів, сегмент ринку, окремий ринок, регіон): а) портфель бізнесів; б) материнська компанія; в) стратегічна бізнес-одиниця; г) дочірня компанія.
137. Один із найбільш розповсюджених методів аналізу основних бізнесів підприємства: а) матричний; б) моделювання; в) статистичний; г) економічний.
138. Таблиця, в якій порівнюється стратегічні позиції бізнес-одиниць підприємства: а) “Управлінська сітка” Блейка-Моутона; б) піраміда А.Маслоу; в) матриця портфелю бізнесів; г) матрична структура управління.
139. Показник, який може бути використаний для побудови матриці портфелю бізнесів: а) темп зростання галузі; б) частка ринку; в) привабливість галузі; г) всі відповіді правильні.
140. Показник, який може бути використаний для побудови матриці портфелю бізнесів: а) частка ринку; б) темп зростання галузі; в) конкурентоспроможність і стадія розвитку продукту чи ринку; г) всі відповіді правильні.
141. Найчастіше при аналізі бізнес-портфеля підприємства використовується: а) матриця “зростання-частка ринку” БКГ; б) матриця І.Ансоффа “товари-ринки”; в) матриця “привабливість галузі - конкурентна позиція”; г) всі відповіді правильні.
142. Горизонтальна вість матриці “зростання-частка ринку” БКГ показує: а) частку ринку, яку займає стратегічна бізнес-одиниця відносно лідера ринку; б) річні темпи зростання галузевого ринку; в) наглядну картину порівняльної “сили” кожної бізнес-одиниці в портфелі підприємства; г) потребу кожної бізнес-одиниці в фінансуванні.
143. Вертикальна вість матриці “зростання-частка ринку” БКГ показує: а) частку ринку, яку займає стратегічна бізнес-одиниця відносно лідера ринку; б) річні темпи зростання галузевого ринку; в) наглядну картину порівняльної “сили” кожної бізнес-одиниці в портфелі підприємства; г) потребу кожної бізнес-одиниці в фінансуванні.
|
|
|