Облік адміністративних затрат комерційної діяльності
До адміністративних затрат підприємств комерційної діяльності належать затрати, які мають загальногоспо-дарський характер та пов’язані з управлінням та обслу-говуванням торгового підприємства. До таких затрат на-лежать: — затрати на утримання адміністративного персоналу (з оплати праці, соціального страхування, пенсійного забезпечення, підготовка та перепідготовка кадрів ад-міністративного характеру, різні додаткові виплати по роботі); — оренда, амортизація, страхування, ремонт, утри-мання основних засобів, адміністративного характеру, податки по цим об’єктам, комунальні послуги, охорона тощо; — затрати на дослідження та розробки; — гонорари за професійні послуги, юридичні, ауди-торські оцінки майна, медичні тощо; — затрати на зв’язок (поштові, телефонні, телегра-фні, телекс, факс тощо); — амортизація нематеріальних активів; — затрати на реєстрацію акцій; — затрати на проведення річних зборів; — винагорода директорам; — представницькі затрати; — затрати на створення резерву сумнівних боргів; — організаційні затрати; — інші адміністративні затрати; — непродуктивні затрати (втрати від простоїв, штрафи, санкції за господарськими договорами, проценти за прострочені кредити тощо). Загальна побудова обліку затрат адміністративного характеру підприємств оптової торгівлі аналогічна об-ліку затрат таких затрат на промислових підприємствах. На першому етапі обліковуються затрати за елемен-тами (та для внутрішньогосподарської потреби за іншими ознаками / показниками).
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Облік адміністративних затрат комерційної діяльності» з дисципліни «Бухгалтерський облік»