Інструменти політики ЄС у галузі захисту прав споживача
1975 р. було видано проект першої програми захисту прав споживача. У 1982 р. було схвалено наступну п'ятилітню програму, а в 1989 р. Рада ЄС закликала подати проект третьої програми, яка набула форми трирічного плану. Ця програма передбачала різні заходи, зорієнтовані за чотирма напрямами: 229 1. Представництво споживача. 2. Інформація споживача. 3. Безпека споживача. 4. Захист споживача в угодах. Поза тим питання захисту прав споживача входили в компетенцію окремих генеральних дирекцій внутрішнього ринку, конкуренції, соціального захисту, сільського господарства, охорони довкілля, фінансових і торгівельних інституцій.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Інструменти політики ЄС у галузі захисту прав споживача» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»